Stránka 1 z 1

Napsal: pát 02.12.2011 16:21
od RuDoSh
Jaké dáváte kotouče a desky? Dřív jsem dával Brembo kotouče a desky Textar, se zvlněním nebyl nikdy problém, brzdily taky celkem dobře, ale párkrát jsem je dobře přehřál. :-)

Teď mám na autech originál BMW brzdy, ale na e39 už je mám úplně KO a přemýšlím co dál. Koupit brzdy s deskama v BMW, nebo vzít Brembo nebo Ate? Keramické desky jste někdo zkoušel? Dělá je Brembo i Ate.

Díky za názory. :-)

Napsal: pát 02.12.2011 20:31
od BMWX5power
Já jsem na X5 dával půl roku zpátky originál přední a zadní kotouče, desky předek a desky na zadek pakny a nějakou to montážní sadu k tomu. Všechno od ATE cena byla super,brzdiče tam jsou originální taky ATE a brzdí to pěkně, jsem spokojen :lol:

Napsal: sob 03.12.2011 11:08
od RuDoSh
originálem člověk nic neskazí, no :-) ale půl roku čekám na kartu, takže v BMW bez slevy a budu to muset řešit v pondělí, protože jsem to už musel odstavit :-D možná testnu to brembo.... uvidím podle ceny

Napsal: sob 03.12.2011 12:02
od ironpipi
Kámoš to teď dával v Atečku na E46, kotouče ATE powerdisc a desky ATE keramic a říkal, že v poho., moc toho ale zatím nenajel, zkus mu napsat, je to člen sir-kiss

Napsal: sob 03.12.2011 23:00
od Jandy
Na auta pro běžné a trochen sem tam svezení dávám ATE Powerdisk + ATE desky a zatím na třech autech fungovaly bezvadně. Na e36 jely i párkrát do vrchu a přežili šecko bez úhony. Samo sem je pořádně zajel. :D

Napsal: ned 04.12.2011 13:43
od RuDoSh
o víkendu jsem se o tom bavil s prodejcem dílů a ATE je prý jen přebalovač, prý mám vzít bremba a pro ně dělá desky textar, takže desky od textaru klidně v té keramice. Brembo si dělá vlastní desky jen pro ty race kotouče. Ještě porovnám ceny a uvidím. Vyloženě zlé asi nebude žádná kombinace. Na to moje ježdění :) a pokud to nebude špinit kola tak budu rád :-)

Napsal: ned 04.12.2011 15:33
od kralik
Tak co se tyka spineni, tak drazkovane ATE power disky / ATE desky spini jak prase! Drazky maj holt vliv. Mam je na 7er a krom toho spineni bez jakehokoli problemu a to si parkrat zkusily dobrzdeni z 200 na dalnici v nemecku...

Napsal: ned 04.12.2011 16:20
od RuDoSh
kralik píše:Tak co se tyka spineni, tak drazkovane ATE power disky / ATE desky spini jak prase! Drazky maj holt vliv. Mam je na 7er a krom toho spineni bez jakehokoli problemu a to si parkrat zkusily dobrzdeni z 200 na dalnici v nemecku...
keramické desky by to dělat neměly..... uvidíme :-)

Napsal: ned 04.12.2011 17:09
od globusman
RuDoSh píše:originálem člověk nic neskazí, no :-) ale půl roku čekám na kartu, takže v BMW bez slevy a budu to muset řešit v pondělí, protože jsem to už musel odstavit :-D možná testnu to brembo.... uvidím podle ceny
jestli chceš, půjčím ti kartu mou ;-)

Napsal: pon 05.12.2011 02:03
od Snejk
ate powerdisc je fakt tragickej kotouc... co sem kdy mel/videl/zdemontovaval a menil tak vsechno jebky driv ci pozdejc tezce zkrouceny... alespon na 7er... a o praseni ani nemluve...
klasickej ate kotouc nemel nikdy, nikdy a nikdy problem... proste jedine ate... po poradnem zajeti.. kotouc co prezije auto...

desky ate ceramic jsou sranda, ted vidim jednu zkusenost... neprasi, vubec... uplne supr mit po mesici uplne cisty disky... je to dobra desticka... jak mizi netusim jeste... ale brzdi.. .a neprasi.... co vic si prat...

a kdo veri ze ate neco prebaluje...at si da hadr na hlavu :)
uz jen z podstaty konstrukce toho kotouce (ate-ochranna vrstva, nemastne atd.. brembo-klasicky kotouc bez povrchove upravy mastny... )
proste dva jine produkty.... brembo sem nekolikrat daval a fungovaly +- taky... ale hodne sem jich resil zkroucenejch... ale kdyz nejsou penize... ale me to na auto nesmi

Napsal: pon 05.12.2011 10:29
od RuDoSh
Snejk píše:ale kdyz nejsou penize... ale me to na auto nesmi
Pozor, ty bremba jsou dražší. Tak vemu teda ATE s keramickýma deskama.

S tím přebalováním mi to řekl prodejce dílů... ale to je fuk.

Napsal: pon 05.12.2011 15:22
od KeyJey
taky to ted na e39 budu resit. brembo s textarem jsem zkroutil... asi uz fakt jedine ATE.

Napsal: pon 05.12.2011 22:16
od George_D
Já dával vždycky ATE a v cajku. Ted jsem dal Bremba a taky v cajku, takže ono to bude asi nastejno :wink:

Napsal: úte 06.12.2011 09:56
od Poldav6
Už jsem to tu psal. Powerdisc plus keramické desky mám vpředu ( 6měsíců ) na e46. Brzdí to normálně, ale nejezdím extrémně, ani do Německa. Jako obrovskou výhodu vidím to, že se zdá, že auto za deště začíná brzdit o dost dřív než před tím. To jsem třeba musel každých 10km šlapat na brzdu, abych osušil kotouče (někdy 2s, než se začlo něco dít...). Ale zimní sezóna začíná a zatím bylo dost sucho, tak ještě uvidím.
Jednou jsem tomu dal zabrat na cca 20km okresek, které jsem jel brzda plyn (v horách). No, pořád to brzdilo, jen začaly být brzdy docela hlučné.. Po chvíli zase ok. A nepráší :-)

Napsal: stř 07.12.2011 10:38
od RuDoSh
nakonec kotouče klasika ATE a desky taky, protože keramiky neměli. Musel jsem brát věci skladem, abych to měl večer hotové. Tak keramiky příště, až se bude dělat i zadek...

Napsal: stř 07.12.2011 20:56
od Snejk
hlavne kdyz tam nemas powerdisky... klasikou nikdy nic nezkazis.. tahle kombinace nikdy nezklamala

Napsal: stř 07.12.2011 22:03
od bergos
já mám přes rok kotouče Brembo Max a desky jsem dal Ferrodo premier a jsem naprosto spokojen. :wink: