Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	325i VANOS M50
- 
				Paavo
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 666
 - Registrován: pát 01.08.2008 00:00
 - Bydliště: České Budějovice
 - Klubové ID: 2218
 
M52 je konstrukcne novejsi motor,hlinikovy blok(rychleji se zahreje),lepsi prubeh kroutaku plossi krivka a max na 3950ot.(M50B25 na 4200ot)->mensi spotreba,ale pocit z jizdy(aspon u me)je takovej gumovej,neni vyspickovanej v otackach.Dale ma ale dle meho soudu horsi zvuk,je takovej decentni,sametovej........neni to pila jako M50.Proste padesatka je padesatka.Ja bych M52 nechtel hlavne kvuli zvuku a ztrate povestnyho tahu na spicce(aspon se mi to tak zdalo).
			
			
									
						
										
						tak nějak m50 lepší zatah navrchu hezčí zvuk a to zahřati nevím řekl bych tak nastejnoPaavo píše:M52 je konstrukcne novejsi motor,hlinikovy blok(rychleji se zahreje),lepsi prubeh kroutaku plossi krivka a max na 3950ot.(M50B25 na 4200ot)->mensi spotreba,ale pocit z jizdy(aspon u me)je takovej gumovej,neni vyspickovanej v otackach.Dale ma ale dle meho soudu horsi zvuk,je takovej decentni,sametovej........neni to pila jako M50.Proste padesatka je padesatka.Ja bych M52 nechtel hlavne kvuli zvuku a ztrate povestnyho tahu na spicce(aspon se mi to tak zdalo).
- 
				Bohhy
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 455
 - Registrován: úte 11.05.2004 00:00
 - Bydliště: Beroun
 - Kontaktovat uživatele:
 
Taky se priklanim k M50ce, at uz z jizdnich vlastnosti, kde je opravdu znat, ze ten motor je takovej tvrdsi na chovani, proste odpovida stari (m52 je takovej kultivovanejsi, gumovejsi....), tak i pripadnym opravam. To co je u M52ky z plastu (vicko termostatu nebo treba olej. filtru apod.) tak je u m50 z hliniku a nemuze se s tim nic stat (uz sem takhle musel jednou menit vicko termostatu, plast podelanej, na stary m50 se mi tohle nikdy nestalo). A treba pri nejhorsim praskla hlava na m50 je paradni spupr prace, blok z litiny, dotahnes srouby podle tabulky a pohoda, ale m52 a hlinikovej blok, nikdo to nechce delat, protoze se zavity pri dotahovani radi v tom hliniku strhavaj a to jednoduse, to je potom srovnavani a vareni hlavy, nebo nove tesneni a srouby na hlavu uplne k nicemu a shanis novej blok nebo motor......... A to by se dalo vypraaaavet. Ale zase pokud by sme se zasli k m52b28 tak to uz bych to treba spolknul, vsechyn ty neduhy  
			
			
									
						
										
						