Stránka 1 z 1
Napsal: úte 31.08.2010 22:54
od Effa
Zdrávím kolegy,
chtěl bych se zeptat na váš názor..
..když z kopce dobrzdím přez rychlost (2) u přejezdu a sešlápnu spojku, tak se propadnou otáčky na 300-400ot/m, někdy i míň, nekdy chcíp..
Častější je to hned za studena, tak do 1km, potom celý den auto většinou úplně bez problémů..
Zatím sem už vyměnil:
- volnoběžný ventil
- plast.trubku z vanosu
- svíčky, typ dle BMW
- přísada na čištění palivové & vstřikovací soustavy
(Diagnostika OK, budu měnit střední tlumič výfuku - příčky KO)
..může to být palivový čerpadlo? .. přijde mi to, že nemá před startem pokaždý stejnej zvuk..
Předem děkuju za názory, info.
S pozdravem.
Napsal: stř 01.09.2010 07:28
od MattyX
když sešlapneš spojku tak ti otačky lehce vyletí (cca 1100 ) a pak padnou až zdechne ?
palivový čerpadlo to asi nebude , koneckoncu není nic těžkyho dát si ho ven na zdroj a podivat se jak točí

Napsal: stř 01.09.2010 07:36
od Effa
..po sešlápnutí spojky mi nahoru otáčky nejdou, rovnou se propadnou dolu..
Děkuju za info.
Napsal: stř 01.09.2010 09:44
od xSAFA
Přes tyto věci nejsem nějakej expert ale dělá to pouze a jen při tom když před zdechnutím po stisknutí spojky předchází brždění motorem? Ono když je bržděno motorem tak je uzavřen přívod paliva a je možné, že po tom co stiskneš spojku a mělo by palivové čerpadlo začít znovu krmit motor tak asi vynechá, proto si myslím, že to bude mít s ním spojistost. Ještě než bych kupoval nové čerpadlo, vyměnil bych palivový filtr a nevím jestli třeba není součástí čerpadla nějaký zpětný ventil, který by šel vyměnit aby benzín nepadal (zatím sem ho neměl venku tak nevím)... Jinak starty v pohodě? Nemá třeba potřebu delší dobu tlakovat?
Napsal: stř 01.09.2010 10:11
od MattyX
xSAFA píše:Přes tyto věci nejsem nějakej expert ale dělá to pouze a jen při tom když před zdechnutím po stisknutí spojky předchází brždění motorem? Ono když je bržděno motorem tak je uzavřen přívod paliva a je možné, že po tom co stiskneš spojku a mělo by palivové čerpadlo začít znovu krmit motor tak asi vynechá, proto si myslím, že to bude mít s ním spojistost. Ještě než bych kupoval nové čerpadlo, vyměnil bych palivový filtr a nevím jestli třeba není součástí čerpadla nějaký zpětný ventil, který by šel vyměnit aby benzín nepadal (zatím sem ho neměl venku tak nevím)... Jinak starty v pohodě? Nemá třeba potřebu delší dobu tlakovat?
btw... cerpadlo krmí pořád přeci i když brzdiš motorem ne ? když brzdíš motorem tak vstriky pak dostanou singnal od rj ? a prebytecnej benzin co je v vstikovaci hrazdicce se pak vraci zpet do nadrze ale cerpadlo vali porad ?! možná regulator tlaku třebas ?!
Napsal: stř 01.09.2010 10:25
od xSAFA
Tak asi sem napsal blbost, tohle nemám nějak prošňupany, tak snad si to uvedl na pravou míru, bral sem to poněkud laicky...

Omluva...
Napsal: stř 01.09.2010 10:26
od MattyX
xSAFA píše:Tak asi sem napsal blbost, tohle nemám nějak prošňupany, tak snad si to uvedl na pravou míru, bral sem to poněkud laicky...

Omluva...
no ja si jako prave nejsem taky uplne stopero jistej

ale taky sem uvazoval laicky

Napsal: stř 01.09.2010 10:31
od xSAFA
Když se zamyslím, tvá verze zní pravděpodobněji...

