Stránka 1 z 1
Napsal: stř 01.12.2010 22:29
od Huska
Nevíte někdo jaký je rozdíl ve funkcích u DSC I, DSC II, DSC III?
Dnes jsem prakticky vyzkoušel DSC III a rozdíl oproti první generaci je obrovský, tak mě zajímá co inženýři v BMW vylepšili ?
Napsal: stř 01.12.2010 22:40
od Zave
rek bych ze tam bude rozdil v brzdeni prednich/zadnich kol....
Jinak presne jak pises, DSCIII je naprosto spickove

Napsal: stř 01.12.2010 23:46
od mike-ee
řekl bych že to bude od modernějšího HW jakožto veškerá čidla apod tak i vylepšený SW. Auto dřív pozná v jaké situaci se nachází a dřív dokáže zareagovat. Nevím který DSC mám v E90 07.rok ale je to maximálně bezpečné, dokáže to brzdít kterýkoliv kolo a DTC k tomu je praktické protože mně nechá déle v prokluzu a může to napomáhat rozjezdům. Faktem ale zůstává, že Cčko mamky koriguje auto ještě rychleji než DSC v BMW...
Napsal: stř 01.12.2010 23:58
od Huska
noooo, .... všechny DSC brzdí všechny kola (pouze zadní kola končí u ASC+R). DSC I jsem měl v 328 a bylo to nesrovnatelně horší (byl jsem zklamaný) než DSC III v současné 320d (naprosto nadšený).
Prohledal jsem intenet a všude našel pouze teoriii která je shodná pro všechny varianty DSC (tnašel jsem, že aktuální verze je DSC V).
Dnes jsem vyzkoušel naši 320tku a nechápu ten obrovský rizdí, proto mě zajímá co je jiné. Reakční doba podle mě nemůže hrát tu zásadní roli.
Napsal: pát 07.12.2012 19:42
od omaro1
Mohu mít dotaz, jak funguje DTC ? A v jakém případě je lepší ho vypnout ?
díky
Napsal: pát 07.12.2012 20:50
od Srandik32
Kontrola trakce-zabraňuje prokluzu kol.Vypnout když třeba zapadneš ve sněhu.
