Stránka 1 z 3

Napsal: úte 14.04.2009 18:41
od emtrojak
Zdravim, mám dotaz na brzdy na E36. Vím ze je tady uz jedna diskuze o tomhle tematu, ale chtel bych se zeptat na zkusenosti s kotouci ATE Power disc a seriovymi nedrazkovanymi kotouci, pro a proti vydrz atd.

Napsal: úte 14.04.2009 19:22
od _peper
řekl bych že výdrž bude stejná jako u obyčejného kotouče. Mám je teď nově asi 3tis km, takže zatím jedinou nevýhodu vidím v tom, že desky tím drážkováním moc práší a sviní kola. Jinak teď co jsou ty hyce mi nějak začli při dobržďování pískat.

Napsal: úte 14.04.2009 21:23
od Huska
Mám zkušenost že brzdí o trošku líp než nedrážkované ale sežerou destičky o 1/3 dřív.

Napsal: úte 14.04.2009 22:04
od Spajky
já je taky mám, kotouče/desky ate/ate, kola mi nějak extra víc neserou, hned po 4-5k km zažili prudký,ale fakt prudký brzdění 200-100 a nezkroutily se, tak jim věřim, že žerou desky vem čert :)

Napsal: stř 15.04.2009 12:35
od Diablo330Ci
Ja spokojeny nejsem :cry:

Napsal: stř 15.04.2009 15:34
od Killca
Diablo330Ci píše:Ja spokojeny nejsem :cry:
duvod? tohle je na smazani prispevku

Napsal: stř 15.04.2009 15:41
od emtrojak
Diablo330Ci píše:Ja spokojeny nejsem :cry:
Vycerpavající odpoved.

Napsal: stř 15.04.2009 15:45
od xSAFA
Mám je a při prudším brždění mi jaksi začíná vibrovat volant... ale nedá se jednoznačně říct že je to chyba kotoučů... možná bude problém jinde.. to snad brzo zjistím...

Napsal: stř 15.04.2009 15:50
od KEAN
Daval sem asi pred 3/4 rokem predni kotouce i desky ATE a nedavno, ca. po najetych 15000km mi pri brzdeni zacaly vibrovat s volantem. Byl jsem i na technicky a podvozek je OK, takze pravdepodobne kotouce, coz me stve, pac tam moc dlouho nebyly a levny taky nebyly. Nikdy jsem extremne nebrzdil

Napsal: čtv 16.04.2009 12:18
od Diablo330Ci
Pisu to uz asi po pate tak uz nemuzu :wink: Ty smazavaci :D :D :D uz od nova po zajeti problem brzdeni ze 200km/h asi na 100km/h.-za prve jsou slyset ty drazky a za druhe to nebrzdi.Hruza proste jak sjety brzdy.Pak obcas piskani,chveni.No proste nic moc.Dneska davam Ferodo kotouce a Textar desky tak pak napisu :!:

Napsal: čtv 16.04.2009 15:51
od emtrojak
Uz jsem si je objednal... Tak teda uvidim..

Napsal: ned 19.04.2009 20:53
od Tehu
Diablo330Ci píše:Pisu to uz asi po pate tak uz nemuzu :wink: Ty smazavaci :D :D :D uz od nova po zajeti problem brzdeni ze 200km/h asi na 100km/h.-za prve jsou slyset ty drazky a za druhe to nebrzdi.Hruza proste jak sjety brzdy.Pak obcas piskani,chveni.No proste nic moc.Dneska davam Ferodo kotouce a Textar desky tak pak napisu :!:
tak jak to dopadlo ... ?
Mam totiz problem v tom ze jsem nedavno vymenil desky ATE a dnes jsem zjistil ze puvodni origo kotouce jsou KO... Jelikoz jsou desky jak nove tak budu menit jenom kotouce a uvazoval jsem taky o Power disc a nejak si mi to mozna rozmluvil :-D Tak nevim jake kotouce pouzit aby mi to k tem deskam ATE slo :wink: Co ty Ferodo ... ? Spokojenost a sedli by mi na ATE desky ... ???Mam 330d kotouc 325mm predek

