Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
regulátor tlaku paliva u e36
Zdravím, nevíte někdo jak je to s regulací tlaku paliva u e36 1.8i ?kolik tam je regulátorů (jestli jen jeden u vstřikovací lišty nebo i u čerpadla a jestli i samotné čerpadlo funguje jako jednocestný ventil?). Předpokládám že systém je asi takový: tlak mezi regulátorem na vstřik. liště a čerpadlem by měl být stále konstantní tzn. čerpadlo se zapíná až při samotném startování(nejen při otočení klíčku) a to pak tlačí jen tolik paliva aby se tlak v paliv. systému vyrovnal, při vypnutí motoru se pak čerpadlo zastaví a regulátor zavře a tak je paliv. systém natlakovanej a při dalším startu se reg. ventil otevře a tlak na vstřik. liště je dost velký aby motor bez problémů chytl. Je ale možný že se pletu a budu rád když mě to někdo objasní. Jelikož můj motor má problému po noci nastartovat a když už chytne tak běží hodně v malých otáčkách a nepravidelně ale po chvíli se to ustálí a pak už startuje v pohodě a to i třeba i po pár hodinách ale po noci už je to horší(a trvá mu to třeba i 6-7startů než chytne, diagnostika, filtr,svíčky,kabely, váha vzduchu OK) Díky za příspěvky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
jeden regulator na pal. liste
melo by fungovat jako jednocestnej ventil
tva uvaha me pripadne presna
muzes zkusit:
zkontrolovat/procistit podtlakovou hadicku k regulatoru
zmerit tlak paliva (myslim ze ma mit 3 bary)
pred startem vyndat rele pumpy a spojit ji pres pojistku
nastartovat se zeslaplym plynem
cidlo teploty jsi taky vyloucil?
melo by fungovat jako jednocestnej ventil
tva uvaha me pripadne presna
muzes zkusit:
zkontrolovat/procistit podtlakovou hadicku k regulatoru
zmerit tlak paliva (myslim ze ma mit 3 bary)
pred startem vyndat rele pumpy a spojit ji pres pojistku
nastartovat se zeslaplym plynem
cidlo teploty jsi taky vyloucil?
no já normálně startuju se sešlápnutým plynem cca do 1/3 (a už sem zkoušel startovat i s plynem ve 2/3 i s plným ale žádná změna spíš se to jakoby zachlastalo), na tvrdo propojoat čerpadlo zkusit můžu ale pumpa bude taky ok pač jakmile motor chytne tak pak už to startuje i bez zešlápnutí plynu jak se říká na brnk(benzín i lpg).
Tlak na reg. ventilu je ale je možný že nemá jen ty 3bary jinak čidlo tepl. chl. kapaliny je tam jiný a diagnostika hlásila chybu stejně až po odpojení starýho. Zkusím ještě pročistit tu podlakovou hadičku. A myslíš že by ty dlouhý starty mohlo dělat třeba i kdyby byl ten tlak jen o pár (např.0,1baru) nižší? nebo by to mohlo dělat i to že mám auto na plyn a nijak často na benzín nejezdím?(nějak zanešený paliv. vedení nebo tak?dyť auto který je úplně OK by mělo chytat bez problémů i kdyby stálo několik měsíců).
Tlak na reg. ventilu je ale je možný že nemá jen ty 3bary jinak čidlo tepl. chl. kapaliny je tam jiný a diagnostika hlásila chybu stejně až po odpojení starýho. Zkusím ještě pročistit tu podlakovou hadičku. A myslíš že by ty dlouhý starty mohlo dělat třeba i kdyby byl ten tlak jen o pár (např.0,1baru) nižší? nebo by to mohlo dělat i to že mám auto na plyn a nijak často na benzín nejezdím?(nějak zanešený paliv. vedení nebo tak?dyť auto který je úplně OK by mělo chytat bez problémů i kdyby stálo několik měsíců).
