motor m42 je hnany řetězem misto řemenu jak je to u m40, nevim co ještě popsat
prolez e30.cz hlavně "FAQ" http://forum.e30.cz/viewforum.php?f=12 taky hodně je v "Pokecu o BMW" http://forum.e30.cz/viewforum.php?f=10 mužeš normalně listovat v seznamu temat až naraziš na tema co tě zajima, taky možnost vyhledat slovo "rozvody" v těchto sekcich VŠE na co se chceš zeptat se tam na 100% probiralo a najdeš tam o tom diskusi
Chapej to tak ze kde neni retez je remen a ten rozvod remenem je na houby. Ten m40 motor s remenem ma interval vymeny rozvodu pouhejch 40 tisic km S retezem se jezdi v radech stovek tisic km bez vymeny
Vyměna rozvodu u m40 cca 2-3tis, m42 10-15tis. Přesto bych doporučoval iSo, je vykonnějši, živějši měl jsem s nim i o litr měnši spotřebu než s m40 ve stejnem autě
určitě chci jít do M42 jen jak sem tak hledal v česku jich moc na prodej není zatím sem našel jen dvě za za rozumnou cenu a bez nějakých extra úprav ... rád bych si to totiž upravil sám podle sebe : )
nevíte kdyžtak o nějakých bazarech a tak třeba v Německu kdyžtak dík za linky na ně ; )