Zdravím všechny majitele BMW,
mám menší dilema jestli zvolit E90 (která se mi osobně lídí, vím že jsem vyjímka:) ) nebo E46 (coupé). Přemýšlím spíš o naftě, kvůli každodennímu dojíždění do práce ale nezavrhoval bych ani benzín, spíše 6-ti válec. Zajímá mě dostupnost kvalitních neautorizovanejch servisů a srovnání cen náhradních dílů atd. prostě vaše názory.
Tak autorizovanýmu servisu bych se snažil co nejvíce vyhnout po zkušenostech s Renaultem, Peugeotem, a Audi jsem si na ně udělal vlastní názor a podle toho co jsem četl tady v diskuzi o servisech tak u BMW to jiné není. Jinak srdce tíhne k benzínu, ale rozum říká naftu
jestli na to mas tak urcite E90 preci jen trosku novejsi auto ... Mozna by stalo za zminku v jake cenove relaci protoze rozdil mezi E46coupe 2000 a E90 2005 nebude malej ...
Tyfelek píše:Jako strop bych viděl 450 000,- nějaké peníze našetřené mám, ale financování by bylo stejně část přes leasing nebo půjčku.
za to si myslim uz E90 sezenes peknou tak bych volil to ... Co se motoru tyce tak je jsem srdcem benzinar ale kvuli nakladum jsem si koupil naftu a v pripade te bych o 320d vubec neuvazoval a sahl po 330d aby ses taky trosku svezl
Tak to si mi přesně potvrdil co sem chtěl slyšet pomalinku se začnu koukat, zatím mám peníze v nemovitosti, ale je ped prodejem tak doufám že se to vyřídí co nejdřív.
Jenže 325i se blbě shání moc jich není. 325i má 8.4 podle BMW a 330d 6.5 takže ten rozdíl je minimální, ale stejně pokud šlápneš víc na benzín bude žrát daleko víc než ta nafta.
Omyl, třílitrovej šestiválec si vezme hodně i když to je nafta, když na to šlápneš. Jestli ti jde předevšim o spotřebu, tak je I6 špatná volba v obou variantách. Jestli ti jde o "radost z jízdy" tak prostě beznín
Jde mi o pocit z jízdy/užitek nejsem zase typ že bych spořil každou kačku na beznzinu nebo naftě, ale v blízké budoucnosti to vypadá že budu muset dojíždět cca 80-100 km do práce denně takže i na tohle musím hledět. Svezl jsem se ve 320d a 330d a hned potom 320d zavrhl:D takže proto 6 válec
Jo, ale co se týče spotřeby, tak pozor, mezi 320d a 330d je velkej rozdíl. Mezi 330d a 330i je rozdíl menší (ve spotřebě). Takže když ustopíš ještě malinko, tak si můžeš koupit i benzína Já dopad úplně stejně, předloni jsem kupoval E60 a hledal 530d, nakonec jsem skončil s 530i a jsem za to rád, protože za stejný prachy to bylo daleko lepší auto.
prase007 píše:Jo, ale co se týče spotřeby, tak pozor, mezi 320d a 330d je velkej rozdíl. Mezi 330d a 330i je rozdíl menší (ve spotřebě). Takže když ustopíš ještě malinko, tak si můžeš koupit i benzína Já dopad úplně stejně, předloni jsem kupoval E60 a hledal 530d, nakonec jsem skončil s 530i a jsem za to rád, protože za stejný prachy to bylo daleko lepší auto.
To je to se spotrebou u E90 opravdu tak hrozne ... ? Ja mam E46 330d a ze by mi to zralo o moc vice nez kamosova 320d se rici neda ale svezeni za ten 1l nafty v prumeru navic urcite stoji
s E46 330i jezdi cca v prumeru za 10,5l coz uz je cca 3l rozdil Ze by byli uz novejsi auta tak nenazrany? Ze 530d zere oproti 3-ce vic to je jasne ale az takhle...
Zatim nejsem rozhodnutej ale přikláním se k naftě. Holt časy jsou zlý. Spíš mě zajímá poruchovost někde sem četl že nový BMW jsou na tom hůře než starší, ale to je spíš takový jedna pani povidala:D
v tvym pripade 4 roky stareho auta bych se bat nemusel... Co se tyce dilu taky asi ne dostupnost je velka. A poruchovost bude asi obdobna jako 330d v E46 ... standartni bolesti nafty pri nesetrnem zachazeni
Ja teda nechci nic rikat, ale jestli najedes 80-100km do prace (tam a zpet to same) a resis penize, tak jedine e90 320d 120kW ... v pohode bude jezdit za prumer kolem 5,5-6l. A pri najezdu cca 20x160km (200km) ... tj. cca 5 (6,5) tis v nafte v 320d nebo 9500 (12000) v 330i:D
Právě proto se klanim spíš k tý 330d myslim že při celkem eko jízdě bych se na nějakých 8- 9l mohl dostat. Jde mi spíš o to že auto budu využívat i na normální ježdění ne jenom na víkendový projížďky.
Berkeley píše:e90 najeto 48 000km opadaný lak z madel dveří,autec uznal reklamaci a vyměnil všechny madla.
Aha takze kdyz jsou spatna madla u dveri, tak je spatne cele auto?:) .. to same dela u spousty aut (namatkou Mondeo III) ... je to samozrejme k vzteku, ale to co tvrdis slysim prvne.