
Když sem auto koupil byly tam originál řemeny, které nikdy ani nepískly. Pak v rámci údržby jsem staré (sem tam popraskané) řemeny vyměnil za nové Contitech.
Zhruba po 3 měsících začal hlavní řemen kvičet, použil jsem různé spreje, které vždy pomohli na chvilku. Pak jsem si všiml, že je řemen divně poškozený a drážky jsou zanesené jakoby kousky gumy. Myslel jsem že to způsobily ony spreje a objednal sem řemen nový.
Druhý Contitech řemen vydržel asi 4 měsíce a pak rovněž začal kvičet. Koukl jsem na něho a stejný scénář. Řikal jsem si že to už není možné. Všiml jsem si, že u servočerpadla mi mírně vlhne hadice a řemenice je lehce masná. Myslel jsem že onen ATF olej mohl způsobovat to, že řemeny se "drolí". Koupil jsem opět nový řemen, hadice jsem pořádně stáhl, všechny řemenice odmastil, vyčistil a nandal třetí! řemen...
Po nějaké době opět pískot, že se lidi otáčí na ulici....

Opět jsou v drážkách přitavené jakoby odrolené kousky gumy. Jednu řemeničku mám malinko vyosenou, ale nevěřím, že toto způsobuje ona. Všechny řemenice se točí lehce. Když jsem porovnal origo řemen s tím Contišitem je poznat, že Contišit je z daleko měkčí gumy.
Je možné, že to způsobuje ta lehce vyosená řemenička alternátoru, ale jak vidno originálnímu řemenu to nevadilo. Už mě se*e neustálé kvičení a naprosto zkažený dojem z motoru. Dělá to hlavně po ránu kdy je řemen jakoby studený...
ContiTECH u mě tedy skončil nadobro. Originál sice stojí 2x tolik ale jsem přesvědčen, že vydrží 50x tolik co CT...
Jaké jsou vaše zkušeosti s touto značkou?
A která firma momentálně BMW dodává řemeny??
