BMW je ve stavu 1A,jak opticky tak(podle mne)technicky.Vše chodí jak má,auto jede parádně,pravidelně servisované(serviska)atd.
Jediný problém je ten,že když chci někde opravdu hodně zrychlit(což se u mne děje spíše ojediněle-nejsem žádnej lamač rekordů)a dám v okamžiku plyn až na doraz,tak z BMW vylítne celkem velkej černej dým,vím že tenhle efekt je celkem asi normální,ale přesto se ptám...Je to opravdu normální???
Toto se děje když auto dostane tzv.kopanec,turbo začne řádně tahat.
BMW je údajně osazeno čipem M-power,což se podle mne na tomto kouřovém efektu podílí nejvíce.
Mám v plánu tento čip při nejbližším servisu odstranit a dát soft a vše ostatní do původního stavu.Je rozumné nebo naprosto zbytečné a mám nechat BMW tak jak je???
Díky všem za rady...


 .
. 
							
 ,každej diesel zakouří když se mu dá soda,i Common-Rail a natožpak v e39 kde byl jeden z prvních CR vůbec...Jak bylo řečeno,ono jde o to jak to zakouří,někomu se to zdá moc (hlavně majitelům benzínů
 ,každej diesel zakouří když se mu dá soda,i Common-Rail a natožpak v e39 kde byl jeden z prvních CR vůbec...Jak bylo řečeno,ono jde o to jak to zakouří,někomu se to zdá moc (hlavně majitelům benzínů  ),druhej řekne že je to normal a třetí že to prakticky nekouří.
 ),druhej řekne že je to normal a třetí že to prakticky nekouří. uf...takových peněz za odstranění chipu???
 uf...takových peněz za odstranění chipu???