Napsal: ned 19.04.2009 21:11
od Tehu
a co kotouce Brembo a desky ATE ... ? Bremba v nekterejch vlaknech docela chvalite ale v tehle kombinaci ... ? Hlavne aby to brzdilo aspon jako origo a nevybroval mi volant :-D

Napsal: pon 20.04.2009 09:17
od Diablo330Ci
To Tehu: Jeste je nemam uplne zajete tak napisu presneji tak za 2tydny.No podle me jestli si chces auto nechat tak jdi do origo brzd od BMW aspon na predek.Pokud ne tak Brembo,Textar jak se tu pise porad dokola :wink:

Napsal: pon 20.04.2009 12:35
od Francis
Originál kotouč je levnější než ATE a má zaručenou kvalitu. Není co řešit.

Napsal: pon 20.04.2009 13:30
od Tehu
Francis píše:Originál kotouč je levnější než ATE a má zaručenou kvalitu. Není co řešit.
no to nevim jestli je levnejsi, myslim ze nebude ale uz jsem si nechal z renocaru zaslat cenu tak uvidim ... V kazdem pripade uvazuju na mmoji 330dT nacpat bud

ATE 1540,-
ATE Power disc 1850,-
Brembo 1890,-

tak jestli bude original levnejsi tak je jasny ze nebude co resit :wink:

Napsal: pon 20.04.2009 13:45
od Tehu
no tak levnejsi neni origo stoji 2522,- bez DPH to mi prislo primo z Renocaru...

Napsal: pon 20.04.2009 15:51
od Francis
Ceny pro 34 10 1 166 071 BRZDOVÝ KOTOUC VETRANÝ 325x25 :
http://www.schindelar.cz - cena originálního kotouče 2007,51 Kč vč. DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE obyč 2278 Kč vč.DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE PowerDisc 2742 Kč vč. DPH

Obrázek

Napsal: pon 20.04.2009 17:11
od Tehu
Francis píše:Ceny pro 34 10 1 166 071 BRZDOVÝ KOTOUC VETRANÝ 325x25 :
http://www.schindelar.cz - cena originálního kotouče 2007,51 Kč vč. DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE obyč 2278 Kč vč.DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE PowerDisc 2742 Kč vč. DPH

Obrázek
to kelly je prave drahy to si sezenu levnejc... A ten sindelar by me zajimal jestli je fakt origo nebo pouze original kvalita jak treba uvadi i kelly a meteor a na dobirku asi neposilaj ... :-( nebo posilaj ? 8)

Kazdopadne se rozhoduji jestli pripasuji k ATE destickam ty
Brembo nebo ATE power disc ... jeste prolizam recenze a zkusenosti ale kdyz uz jsem rozhodnut prectu si neco co me zase pretahne na druhej konec a furt dokola :-D Ted me zas navrtal Francis ze origo jsou pouze za 2007,- :-D

Napsal: pon 20.04.2009 17:32
od Francis
Od Schidelare mám chladič a byl to originál Behr i s logem BMW. Na stránkách máš kontakt, tak si tam zavolej nebo napiš.
Dej si pozor na levné dodavatele brzdových komponent, ne všechny ATE nebo Brembo jsou z jedné fabriky. Zejména u litiny (kotouče) je důležité správné vystárnutí před finálním obrobením. "Rychlokvašky" co jdou bez žíhání z formy rovnou na soustruh se po zahřátí zkroutí a pak "kopou". Litina má nějakou dobu ležet na dvoře, vystavená dešti a slunci, aby stářím získala správné mechanické vlastnosti. Dá se to "urychlit" žíháním, ale oboje stojí peníze (buď leží v zásobách na dvoře nebo za energie při žíhání). Varuj se levných kotoučů.