Nevíte někdo jaký je rozdíl ve funkcích u DSC I, DSC II, DSC III?
Dnes jsem prakticky vyzkoušel DSC III a rozdíl oproti první generaci je obrovský, tak mě zajímá co inženýři v BMW vylepšili ?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
DSC
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
řekl bych že to bude od modernějšího HW jakožto veškerá čidla apod tak i vylepšený SW. Auto dřív pozná v jaké situaci se nachází a dřív dokáže zareagovat. Nevím který DSC mám v E90 07.rok ale je to maximálně bezpečné, dokáže to brzdít kterýkoliv kolo a DTC k tomu je praktické protože mně nechá déle v prokluzu a může to napomáhat rozjezdům. Faktem ale zůstává, že Cčko mamky koriguje auto ještě rychleji než DSC v BMW...
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
noooo, .... všechny DSC brzdí všechny kola (pouze zadní kola končí u ASC+R). DSC I jsem měl v 328 a bylo to nesrovnatelně horší (byl jsem zklamaný) než DSC III v současné 320d (naprosto nadšený).
Prohledal jsem intenet a všude našel pouze teoriii která je shodná pro všechny varianty DSC (tnašel jsem, že aktuální verze je DSC V).
Dnes jsem vyzkoušel naši 320tku a nechápu ten obrovský rizdí, proto mě zajímá co je jiné. Reakční doba podle mě nemůže hrát tu zásadní roli.
Prohledal jsem intenet a všude našel pouze teoriii která je shodná pro všechny varianty DSC (tnašel jsem, že aktuální verze je DSC V).
Dnes jsem vyzkoušel naši 320tku a nechápu ten obrovský rizdí, proto mě zajímá co je jiné. Reakční doba podle mě nemůže hrát tu zásadní roli.



