Stránka 1 z 1

Napsal: úte 14.04.2009 23:19
od GAJDY007
Mohli by ste mi ozrejmit aky je rozdiel v tomto motore od motora 325i M52?? jedna sa o kupe r.v. 1993. je to M 50 a ma uz vanos. Ten M52 je o co iny? je to nejaky novsi lepsie alebo je to v podstate jedno? Dakujem

Napsal: stř 15.04.2009 08:03
od Paavo
M52 je konstrukcne novejsi motor,hlinikovy blok(rychleji se zahreje),lepsi prubeh kroutaku plossi krivka a max na 3950ot.(M50B25 na 4200ot)->mensi spotreba,ale pocit z jizdy(aspon u me)je takovej gumovej,neni vyspickovanej v otackach.Dale ma ale dle meho soudu horsi zvuk,je takovej decentni,sametovej........neni to pila jako M50.Proste padesatka je padesatka.Ja bych M52 nechtel hlavne kvuli zvuku a ztrate povestnyho tahu na spicce(aspon se mi to tak zdalo).

Napsal: stř 15.04.2009 08:59
od Foldas
Paavo píše:M52 je konstrukcne novejsi motor,hlinikovy blok(rychleji se zahreje),lepsi prubeh kroutaku plossi krivka a max na 3950ot.(M50B25 na 4200ot)->mensi spotreba,ale pocit z jizdy(aspon u me)je takovej gumovej,neni vyspickovanej v otackach.Dale ma ale dle meho soudu horsi zvuk,je takovej decentni,sametovej........neni to pila jako M50.Proste padesatka je padesatka.Ja bych M52 nechtel hlavne kvuli zvuku a ztrate povestnyho tahu na spicce(aspon se mi to tak zdalo).


tak nějak m50 lepší zatah navrchu hezčí zvuk a to zahřati nevím řekl bych tak nastejno

Napsal: pát 17.04.2009 22:15
od Bohhy
Taky se priklanim k M50ce, at uz z jizdnich vlastnosti, kde je opravdu znat, ze ten motor je takovej tvrdsi na chovani, proste odpovida stari (m52 je takovej kultivovanejsi, gumovejsi....), tak i pripadnym opravam. To co je u M52ky z plastu (vicko termostatu nebo treba olej. filtru apod.) tak je u m50 z hliniku a nemuze se s tim nic stat (uz sem takhle musel jednou menit vicko termostatu, plast podelanej, na stary m50 se mi tohle nikdy nestalo). A treba pri nejhorsim praskla hlava na m50 je paradni spupr prace, blok z litiny, dotahnes srouby podle tabulky a pohoda, ale m52 a hlinikovej blok, nikdo to nechce delat, protoze se zavity pri dotahovani radi v tom hliniku strhavaj a to jednoduse, to je potom srovnavani a vareni hlavy, nebo nove tesneni a srouby na hlavu uplne k nicemu a shanis novej blok nebo motor......... A to by se dalo vypraaaavet. Ale zase pokud by sme se zasli k m52b28 tak to uz bych to treba spolknul, vsechyn ty neduhy :twisted: