Stránka 1 z 1
Napsal: pát 22.04.2011 19:14
od vlado42
Lidi chci se zeptat zda muze byt rozdil v provedeni smazani adaptaci z prevodvky? Pred casem to neradilo jak melo nechal jsem smazat adaptace a bylo to bez jedineho problemu. Najel jsem na to 8tis km. Ted jsem nechal vymenit olej a opet smazat adaptace (kvuli kvalite oleje) ale v jinem servisu a ted to zas blbne ten samy problem. Nevite cim to muze byt? Diky vsem za radu
Napsal: pát 22.04.2011 22:00
od vlado42
Tak ted ctu na jedne strance s prevodovkama ze spatne provedene smazani adaptaci muze mit za nasledek prokluzovani nebo prevodovka muze trhat coz je muj pripad. Pred tim v servisu jsem to viděl a mazal vsechny stupne ty hodnoty a ted nevim ale auto tam bylo asi minutu a prej hotovo.
Napsal: pát 22.04.2011 22:57
od Dan td
Kdybys napsal jaké auto a jaký motor, tak spíš někdo poradí

Napsal: sob 23.04.2011 07:45
od vlado42
No jo to tam vubec nenapsal je to e65 750i. Kupovana nova najeto 80tis
Napsal: ned 24.04.2011 17:47
od enslow
ja riesim podobny problem teraz...neviem si rady..nie je nikde v okoli na to odbornik..kazdy len ze repas prevodovky
Napsal: ned 24.04.2011 21:22
od vlado42
No ja byl nejdriv v Renocaru a trhlo to na dalnici jak jsem popsal pak jsem byl s dennim svicenim u BMWLUX nedaleko Prahy a rekl mi ze tohle prave delaj adaptace napojil to smazal kazdy stupen jednotlive a bylo to pryc radilo to nadhrene. Menil jsem olej a jelikoz jsem mel jiny servis kousek od domova zajel jsem tam a opet to dopadlo jak z Renocaru. Takze asi zajedu opet za Prahu. Na Praze 2 je servis na prevodovky hlavne ZF a taky rekli ze spatne smazane adaptace tohle zpusobujou ze muze prokluzovat nebo trhat.
Napsal: pon 25.04.2011 00:16
od -iceman-
Připojím se k témtatu, může to dělat i 5HP24 u E39? Řeším, že buď je v prdeli měnič a nebo lamely...
Napsal: pon 25.04.2011 00:28
od vlado42
To nevim vyzkousej treba kdyz zastavis v kopci jestli auto couva nebo stoji na miste nevim zda se tak pozna vadny hydromenic ale kdyz couva je tam neco spatne. A pak jeste jestli si menil olej, jestli byl citit spaleninou nebo ne. To taky naznaci ze to neni ok. Vic nevim taky se v tom nevyznam...
Napsal: pon 25.04.2011 09:27
od Hansen
U hydroměniče nejčastěji odejde překlenovací spojka. To, že spojka prokluzuje, pozná diagnostika. Při jízdě se to pozná, až je spojka skoro úplně v háji. Pozná se to tak, že při plynulé jízdě kolísá ručička otáčkoměru i když se poloha plynového pedálu nemění. S prokluzující překlenovací spojkou jde jezdit, ale při obrušování klouzajicích lamel se dostává do oleje bordel, který může převodovku ucpat a zlikvidovat. Nejvíce odchází překlenovací spojka u motorů s velkým kroutícím momentem. Adaptivní data nemají na chování překlenovací spojky vliv. Spojka se rozpojuje a uzavírá při každém přeřazení automaticky a ovládá ji elektromagnetický ventil.