Stránka 1 z 1

Napsal: stř 14.12.2011 22:42
od Kindl0sch
proniká mi chladící kapalina do oleje a ta pak přes odlučovač do sání

je možné,že odlučovač správně nefunguje,kvůli emulzi vzniklé v oleji?

Napsal: čtv 15.12.2011 10:17
od libovka
A jak víš že je to chladící kapalina? To může bejt pouze kondenzát.

Napsal: čtv 15.12.2011 22:40
od Kindl0sch
nevím,jen hádám,toto může udělat kondenz?
Obrázek
a tady je fotka toho bahna v sání
Obrázek

Napsal: čtv 15.12.2011 23:45
od Maysner
zjisti kudy ti jde voda do oleje a omamzite to vyres. Pritom vymen i odlucovac, proste odchazeji. Na vsech motorech

Napsal: pát 16.12.2011 09:06
od libovka
A voda se ti strácí???? Tohle může být v pohodě kondenzát.Pokud jezdíš krátké trasy tak tyhle motory sou na to náchylné.

Napsal: pát 16.12.2011 10:13
od Marda
libovka píše:A voda se ti strácí???? Tohle může být v pohodě kondenzát.Pokud jezdíš krátké trasy tak tyhle motory sou na to náchylné.
Vždyť má místo oleje emulzi, pokud dobře vidím. Toto není kondenzát :wink:

Napsal: pát 16.12.2011 10:36
od libovka
Pokud se mu voda nestrácí tak je to uplně normální kondenzát.Už jsem těhlech motorů takhle zajetelenejch vyděl několik.Dokonce se i stalo že tam bylo takový vody že separátor v zimě zamrznul.

Napsal: pát 16.12.2011 12:19
od Marda
libovka píše:Pokud se mu voda nestrácí tak je to uplně normální kondenzát.Už jsem těhlech motorů takhle zajetelenejch vyděl několik.Dokonce se i stalo že tam bylo takový vody že separátor v zimě zamrznul.
Hmm, to bych fakt nevěřil. Ale když říkáš... To je ale mazec.

Napsal: sob 17.12.2011 00:02
od magorcondoria
Termostat funguje?

Napsal: sob 17.12.2011 13:11
od Snejk
pokud vytahnes merku je tam olej cernej nebo je tam taky tahle kase?

protoze fotit neco zvrchu, kde je proste jen "kapsa" a ne zadny odvor primo pod viko (na pohyblive soucasti) aby ti nechcal olej ven pri kazdem otevreni nastartovaneho motoru... tak v te kapse se tohle klidne nakondenzuje jak nic... tam se moc cerstveho oleje nedostava...
pokud mas ten srac ale i na merce (proste plnou vanu) tak tam ta voda nejspis nekudy jde... ale tohle zatim podle fotky je jen kondenzat...
a z 95% kdyby teda to nebyl kondenzat tak uz bys to poznal i jinak :lol:

Napsal: sob 17.12.2011 19:50
od Kindl0sch
Děkuji všem za postřehy

Měrka je čistě jen od oleje,po emulzi ani stopa.

Motor dlouho stál,poté co jsem ho konečně nastartoval,tak běžel několikrát jen chvíli 1-3min.Teď byl nastartovaný cca 10-15minut,ujel jsem cca 1km v ulici.Byl ohřátý na provozní teplotu-termostat se otevřel,byly tvrdé hadice.

Ovšem ten olej(emulze) z ventilového víka,proudící přes separátor do sání,se začal vypalovat a kouř šel skrz vzduchový filtr ven,tak jsem to radši chcípl a sundal sání

Už je na cestě jiný separátor na zkoušku.Potřebuji ještě změřit nějaké hodnoty na motoru a nechce se mi zatím dávat 1400 za nový,aby byl v mžiku od "bahna" jako stávající.Nový koupím při rozborce motoru.

Napsal: pon 19.12.2011 11:26
od xSAFA
Kindl0sch píše:kouř šel skrz vzduchový filtr ven
To si nedokážu dost dobře představit... 8O

Napsal: pon 19.12.2011 13:18
od Kindl0sch
mám tam danou nějakou "rádoby sportovní šišku od Raid" a skrz ten molitan se ven valil kouř.Pokud se to nedejbože bude opakovat,tak ti to natočím :)

Napsal: pon 19.12.2011 16:58
od xSAFA
Ale i kdyby se v sání odpařovala ta emulze tak to přece saje do motoru a nemůže to tlačit nějakej kouř/páru ven přes filtr proti toku vzduchu. Není spíš ten filtr navlhlej že by se teplem od motoru začala odpařovat voda? Přijde mi to zvláštní, něco tam asi nebude v pořádku. :?

Napsal: pon 19.12.2011 21:47
od Soptiiik
Vypucuj dukladně to sání vyměn separátor a olej šišku hod do hajzlu a musí to být v pohodě. Jediná možnost jak se tam může dostat voda je skrz vyhřívání klapky ale to je nejspíš blbost a nedělalo by to takovouhle emulzi.