Napsal: stř 01.09.2010 19:16
od Effa
Zdravím kolegy

,
- starty jsou perfektní, dokonce po výměně svíček úplně okamžitý

- tlakování asi v pořádku, hned vše funguje
- určitě je problém nejčastější při dobrždění mototem
Před startem u zvuku čerpadla mi přijde, že má pokaždý jakoby jinou rychlost otáček, jiný zvuk..
Má se chovat po každý stejně ?
..nějakou prasklou hadici např.podtlak jsem zatím neobjevil
Předem děkuju za zkušenosti

.
S pozdravem.
Napsal: stř 01.09.2010 23:03
od Beefeater-64
Zkousel jsi merit tlak paliva kdyz ti to udela??? Mas tesny vsechny hadice co vedou do sani? Nezmenil se trochu zvuk motoru?
Napsal: čtv 02.09.2010 06:12
od Brátn
Matty má pravdu čerpadlo jede nonstop, hledal bych chybu ve vstřicích a nebo spíš v jednotce, zkus dát jinou z M52B28 a uvidíš, jestli tam není chyba, nebo vytáhnout čerpadlo a zkusit ho tlakovat, ale pokud je to jen při brždění motorem, tak to spíš vypadá, že prostě jednotka nezaznamená, že už šlapeš spojku a měla by začít stříkat palivo, takže buď jednotka nebo nějaký senzor, ještě zkus, když ve chvíli kdy dobržďuješ motorem místo spojky sešlápneš plyn, tak jak rychle zareaguje?
Napsal: čtv 02.09.2010 09:24
od xSAFA
No pod podálem spojky je spínač, je možné že je v háji jak psal Bratn
Napsal: pát 03.09.2010 10:58
od Mirda328
a nechrasti to nejak aby nebylo jen zadreny lozisko a nedelalo jen vetsi odpor nebo nejak zdebilenej pritlacak....
Napsal: pát 03.09.2010 11:01
od MattyX
Mirda328 píše:a nechrasti to nejak aby nebylo jen zadreny lozisko a nedelalo jen vetsi odpor nebo nejak zdebilenej pritlacak....
přesně todle sem myslel

nebo i setrvák

Napsal: pát 03.09.2010 16:42
od Kami1
když brzdíš motorem, máš na ekonoměru 0. Jakmile sešlápneš spojku a otáčky padaj pod 1500, vyletí spotřeba nahoru?
zkus zkontrolovat trubky k volnoběžnýmu ventilu
A/ nejde tam palivo - to je ale blbost, dělalo by to problémy i při prudkým sešlápnutí plynu
B/ nejde tam vzduch - špatnej v. ventil - to by byly aji navíc problémy s volnoběhem, navíc jsi ho měnil. Takže to asi taky ne.
C/ špatně to váží vzduch - špatná váha - zkusit vyměnit
-nebo netěsný sání - já to zkouším tak, že odpojím vzd. filtr a na volnoběh ucpu kusem kartonu sání - motor musí chcípnout, případný netěsnosti by byly při tom slyšet. Deformuje se ale při tom trochu vlnovec (ne nevratně).
D/ špatnej vanos - tady mě nic nenapadá, možná zkusit odpojit a jezdit s tím
E/ ucpanej kat. a spousta jiných volovin
když bys byl zoufalej, můžeš zkusit vyměnit i svíčky
Napsal: sob 04.09.2010 20:39
od Effa
Moc děkuju za zkušenosti, vše vyzkouším a napíšu detaily

.
..ještě bych chtěl po dnešku předat další informaci ze servisu:
středovej tlumič výfuku mám OK, rány ve výfuku za studena = něco se mi údajně fláká v motoru a motor si za studena při brzdění motorem často střelí do výfuku
Odhaduju teda, že příčina tohoto může způsobovat i ty propady otáček..
Děkuju za váš názor, zkušenost..
S pozdravem.
Napsal: sob 04.09.2010 22:07
od MattyX
strilet do sani muze zpusobovat vic veci

ale trebas posunuty rozvody by byla kravina asi ... mozna ta vaha vzduchu
