Stránka 1 z 1
Napsal: pát 13.11.2009 16:11
od Deathbox
Máte někdo zkušenosti s tímto autem?
Poruchovost, časté závady atd. Motorizace 2.5tds (motor BMW)
DÍKY
Napsal: pát 13.11.2009 19:17
od Scooter
měli jsme tento vůz na prodej,najeto poctivých 230 000km a neustále tam bylo něco vysrané-odešel nám kompresor na podvozek,po hledání jedině LandRover.Pak se to několikrát zablokovalo.Různá relátka,atd....To auto je strašná elektrárna.Horší auto jsem snad ješte nezažil.Motor neměl problém,akorát byl na váhu auta velice nedostačující.
Napsal: pát 13.11.2009 20:22
od Kail
Jj,ten kompresor na podvozek je asi častá závada,snad každej druhej je sníženej jak sporťák

.Ale jinak mně taky zajímají nějaký konkrétní dlouhodobý zkušenosti,to auto se mi moc líbí.Range Rover a Grand Cherokee - džíp jak má být a zároveň pohodlnej a pěkněj.Ideální kompromis

Napsal: sob 14.11.2009 03:00
od Slavisimo
Radsi cherokee nez landrover...Nadruhou stranu mi Cherokee neprijde zvlast pohodlny

jezdil sem 98kou a hruza...na pole super a motor 2.5TD taky super
Napsal: ned 15.11.2009 13:36
od Kail
Motor 2.5TD v Cherokee je pokud se nepletu stejný jako v Alfě 164 a ve Voyagerovi ne?Pak bych o něm netvrdil že je zrovna super,jeho problémy s rozvodama a vačkou sou snad ještě věhlasnější než praskání hlav u TDS

...
Napsal: ned 15.11.2009 14:05
od Dan td
Jezdil jsem i Range-em i Grand Cherokee. Na denní ježdění když už, tak určitě Range. Větší poruchovost u Range, to je slabé slovo a je to pravda.
Nicméně Grand Cherokee - na dálnici či silnici rovně je OK, ale do zatáček se naklání jak loď - tzn. je nutné je cca poloviční rychlostí do zatáčky oproti osobnímu autu, aby bylo zachováno stejné pohodlí.
Můj závěr je, že bych nechtěl ani jedno. Není to extra pohodlné, není to extra rychlé, obojí dost žere na to, že to nejede, na silničních gumách v terénu jakž-takž, ale kolikrát tam člověk jede ? Za to je to drahé na běžnou údržbu a obojí dost poruchové - Range asi víc.
Napsal: ned 15.11.2009 14:36
od Jandy
Dan td píše:Jezdil jsem i Range-em i Grand Cherokee. Na denní ježdění když už, tak určitě Range. Větší poruchovost u Range, to je slabé slovo a je to pravda.
Nicméně Grand Cherokee - na dálnici či silnici rovně je OK, ale do zatáček se naklání jak loď - tzn. je nutné je cca poloviční rychlostí do zatáčky oproti osobnímu autu, aby bylo zachováno stejné pohodlí.
Můj závěr je, že bych nechtěl ani jedno. Není to extra pohodlné, není to extra rychlé, obojí dost žere na to, že to nejede, na silničních gumách v terénu jakž-takž, ale kolikrát tam člověk jede ? Za to je to drahé na běžnou údržbu a obojí dost poruchové - Range asi víc.
Mám na to podobný názor, obě auta jsme měli na bazaru a obě nic moc. Cherokee je traktor a VM motor je ta nejhrubší mechanika pod sluncem sype se strašně rád, třeba origo rozvoďák vydržel myslím 50tkm, motor s kolama je tohoto ušetřen, ale furt špatně. Podvozek na cestě hrozný a v terénu žebřiňák. Range je v terénu o dost lepší, ale na cestu je to heblo s autem jsme jezdili jenom s klientama a eletrika byla taky problém, třeba spárovat klíč s autem po vybití baterie je docela oříšek. Samo u starších kusů je problém vzduchový podvozek, stačí malá netěsnost a kompresor furt hučí jak elektrárna......TDeso je do tohoto auta neskutečně poddimenzovaný motor, nejde s tím předjet ani Avie, pokud člověk nemá půl kilometrovou rovinku a samo je to luxusní vozítko, takže ceny ND nejsou nikterak levné.
Za mě ideální volba je Discovery v terénu díky nižší hmotnosti umí víc než Range na cestě je jako doma a 2,5tdi mu bohatě stačí na fungování, při rozumné spotřebě.
Napsal: pon 16.11.2009 09:20
od Deathbox
Sakra tak takovou kritiku jsem nečekal

, vídám v inzerátech že tds mají tažné na 3,5t a jestli je to opravdu tak slabý motor, tak to trochu nechápu.
Nechci auto používat do terénu, ale jako klasický osobák. Discovery a Grand se mi nelíbí vzhledem. A aut s takovým diesingem moc na výběr není

Napsal: pon 16.11.2009 11:34
od bmwfil
Jel jsem s ním jednou a ve srovnání s 3er ten motor opravdu má s autem co dělat. No ale že nepředjedeš Avii to byla samo nadsázka... Je to dynamikou něco jako 318tds - klidnému řidiči stačí. Jasně, že kdo je zvyklej na R6 v 3er, řekne, že je to mrtvý

Problémy s el. tam bohužel jsou ale vetšinou se po opravě neopakují...
Napsal: pon 23.11.2009 16:50
od Deathbox
už nikdo nemá osobní zkušenost

Napsal: pon 23.11.2009 23:14
od Huska