Stránka 1 z 1

Napsal: pát 09.12.2011 07:33
od Perunwit
ahoj kolegové, prosím o názory či radu, pomoc uvítám :-)

Jedná se o 525i M50 rok 1990 bezVanos. Když jsem auto kupoval, tak se prodávající zmínil, že bylo chipované, záloha původního SW neexistuje.
Můj motor má jednu vlastnost, která mi vadí a shodli jsme se s jedním kolegou, že to bude právě tou prasáckou úpravou.

Máte někdo možnost mi pomoci sehnat originální SW k přehrátí do mojí ŘJ, nebo byste mě dokázal nasměrovat, kde bych ho, příp. 100% funkční ŘJ v default stavu sehnal?

Díky, OT povolen :twisted:

Napsal: pát 09.12.2011 09:05
od Rendis
Perunwit píše:ahoj kolegové, prosím o názory či radu, pomoc uvítám :-)

Jedná se o 525i M50 rok 1990 bezVanos. Když jsem auto kupoval, tak se prodávající zmínil, že bylo chipované, záloha původního SW neexistuje.
Můj motor má jednu vlastnost, která mi vadí a shodli jsme se s jedním kolegou, že to bude právě tou prasáckou úpravou.

Máte někdo možnost mi pomoci sehnat originální SW k přehrátí do mojí ŘJ, nebo byste mě dokázal nasměrovat, kde bych ho, příp. 100% funkční ŘJ v default stavu sehnal?

Díky, OT povolen :twisted:
použitou řj koupíš za 500.-

Napsal: pát 09.12.2011 09:20
od Perunwit
za pětikilo? caaajk... už ji sháním

nalézá se někde nějaké foto, př. návod na výměnu? jdu hledat

Napsal: pát 09.12.2011 09:24
od Rendis
Perunwit píše:za pětikilo? caaajk... už ji sháním

nalézá se někde nějaké foto, př. návod na výměnu? jdu hledat
Hlavně si před výměnou odpoj baterku. Výměna je jednoduchá.

Napsal: pát 09.12.2011 09:29
od Perunwit
díky... baterka je jasná věc pro tyhle úpravy... jinak ona se ECU potom sama "chytí" a není třeba nic nastavovat ani štelovat? Plug and Play? 8O

Napsal: pát 09.12.2011 09:36
od Rendis
Perunwit píše:díky... baterka je jasná věc pro tyhle úpravy... jinak ona se ECU potom sama "chytí" a není třeba nic nastavovat ani štelovat? Plug and Play? 8O
Nic se nenastavuje. Ale musíš koupit stejnou stím samým číslem,které je napsáno na řj co máš v motoru.

Napsal: pát 09.12.2011 09:44
od Perunwit
caajk, mrknu se na to.. je schovaná pod tím krytem před spolujezdcem, že jo. Odmontuju a opíču... podle OEM se to vyčíst nedá?

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=12&fg=10

Napsal: pát 09.12.2011 09:49
od Rendis
Perunwit píše:caajk, mrknu se na to.. je schovaná pod tím krytem před spolujezdcem, že jo. Odmontuju a opíču... podle OEM se to vyčíst nedá?

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=12&fg=10
černá krabice před spolujezdcem na čtyřech matičkách.

Napsal: pát 09.12.2011 10:08
od Perunwit
jo, to je ona... mno, omrknu to. děkuju za ujasnění.

Napsal: pát 09.12.2011 13:51
od icecold
http://www.bmwdiag.cz/program.html dělá to myslím dokonce nějaký zdejší člen :wink:

Napsal: pát 09.12.2011 14:07
od Perunwit
tak to vypadá hodně zajímavě... už jsem mu napsal, děkuju.

otázkou je, co je lepší, jestli soft a nebo jinou ŘJ, snad mi poradí...

Napsal: pát 09.12.2011 16:56
od pragdejf
jaka je ta spatna vlastnost?

Napsal: sob 10.12.2011 10:31
od Perunwit
dejf: hodně kouří, ale někdy fakt hodně a je asi moc bohatá směs, bejvá cejtit benzín... myslím, že tam někdo mohl nahrát nějaký prasácký soft a ECU mu nerozumí... ono by to i odpovídalo těm vylepšením, co dodnes na autě nacházim....

olej ani voda nemizí, lambda prakticky vyloučena /diag. tedy až next week, ale byla nová/ tlaky na 5ti válcích 12, na 1 něco přes 9, svíčky nové, výfuk nový komplet, používám aditivum do benzínu, čištěny vstřiky. Ideáů by byl někdo ze zPlzně abych to mohl jenom vozkusit :roll:

Napsal: ned 11.12.2011 15:15
od pragdejf
no tak to je opravdu spatna vlastnost. ale jak uz tady rekli, jednotka se prodava za petikilo. a u bezvanosu ani nemas problem s ews.

Napsal: pon 12.12.2011 09:41
od Perunwit
Tak jsem jí oddekloval, mám to tam viz. foto.

Poz. 3, štítek :
0 265 100 049
066 05102
34.525-1 158 958

Poz. 2, štítek 1:
MOTRONIC 1726171 002 078
Poz. 2, štítek 2:
BMW
WBAHD...... (VIN)
FFFFFFFFFFG
1730156
1726171
1735452
Poz. 2, štítek 3:
BOSCH
0 261 200 400

----------

a) Byl byste prosím někdo tak hodnej a mohl mi ty jednotl. díly na obrázku pomoct identifikovat?
b) Jakou ECU mám shánět? Identifikaci pro prodávajícího... jestliže je ŘJ na poz.2, jak si myslím.. dostal jsem nabídku na číslo jednotky: 0 261 200 402 za 900+pošta...
c) na EWS jsem už někde narazil, není to něco s imobilizerem? Mám tam velké BC s tím kodováním... když vyměním ECU, nebude to pak nějak kolidovat :-) ?

DÍKY.

Napsal: pon 12.12.2011 10:41
od Perunwit
když koukám do OEM, tak zde:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=10

druhá řádka:
01 Základní řídicí jednotka DME M3.1 1 09/1990 12141726171 $1,060.20

- ručně zvýrazněné číslo jsem na šel i na štítku té mojí, viz. předchozí příspěvek. Označení ECu je tedy M3.1 a číslo dílu viz. tučně?
co je potom: 0 261 200 400, resp. 0 261 200 402, co mi prodávající nabízí? Abych si nekoupil nějakej nesmysl... prosím help, mám v tom bazar, tedy bordel.