joo právě to taky svádím na ten tlak ale mechoš mi říká že ho má, a že by o mohlo být svíčkama(mám tam ale stejnej typ jako dřív a na těch sem najel cca 20tis.) nebo plynem kterej tam mám(a na benál se dá říct jen startuju) no nevím kamil1 psal ať zkusím pročistiti podlakovou hadičku tak uvidím třeba je tam jen netěsnost uvidím každopádně díky za rada vám oboum
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
- to by vypadalo spis na problem se zapalovanim, zmeril bych napeti pri startovani na baterce(a už sem zkoušel startovat i s plynem ve 2/3 i s plným ale žádná změna spíš se to jakoby zachlastalo)
jde ti startovat rovnou na LPG?
vykon a spotreba jinak ok?
ukazuje ekonomer pri brzdeni motorem nad 2k rpm spotrebu 0?
LPG mas smesovani nebo sekvenci?
rek bych, ze rozdil do cca 0,3 baru by pri startovani vadit nemel (jen odhad)
jeste zkus jednu flignu:
chvili nez dojedes a vypnes motor, prepni to z LPG na benal, vypni motor a pak to zkus druhej den nastartovat, jestli to bude delat to samy.
taky si myslím, protože když už to chytne tak je dost dlouho cítit z výfuku nespálenej benzín, na všech svíčkách jiskry jdou otázkou je jestli jsou tak silný aby to chytlo(mám tam bosch super 4 a jezdilo to ok tak sem je tam dal znova najezdil cca 30tis a pak začli ty problémy tak sem je koupil a dal tam nový motor se uklidnil ale starty byli stejný a pak to přestalo startovat úplně) bylo to v servisu mechoš ten to zprovoznil ale ty starty přetrvali.
-startuje to automaticky na benzín
-výkon byl nižší a spotřeba lpg se ustálila na cca 9,5l (dával sem to za vinu svíčkám ale ted sem byl tam kde mě to montovali a oni mě zapoměli asi říct že to má i plyn filtr kterej se mění cca po 15tis-já najel skoro 2x tolik
)ale ani výměna filtru nepomohla dneska to udělalo zase
- jasně ukazuje 0 a je jedno jestli zrovna jedu na plyn nebo benzín
- vstřikování je sekvenční (ale včera mi objasnili jak funguje spolupráce řídící jednotky auta s plynovou a ta autová si nějak pamatuje poměry směsi při vypnutí motoru a pak při startu upravuje směs)
Ta fligna by neměla mít žádnej vliv protože ten benzín se evidentně při studených startech nespaluje tak jak má, ale zkusit ji můžu. Ještě zkusím vyměnit svičky za klasiku NGK třeba to může být i tím, pač ten motor i po nastartování při zešlápnutí plynu se jakoby zakucká
a pak dou teprve nahoru otáčky, což by ukazovalo na špatný házení jiskry (buď je slabá jiskra-výboj nebo to může být i tím než se ty svíčky zahřejou) jinak kabely sou taky ok
-startuje to automaticky na benzín
-výkon byl nižší a spotřeba lpg se ustálila na cca 9,5l (dával sem to za vinu svíčkám ale ted sem byl tam kde mě to montovali a oni mě zapoměli asi říct že to má i plyn filtr kterej se mění cca po 15tis-já najel skoro 2x tolik

- jasně ukazuje 0 a je jedno jestli zrovna jedu na plyn nebo benzín
- vstřikování je sekvenční (ale včera mi objasnili jak funguje spolupráce řídící jednotky auta s plynovou a ta autová si nějak pamatuje poměry směsi při vypnutí motoru a pak při startu upravuje směs)
Ta fligna by neměla mít žádnej vliv protože ten benzín se evidentně při studených startech nespaluje tak jak má, ale zkusit ji můžu. Ještě zkusím vyměnit svičky za klasiku NGK třeba to může být i tím, pač ten motor i po nastartování při zešlápnutí plynu se jakoby zakucká
