Stránka 1 z 1
Napsal: sob 20.06.2009 14:41
od John112
Mám možnost si nechat od kamarada rozletit lak na aute excentrickou lestickou a jako brusnou pastu pouzit tempo. Čim by se pak lak lestil to nevim, kdyztak poradte. Bylo by to zadarmo, ale ....

A nebo pak mam druhou moznost a to je pomoci bežne pouzivane pasty 3M (brusná a pak letíci) také pomocí excentrické lestitcky. Je to za dobry penize 500 Kc. Přiklánim se k té druhé možnosti, ale chci slyset vase názory. Popřípadě napiste jak to děláte vy. Diky
P.S: Jestli jsem neco pojmenoval blbě, tak se omlouvam.

Napsal: sob 20.06.2009 15:26
od ironpipi
Pokud s leštěním laku nemáš zkušenosti, tak to radši někomu přenech, není to zase tak jednoduchý a když lak spálíš, horko těžko se to spravuje...
Napsal: sob 20.06.2009 15:59
od Addict
Jasne,ze druha moznost,nad prvni bych ani nepremyslel.
Napsal: sob 20.06.2009 18:40
od Jandy
Addict píše:Jasne,ze druha moznost,nad prvni bych ani nepremyslel.
tak a vůbec né Tempem a mašinou.....nikdy !!
Napsal: úte 30.06.2009 21:55
od Alexandra
Doporučuji 3M, prodávám jej do autolakoven... Koukni na link:
http://solutions.3mcesko.cz/wps/portal/ ... Polishing/
Klidně to zvládneš sám, nižší otáčky jsou vždy lepší než vyšší... Okolo 900 - 1500ot./min
________________________
e46, e39, nyní e87
Napsal: stř 01.07.2009 09:33
od Martinéz
z toho tempa se mi najezily chlupy

Napsal: stř 01.07.2009 11:52
od BMWPower
Dal bych to někomu kdo tomu rozumí a má patřičné zkušenosti.

Napsal: stř 01.07.2009 12:56
od Hansen
Excentrickou leštičkou a leštící pastou 3M nemůžeš nic pokazit. Dobré je koupit k pastě 3M příslušný molitanový leštící kotouč a profilovaný kotouč na odstranění zbytků pasty. Pasta se akorát blbě odstraňuje z nelakovaných plastů a spár. Přehřát lak je možné kotoučem na úhlové brusce, ale excentrickou leštičkou přehřát a spálit nejde.
Napsal: stř 01.07.2009 13:07
od Hansen
Ještě jednou. Po rozleštění používám na leštění tvrdý vosk s nanotechnologií od BMW. Je čirý, smrdí jak petrolej, nedělá žádný bílý film a po vyleštění z laku stěče voda jako z teflonu. Nenechává žádné fleky na plastových nebo gumových částech, takže si není potřeba dávat bacha co navoskovat a co ne. Vosk na autě vydrží několik měsíců a nesundá ho ani umývání silným saponátem. Malá lahvička ale stojí asi 600,-. Je to to nejlepší, co jsem na auto kdy sehnal.
Napsal: stř 01.07.2009 23:54
od Alexandra
Hansen píše:Ještě jednou. Po rozleštění používám na leštění tvrdý vosk s nanotechnologií od BMW. Je čirý, smrdí jak petrolej, nedělá žádný bílý film a po vyleštění z laku stěče voda jako z teflonu. Nenechává žádné fleky na plastových nebo gumových částech, takže si není potřeba dávat bacha co navoskovat a co ne. Vosk na autě vydrží několik měsíců a nesundá ho ani umývání silným saponátem. Malá lahvička ale stojí asi 600,-. Je to to nejlepší, co jsem na auto kdy sehnal.
To vypadá dost dobře, kde se dá sehnat? Díky za info...
Napsal: čtv 02.07.2009 07:48
od Hansen
Nanovosk by měl mít každý prodejce BMW. Má to objednací číslo 83 12 0 429841 a jedno balení stojí 410,- Kč. S jedním balením jdou navoskovat tři auta.