Stránka 1 z 1
Napsal: pát 04.12.2009 21:50
od Cromoly
Jedna se o 330d 135 kW e46. Jo a jaky je jeji typovy oznaceni kdyby nekdo vedel, diky!
Napsal: pát 04.12.2009 22:39
od patriot
Cromoly píše:Jedna se o 330d 135 kW e46. Jo a jaky je jeji typovy oznaceni kdyby nekdo vedel, diky!
Tohle jsou tvoje hodnoty
330d 2926 99-03 135kw (184) / 4000
390NM / 1750 7,8 s 228 Km/h 7,3 l 6 válec / M57
Napsal: pát 04.12.2009 22:43
od Vlasta
Do 6/2000 byla jen 360 Nm
Napsal: sob 05.12.2009 15:59
od Cromoly
patriot píše:Cromoly píše:Jedna se o 330d 135 kW e46. Jo a jaky je jeji typovy oznaceni kdyby nekdo vedel, diky!
Tohle jsou tvoje hodnoty
330d 2926 99-03 135kw (184) / 4000
390NM / 1750 7,8 s 228 Km/h 7,3 l 6 válec / M57
Jo ja vim jaky hodnoty ma moje auto, ale zajima me jakej je Nm limit prevodovky... Vim ze ta sama se davala i do e39 a tam mela 410 Nm tak me zajima na kolik je konstruovana maximalne...
Napsal: sob 05.12.2009 16:39
od Cromoly
Bude to budto A5S360R nebo A5S390R, ale nevim jaka je v mym aute. am rok vyrovy 2/2003. Podle cisel jsem myslel ze to byly limity 360 a 390 Nm, ale v e39 byla ta sama a mela z tovarny 410 Nm takze to musi bejt vic...
Napsal: sob 05.12.2009 22:15
od Martinéz
spis se poptej jestli chipovat/nechipovat

Napsal: sob 05.12.2009 22:16
od Martinéz
kazdopadne bulis bude vedet asi i tohle
Napsal: sob 05.12.2009 22:42
od Cromoly
Napsal: ned 06.12.2009 02:11
od Holly
Hm, tvoje otázka se nedá dost přesně zodpovědět. A pochybuju že to tato informace někdy opustila továrnu, maaximálně v dokumentaci pro hmologační úřad. Ovšem, vzhledem k tomu, že automobilové komponenty se navrhují s dosti vysokou bezpečností, tak kolem 4-8 (záleží na součásti), tak bych odhadoval maximální točivý moment pro rázové zatížení cca 2000Nm, pro cyklické zatěžování vzhledem k výrobní ceně cca 900Nm, je to ovšem jen odhad, proč to potřebuješ vědět, je to taková nicneříkající informace...
Napsal: ned 06.12.2009 11:15
od Cromoly
Holly píše:Hm, tvoje otázka se nedá dost přesně zodpovědět. A pochybuju že to tato informace někdy opustila továrnu, maaximálně v dokumentaci pro hmologační úřad. Ovšem, vzhledem k tomu, že automobilové komponenty se navrhují s dosti vysokou bezpečností, tak kolem 4-8 (záleží na součásti), tak bych odhadoval maximální točivý moment pro rázové zatížení cca 2000Nm, pro cyklické zatěžování vzhledem k výrobní ceně cca 900Nm, je to ovšem jen odhad, proč to potřebuješ vědět, je to taková nicneříkající informace...
Zajimalo me to z hlediska chipu a dlouhodobyho provozu s chipovanym autem...
Napsal: ned 06.12.2009 14:02
od Holly
Tak to se rozhodně bát nemusíš

Napsal: ned 06.12.2009 14:10
od Vlasta
No a toho se já právě bojím.
Napsal: ned 06.12.2009 14:11
od Cromoly
No od hodne lidi jsem slysel ze chip a automat se moc nemaj radi, ze odchazi menice...
Napsal: stř 16.12.2009 16:02
od Becx
nejen z vlastni zkusenosti ale i ze zkusenosti okoli muzu potvrdit nekolika-lete bezproblemove uzivani manualni prevodovky pri hodnotach do 500Nm... spisi byva problem se spojkou, u automaticke prevodovky bych mel strach... oprava je velmi nakladna...
Napsal: stř 16.12.2009 17:26
od Rejchy
No ono taky záleží jak s tím bude jezdit.Pokud chce čip jen aby si zlepšil spodek,tak dejme tomu.Ale pokud na to někdo šlape,tak oddělá dvouhmotový setrvačník a ten není zrovna levný,tuším cca 20 tis.?
A o automatech jsem slyšel z více zdrojů,že jsou konstruované jen s malou rezervou,takže čip není dobrý nápad.
Napsal: čtv 17.12.2009 19:00
od Zave
co ti na 330d odejde 100x rychleji nez skrin je diferencial

byl pekne poddimenzovany.... na 80ti 330d ze sta uz boucha
