Stránka 1 z 1

Napsal: pát 08.01.2010 17:46
od BudVlad
Má někdo zkušenosti s chiptuning?

DS motorsport (Freudenberg, Německo) údajně zvýší výkon u 125i,325i,525i z 218 na 270 PS
WINTER sport-tuning (Forstern, Německo) z 218 na 289 PS

Napsal: úte 19.01.2010 18:25
od BudVlad
Německy neumím, tak jsem Wintertuning napsal anglicky o informace. Odepsali mi, že je možné zvýšit výkon u 325i z 218 hp na 289 hp pomocí softweru a modifikace trvá 3 hodiny. Cena je €639.
Většina chiptunimngů zvýší vykon o 10 až 15 hp.
Je možné zvbýšit výkon o 71 hp pomocí softwaru?

Napsal: sob 23.01.2010 02:07
od matal
Člověče, Ty tomu věříš? Užetři si ty peníze na úpravu, která opravdu stojí za to..tohle jsou vyhozený peníze..

Napsal: sob 23.01.2010 02:28
od KeyJey
veril bych tomu jedine kdyby ti na to dali zaruku a ty by sis to u nekoho objektivniho mohl zmerit na brzde pred a po... jinak ne.

Napsal: sob 23.01.2010 09:54
od 4am
nevim , ale ta 325i(160kw) ma 3.0 stejně jako 330i(200kw) , možná, že je ten výkon z části uškrcený softwarem

Napsal: sob 23.01.2010 10:50
od BudVlad
325i N53 má stejný motor jako 330i N53, takže výkon je částečně omezený softwarem. Problém ale je, že 330i má jiné sací potrubí (3 stage manifold), takže nevím jak toho výkonu mohou dosáhnout bez výměny sání.

Napsal: pon 25.01.2010 00:02
od BudVlad
matal píše:Člověče, Ty tomu věříš? Užetři si ty peníze na úpravu, která opravdu stojí za to..tohle jsou vyhozený peníze..
No o tom to právě je!
Kdybych tomu věřil tak se tady neptám na názor. Chtěl jsem vědět, jestli má někdo zkušenost s úpravou softwaru.
Jakou úpravu která stojí za to máš na mysli? Zatím mám K & N filtr, Remus výfuk, BMS PowerBox. Stálo to dost peněz a zvýšilo to výkon jen asi o 15 hp.

Napsal: pon 25.01.2010 05:13
od matal
Sice motory jsou stejný,ale maji jiný obsah, tam si změnou sání moc nepomůžeš.. Soft.úpravou dosáhneš max 15ps resp.10% toho co máš, to jsou vyhozený lowe..měl jsem na mysli vačky,svody, popř. kompresor či turbo,ale to jsou už větší investice..

Napsal: pon 25.01.2010 10:19
od surfis
Igore ikdyž je to označený 325i, tak obsah je 2996 ccm :wink:

Napsal: pon 25.01.2010 10:40
od BudVlad
matal píše:Sice motory jsou stejný,ale maji jiný obsah, tam si změnou sání moc nepomůžeš.. Soft.úpravou dosáhneš max 15ps resp.10% toho co máš, to jsou vyhozený lowe..měl jsem na mysli vačky,svody, popř. kompresor či turbo,ale to jsou už větší investice..
Jiný obsah? 325i má motor N53B30U0 218 hp, 330i má N53B30O0 272 hp. Obsah obou motorů je 2996 cc! Rozdíl je sání (3 stage) a software, který mimo jiné určuje profil vaček, které jsou u obou motorů stejné. ECU jsou také stejné, ale bohužel BMW software je závislý na VIN, takže výměna sacího potrubí by nefungovala.
Přeprogramováním ECU se změní profil vaček, ale jde o to že zvýšení výkonu na 289 hp bez výměny sání se mi nezdá. Jde také o to jak se potom motor chová. Mám zkušenosti se závodními vačkami a s takovým motorem bych nechtěl jezdit po městě.
335i má motor N54B30 2979 cc 326 hp a je zcela odlišný od N53. Dávat turbo na N53 je nesmysl (zdvih, komprese).
BTW: N53 má již nerezové vyladěné svody.