Stránka 1 z 1

Napsal: stř 20.04.2011 09:42
od micko525
ahoj,chci se zepat,jak se projevuje za jízdy regenerace filtru pevných částic,jak dlouho trvá a jak často se spustí?

Napsal: stř 20.04.2011 12:20
od Hanz
za jízdy hukot, na místě citíš smrad pálené izolace... spuoští se to dle potřeby (při couračkách častěji) za podmínky delší jízdy a tuším min 10 litrů paliva v nádrži... dobré je tomu dát pravidelně řádně napít např. na nájezdu na dálnici, špatné jsou krátké jízdy se studeným motorem po městě...

Napsal: čtv 21.04.2011 20:25
od micko525
Takže když se začne regenerovat je lepší mu dát pořádně napít ? Tak to mě to dělá přesně co sem si myslel,regeneruje se,ale docela často,poslední dobou snad pokaždé asi po ujetí cca 10km po městě,pak je jakoby prodleva v plynu,když zastavim smrdí jakoby spálená guma a při jízdě hutnější zvuk.Co s tím když se regeneruje takto často ? Už je v háji a je lepší ho vyhodit ?Docela mě to otravuje,nejvíc ta prodleva plynu :(

Napsal: pon 25.04.2011 11:11
od micko525
Takže za víkend jsem s autem udělal cca 600km většinou po dálnici,ale pořád se mi spouští regenerace filtru,je blbost že by se za min. hodinovou cestu po dálnici nedokončila? Co s tím když se mi pořád spouští,je filtr už K.O. ?

Napsal: pon 25.04.2011 18:50
od Oooz
Otázkou je, zda všichni stejně chápeme termín ,,napít". Pokud jsi se po dálnici hnal přez hodinu pod plnym plynem, pak je blbost aby se nedokončila. :)

Napsal: pon 25.04.2011 22:18
od Maca
Nevím jak moc mají jinej systém u VW, ale zrovna ve středu se ženský na Touranu rozsvítila kontrolka "Filtr pevných částic". Z návod jsem pochopil, že poněvadž jezdí víceméně po městě neudělala se regenerace automaticky během jízdy a proto se rozsvítila kontrolka. V návodu je psáno - jet na zvýšené otáčky, cca 2.500 ot/min dokud kontrolka nezhasne (přibližně 15 minut). Tak jsem vzal ve čtvtek Tourana na výlet do práce. Vyjedu z města, nechám za čtyři, otáčky 2500, po pár vteřinách jsem pocítil drcnutí současně se snížením výkonu a za autem se objevila kouřová clona. Celkem hustý kouř ustával až tak po půl kilometru přestal úplně, ale kontrolka pořád svítlila. Pak jsem musel zpomalit a když jsem zase dal 2500 ot, opakovala se kouřová clona. Každopádně je po cestě docela provoz a dost vesnic, takže jsem otáčky neudržel konstantní a kontrolka nezhasla ani po 40-ti km. Když jsem jel zpátky, vzal jsem to po dálničním přivaděči, kde už se ve dvou pruzích podařilo udržet konstantní otáčky a po 7km to drclo, výkon se vrátil a kontrolka zhasla. Tož tak. :)

Napsal: úte 26.04.2011 15:20
od micko525
Je fakt že plnej jsem neměl,měl jsem tempomat pouze na 140 - 150.Takže je možný že se nedokončila.Zkusim to s těmi 2500 otáčkami a uvidíme.

Napsal: stř 04.05.2011 08:09
od micko525
Tak jsem absolvoval asi cca 60km jízdu po dálnici s cca 3tis. otáčkami jestli se filtr zregeneruje a nic ,když jsem najíždel na dálnici regenerace se zapnula(hutnější zvuk,o něco hůř auto jelo za plynem) po sjezdu z dálnice to bylo opět o.k. ale jen co jsem ujel pár kilometrů tak se opět projevovalo jakoby regenerace filtru(hutnější zvuk,hůř za plynem a spálenina izolace z výfuku) :( už nevim co s tím.Asi nechám přehrát SW a filtr dám pryč .

Napsal: stř 04.05.2011 08:52
od Oooz
micko525 píše:Asi nechám přehrát SW a filtr dám pryč .


Pokud bys k tomuto kroku přistoupil, pak prosim o nějaké info z operace. Taky bych se filtru rád zbavil. Nemá s tím někdo zkušenosti?

Napsal: stř 04.05.2011 10:04
od micko525
Samotné přehrání SW stojí cca 3tis. a trvá to 1hod. a filtr si pak vyndám sám.Jinak celkově i s vyndáním filtru to stojí asi 11tis.

Napsal: pát 13.05.2011 21:28
od Maca
Je to sice od VW a ne BMW, ale přesto se podělím o dokončení historky (začátek viz. pár příspěvků zpět). takže sice kontrolka zhasla, ale po 100 km se znova rozsvítila, tak jsem znova udělal regeneraci až zhasla a za dalších 100 km se zase rozsvítila, tak jsem to nechal asi 50 km svítit načež se rozblikala kontrolka "motor do dílny" a přepnulo se to do nouzového režimu (vůbec to netáhlo, kopce jsem jel na 2 nebo 3 rychlostí 50 km/h) po pár dalších kilometrech se rozsvítila i "závada na výfukovém potrubí". No vzal jsem to k "svému" BMW servisu a domluvili jsme se na vyjmutí, mechanickém vyčištění a vrácení. Odpoledne byla však situace úplně jiná, jednak museli rozebrat nápravnici, aby se k tomu vůbec dostali a zjistili, že filtr má na vstupu i výstup koleno do pravého úhlu, takže se tam wapkou pořádně nedostanou a nemělo by to cenu ani zkoušet. Výsledek: filtr zahodit, nahradit trubkou a přehrát software (přehrání cca 5.000,- a něco za práci). Ve středu by to mělo být hotový, tak jsem na to zvědavej.