Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chiptuning
- BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
No o tom to právě je!matal píše:Člověče, Ty tomu věříš? Užetři si ty peníze na úpravu, která opravdu stojí za to..tohle jsou vyhozený peníze..
Kdybych tomu věřil tak se tady neptám na názor. Chtěl jsem vědět, jestli má někdo zkušenost s úpravou softwaru.
Jakou úpravu která stojí za to máš na mysli? Zatím mám K & N filtr, Remus výfuk, BMS PowerBox. Stálo to dost peněz a zvýšilo to výkon jen asi o 15 hp.
- BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
Jiný obsah? 325i má motor N53B30U0 218 hp, 330i má N53B30O0 272 hp. Obsah obou motorů je 2996 cc! Rozdíl je sání (3 stage) a software, který mimo jiné určuje profil vaček, které jsou u obou motorů stejné. ECU jsou také stejné, ale bohužel BMW software je závislý na VIN, takže výměna sacího potrubí by nefungovala.matal píše:Sice motory jsou stejný,ale maji jiný obsah, tam si změnou sání moc nepomůžeš.. Soft.úpravou dosáhneš max 15ps resp.10% toho co máš, to jsou vyhozený lowe..měl jsem na mysli vačky,svody, popř. kompresor či turbo,ale to jsou už větší investice..
Přeprogramováním ECU se změní profil vaček, ale jde o to že zvýšení výkonu na 289 hp bez výměny sání se mi nezdá. Jde také o to jak se potom motor chová. Mám zkušenosti se závodními vačkami a s takovým motorem bych nechtěl jezdit po městě.
335i má motor N54B30 2979 cc 326 hp a je zcela odlišný od N53. Dávat turbo na N53 je nesmysl (zdvih, komprese).
BTW: N53 má již nerezové vyladěné svody.