Stránka 1 z 1

Napsal: ned 12.07.2009 13:23
od Paavo
Pokud by se nasel nekdo kdo umi nemecky a vyzna se v BMW bylo by to good.Tenhle bastl mam primo z Nemecka,jedna se o nejakej ventil kvuli E2 norme.Vic toho ale nevim.Diky

http://img196.imageshack.us/img196/9295/p1040973.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/8788/p1040974w.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/7692/p1040975v.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/2517/p1040976y.jpg

Napsal: ned 12.07.2009 20:10
od KAMIL740
taky sem to videl u kamrada na 525i touring a typek co to dovezl z dojce tak tvrdil ze to je kuli spotrebe nejakej ventil :D

Napsal: ned 12.07.2009 20:11
od Kami1
egr?

Napsal: ned 12.07.2009 20:19
od Paavo
jeden typek zase rikal, ze to tam nema co delat,at to dam kamsi,takze nevim,no

Napsal: pon 13.07.2009 00:46
od Kami1
mel ses ho zeptat, co to teda je,
podle obrazku to do vyfuku nejde, takze egr ne

http://www.aukro.cz/item672583406_venti ... _novy.html
asi nejaky smecko, co trochu ochuzuje smes

kam je to vsude pripojeny? pokud to preklenuje vahu, tak to muzes zkusit ucpat, melo by to zvysit vykon (a zvysit spotrebu, ale jestli je to sme, tak i snizit)

Napsal: pon 13.07.2009 07:32
od wacc
http://www.twintec.de/index.php?area=au ... ub=technik

Vytazek:
V nemecku se to hodne montuje kvuli nizsim danim (emise Euro1 -> Euro2).
Po studenem startu, kdy se do vzduchu dostava nejvetsi mnozstvi skodlivin, pridava vzduch a ochuzuje smes. Po urcite dobe (po dosazeni urcite provozni teploty) automaticky prestane ucinkovat.

Napsal: pon 13.07.2009 08:21
od Paavo
to Kami1:je to nabastleny primo do parohu sani nekde u vanosu(je tam do sani sroub->misto nej)dal to jde do nejaky rozbocky u palivovy listy,a vraci se to do ventilu,dalsi hadice jde primo z ventilu do parohu sani, jako ta prvni hadice.....

takze zkusim vyndat a uvidime

Napsal: pon 13.07.2009 17:22
od Kami1
asi to snizuje tlak benalu v liste, regulator tlaku paliva byva normalne primo napojenej do sani,
zajimalo by me, jak to soudruzi z NDR udelali, aby to poznalo, ze je motor zahratej
nemecky bohuzel neumim, ale z myho auta by to slo taky ven

Napsal: úte 14.07.2009 08:51
od 4am
taky to mam v 530i (1988) a díky tomu mam euro2

Napsal: stř 28.07.2010 18:57
od e36p
taky to mam na moji m43.je to přimo z DE i s papirama doložene ale prd tomu rozumim.a je to namontovane na vzduchu. že by to zmněnilo EuroNormu na vyšši, jak píšete :?:

Napsal: stř 28.07.2010 21:40
od Maysner
taky jsem to mel v aute. udajne to nemci montuji, aby mohli dal do mest, kde maji ty emisni zony. bylo to napojeny jen na vzduchovy hadice a naka picovina namontovana na steftu u vika ventilu. vsechno jsem to vyhazel, motor beha jak ma, dal neresim

Napsal: stř 28.07.2010 21:53
od e36p
a co je nebo k čemu je ta mala pi... čidlo na ktere jsou dvě male hadičky jakoby přivod a odvod a je to vsunute nekde v tom vzduchovem okruhu,přiklad u moji m43 to bylo za motorem vzadu

Napsal: stř 28.07.2010 22:13
od Maysner
e36p píše:a co je nebo k čemu je ta mala pi... čidlo na ktere jsou dvě male hadičky jakoby přivod a odvod a je to vsunute nekde v tom vzduchovem okruhu,přiklad u moji m43 to bylo za motorem vzadu
nevim. mozna to nejak bere teplotu motoru. je to jen namontovany na nejakym steftu

Napsal: čtv 29.07.2010 10:44
od libovka
Je to kvuli zvíšení euro normy.Přes tu věc (to čidlo) si to přisává vzduch a tím se snižují emise.

Napsal: úte 19.06.2012 18:57
od Zerro
Poznal jste někdo nějakou změnu po tom co jste to s auta vyhodili, nebo jste to vubec neřešili? zajímá mě jestli se opravdu vypne po zahřatí motoru. Aby se nemohlo stát, že by twintec ochuzoval směs pořád....

Napsal: úte 19.06.2012 22:13
od Foldas
po zahřati už by to měla doregulovat lambda ktera při studenem startu ještě neměři