Stránka 1 z 2
Napsal: ned 08.08.2010 11:57
od pesa84
Ahoj, potřeboval bych poradit.
Nechal jsem repasovat turbo, ale od té doby auti nejede jako před tím. Tak jsem ted´ jen tak zkoušel odpojit hadici ,která vede z intercooleru do EGRka(Před EGRkem) a fouká mi tam nevím jaké barvy kouř.. Tak se chci optat jestli to tam fouká i vám nebo opět propouští turbo.. což by bylo na reklamaci... Myslel jsem totiž,že tam musí jít jen čistej vzduch.. DÍKY za každé info!! Eště dodám, že zároveň s turbem jsem tam dal sportovní vložku filtru od K&N.
Napsal: ned 08.08.2010 12:00
od pesa84
Napsal: ned 08.08.2010 12:57
od huncak
z cooleru jde do motoru vždy trochu kouře to je normální,ani to nemusí dělat to nové turbo,máš hadice a cooler plné oleje z vadného turba.
Napsal: ned 08.08.2010 16:08
od pesa84
To mě napadlo taky a právě proto jsem to zkoušel rozdělat ještě před coolerem a tam to funí taky, sice o neco méně, ale taky. Skoro jak z vejfuku..
Taky jsem ještě zkoušel jestli chodí klapka na turbu a ta sama chodí,ale když jsem auto nastartoval a zkusil ho vytočit do cca 3000ot jestli se hne ta tyčka co vede od membrány, tak se ani nehla, je to správně?? A taky se mi zdá,že z toho turba slyším jakési chrujení..
Napsal: ned 08.08.2010 20:33
od pesa84
V poslední řadě co mě eště napadlo, dal jsem tam původní filtr a mam pocit,že je to o hodnědost lepší.. Je možný, že díky tomu K&N filtru tam jde víc vzduchu, čili ŘJ si myslí,že je směs chudá a tak čerpadlo dává víc nafty?? Proto mam spotřebu ted´9,1l ?? Už z toho mam hlavu v pejru...
Napsal: ned 08.08.2010 21:55
od Rejchy
Pokud máš E36 tak ta neměla váhu vzduchu,takže ř.j. neví kolik tam jde vzduchu.To že je turbo repasované není záruka že je v pořádku.Nech si někde změřit kolik tlačí.
Napsal: pon 09.08.2010 10:10
od pesa84
Aha, já myslel, že todle je váha vzduchu (na obr. díl č.1) :
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... ow_sensor/
A to kolik to tlačí změřím na diagnostice?
Napsal: pon 09.08.2010 18:53
od Rejchy
Aha,tak tolhe je váha vzduchu,mělo mě napadnout že ke konci výroby ji tam dávali.Zkus si někde nechat změřit ten tlak turba,protože bys nebyl první kterej dostal z repasu turbo v horším stavu než bylo předtím

Napsal: pon 09.08.2010 22:51
od pesa84
jo,mam 98, to ani nevim,ze se gam driv vaha nedavala..
kdyz sem u kamarada projizdel auti na diagnostice tak na volnobech turbo tlacilo cca 0,8 bar a na cca 4500ot/min to tlacilo cca 1,9 bar...
Napsal: úte 10.08.2010 14:11
od Mirda328
povolil sis ten wastegate??? na volnobeh to nemuze mit tolik, behem par vterin si ho zase popravis budes li tlacit 1.8atm, uz jsme ti to psal
Napsal: stř 11.08.2010 08:28
od pesa84
Mirda328 píše:povolil sis ten wastegate??? na volnobeh to nemuze mit tolik, behem par vterin si ho zase popravis budes li tlacit 1.8atm, uz jsme ti to psal
Já měl za to,že turbo má správně tlačit okolo 0,8bar aspoň sem to tu někde vyčetl, což na volnoběch tlačí, ale nikde se neudává jaký má mýt hodnoty při zatížení..
Když to teda povolim abych snížil ten max. tlak tak snížím i ten min.?
Jo a eště důležitá otázečka, když bych se chtěl podívat jestli se vůbec ta tyčka od wastegatu hejbe, natlakuje se to na neutrál při vyšších otáčkách?
Napsal: pát 13.08.2010 21:51
od Tompo
Ahoj, taky se přídám k dotazu, mám už druhé TDs, tentokrát v touru E36, nicméně mi přijde, že oproti minulému TDS je toto takové líné... Na co bych se měl zaměřit? Díky za tipy...
Napsal: ned 15.08.2010 22:03
od Tompo
Tak jsem tam odhalil, že 6. vstřik je pěkněj uchcanej, tak ho vyměním a zrovna nechám zkontrolovat předvstřik...
Napsal: pon 30.08.2010 16:18
od pesa84
tak se zdá,že turbo je ok. mam na nej 6měsícu záruku,tak ho tam eště nechám. byl jsem na seřízení předvstřiku a zároveň na origo diagnostice kde mi zjistili vadnou váhu vzduchu. tak už mam vše po go a musim říct,že ted jet s auti je zážitek! teď eště úprava řídící jednotky a bude to raketa..
Napsal: pon 30.08.2010 21:38
od Tompo
Váhu už jsi vyřešil?
Napsal: úte 31.08.2010 07:47
od pesa84
než jsem dal auti na seřízení tak jsem tam dal sportovni vložku filtru K&N a nic,ba naopak to jelo hůř,zřejmě tam šlo víc vzduchu a váha to nezaregistrovala, dál jsem pro jistotu vykuchal zachytávač pevných částic,kdyby byl přicpanej-nezdál se,ale uz při této úpravě auti jelo lépe od spodu a navic má takový hlubší zvuk a nečudí! Po seřízení předvstřiku auti jelo taky o dost líp,ale pořád to nebylo ono.Dala se teda nová váha vzduchu a vše je OK!
Napsal: čtv 04.11.2010 22:37
od pesa84
možná to bude znít blbě,ale mohli by jste mi někdo říct kde je čidlo tlaku turba na E36 325 Tds r.v. 98? Pořád si v hlavě přejíždím cestu od turba k sání a nic.. jen z EGRka vede podtlaková hadička do takové krabičky... Díky za doplnění informace...

Napsal: pát 05.11.2010 14:06
od momento
Napsal: pát 05.11.2010 21:31
od pesa84
To jsem měl na mysli...

díky za info
Napsal: ned 07.11.2010 12:19
od pesa84
Ahoj, ještě se chci zeptat při kolika otáčkách zhruba slyšíte, že začne hvízdat turbo?