Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 nebo E90?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Tyfelek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Lysá nad labem

#1 Příspěvek od Tyfelek »

Zdravím všechny majitele BMW,
mám menší dilema jestli zvolit E90 (která se mi osobně lídí, vím že jsem vyjímka:) ) nebo E46 (coupé). Přemýšlím spíš o naftě, kvůli každodennímu dojíždění do práce ale nezavrhoval bych ani benzín, spíše 6-ti válec. Zajímá mě dostupnost kvalitních neautorizovanejch servisů a srovnání cen náhradních dílů atd. prostě vaše názory.
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#2 Příspěvek od prase007 »

Jestli ti vadí autorizovaný servisy, tak ti doporučim E46. Šestiválec benzín ti doporučim taky :)
Tyfelek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Lysá nad labem

#3 Příspěvek od Tyfelek »

Tak autorizovanýmu servisu bych se snažil co nejvíce vyhnout po zkušenostech s Renaultem, Peugeotem, a Audi jsem si na ně udělal vlastní názor a podle toho co jsem četl tady v diskuzi o servisech tak u BMW to jiné není. Jinak srdce tíhne k benzínu, ale rozum říká naftu :D
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#4 Příspěvek od Tehu »

jestli na to mas tak urcite E90 :wink: preci jen trosku novejsi auto ... :-) Mozna by stalo za zminku v jake cenove relaci protoze rozdil mezi E46coupe 2000 a E90 2005 nebude malej ...
Tyfelek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Lysá nad labem

#5 Příspěvek od Tyfelek »

Jako strop bych viděl 450 000,- nějaké peníze našetřené mám, ale financování by bylo stejně část přes leasing nebo půjčku.
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#6 Příspěvek od Tehu »

Tyfelek píše:Jako strop bych viděl 450 000,- nějaké peníze našetřené mám, ale financování by bylo stejně část přes leasing nebo půjčku.
za to si myslim uz E90 sezenes peknou tak bych volil to ... Co se motoru tyce tak je jsem srdcem benzinar ale kvuli nakladum jsem si koupil naftu a v pripade te bych o 320d vubec neuvazoval a sahl po 330d aby ses taky trosku svezl :wink:
Tyfelek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Lysá nad labem

#7 Příspěvek od Tyfelek »

Tak to si mi přesně potvrdil co sem chtěl slyšet pomalinku se začnu koukat, zatím mám peníze v nemovitosti, ale je ped prodejem tak doufám že se to vyřídí co nejdřív.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#8 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Ok, ale jaký je rozdíl ve spotřebě oproti 325i s Efficient Dynamics.. Benzínek se spotřebou jako někdejší dvoulitry..
Tyfelek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Lysá nad labem

#9 Příspěvek od Tyfelek »

Jenže 325i se blbě shání moc jich není. 325i má 8.4 podle BMW a 330d 6.5 takže ten rozdíl je minimální, ale stejně pokud šlápneš víc na benzín bude žrát daleko víc než ta nafta.
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#10 Příspěvek od prase007 »

Omyl, třílitrovej šestiválec si vezme hodně i když to je nafta, když na to šlápneš. Jestli ti jde předevšim o spotřebu, tak je I6 špatná volba v obou variantách. Jestli ti jde o "radost z jízdy" tak prostě beznín :)
Tyfelek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Lysá nad labem

#11 Příspěvek od Tyfelek »

Jde mi o pocit z jízdy/užitek :D nejsem zase typ že bych spořil každou kačku na beznzinu nebo naftě, ale v blízké budoucnosti to vypadá že budu muset dojíždět cca 80-100 km do práce denně takže i na tohle musím hledět. Svezl jsem se ve 320d a 330d a hned potom 320d zavrhl:D takže proto 6 válec
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#12 Příspěvek od prase007 »

Jo, ale co se týče spotřeby, tak pozor, mezi 320d a 330d je velkej rozdíl. Mezi 330d a 330i je rozdíl menší (ve spotřebě). Takže když ustopíš ještě malinko, tak si můžeš koupit i benzína :) Já dopad úplně stejně, předloni jsem kupoval E60 a hledal 530d, nakonec jsem skončil s 530i a jsem za to rád, protože za stejný prachy to bylo daleko lepší auto.
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#13 Příspěvek od Tehu »

prase007 píše:Jo, ale co se týče spotřeby, tak pozor, mezi 320d a 330d je velkej rozdíl. Mezi 330d a 330i je rozdíl menší (ve spotřebě). Takže když ustopíš ještě malinko, tak si můžeš koupit i benzína :) Já dopad úplně stejně, předloni jsem kupoval E60 a hledal 530d, nakonec jsem skončil s 530i a jsem za to rád, protože za stejný prachy to bylo daleko lepší auto.
To je to se spotrebou u E90 opravdu tak hrozne ... ? Ja mam E46 330d a ze by mi to zralo o moc vice nez kamosova 320d se rici neda ale svezeni za ten 1l nafty v prumeru navic urcite stoji :wink:
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#14 Příspěvek od Tehu »

s E46 330i jezdi cca v prumeru za 10,5l coz uz je cca 3l rozdil Ze by byli uz novejsi auta tak nenazrany? Ze 530d zere oproti 3-ce vic to je jasne ale az takhle...
Tyfelek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Lysá nad labem

#15 Příspěvek od Tyfelek »

Zatim nejsem rozhodnutej ale přikláním se k naftě. Holt časy jsou zlý. Spíš mě zajímá poruchovost někde sem četl že nový BMW jsou na tom hůře než starší, ale to je spíš takový jedna pani povidala:D
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#16 Příspěvek od Tehu »

v tvym pripade 4 roky stareho auta bych se bat nemusel... Co se tyce dilu taky asi ne dostupnost je velka. A poruchovost bude asi obdobna jako 330d v E46 ... standartni bolesti nafty pri nesetrnem zachazeni :-(
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#17 Příspěvek od Yngwie »

Ja teda nechci nic rikat, ale jestli najedes 80-100km do prace (tam a zpet to same) a resis penize, tak jedine e90 320d 120kW ... v pohode bude jezdit za prumer kolem 5,5-6l. A pri najezdu cca 20x160km (200km) ... tj. cca 5 (6,5) tis v nafte v 320d nebo 9500 (12000) v 330i:D
Tyfelek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 17.06.2009 00:00
Bydliště: Lysá nad labem

#18 Příspěvek od Tyfelek »

Právě proto se klanim spíš k tý 330d myslim že při celkem eko jízdě bych se na nějakých 8- 9l mohl dostat. Jde mi spíš o to že auto budu využívat i na normální ježdění ne jenom na víkendový projížďky.
Berkeley
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#19 Příspěvek od Berkeley »

e90 najeto 48 000km opadaný lak z madel dveří,autec uznal reklamaci a vyměnil všechny madla.
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#20 Příspěvek od Yngwie »

Berkeley píše:e90 najeto 48 000km opadaný lak z madel dveří,autec uznal reklamaci a vyměnil všechny madla.


Aha takze kdyz jsou spatna madla u dveri, tak je spatne cele auto?:) .. to same dela u spousty aut (namatkou Mondeo III) ... je to samozrejme k vzteku, ale to co tvrdis slysim prvne.
Odpovědět