Stránka 1 z 4

Napsal: čtv 26.03.2009 21:32
od petabmw
chci dat na 328 ladeny vyfuk ale je pouze do 110kw!pokazim neco??

Napsal: čtv 26.03.2009 22:06
od mirda
asi sem lama... ale jak vyfuk pozná jakej má motor vykon?? Podle me spíš záleží jakou má ten vyfuk propustnost a na jakej obsah motoru je delanej. Protože třeba u dvoulitru 66kw při 5000 otáčkach na plnej plyn proteče stejný množství splodin jako u motoru 110kw. Pokud to tedy není ladeny vyfuk komplet od svodů přímo na bmw 2,0 110kw. Ale rád se nechám poučit.

Napsal: čtv 26.03.2009 22:09
od petabmw
koukal sem na netu a vsechno sou do 110kw aspon to tam pisou!je jasny ze to ma spojitost s pruchodnosti.sou tu i origo na 328 ale stoji cca25-30tis coz davat nebudu

Napsal: čtv 26.03.2009 22:28
od TeskMaster
tak si ho nech udelat od laityng, maj dobrej výběr, udělaj to přímo na motorizaci (prej, taky se v tom nevyznam, ale mam od nich a nepocituju ani zlepšeni ani zhoršeni) a muzeš si vybrat i zvuk(ja si dal ten střední a i tak to řve jak kráva)

Napsal: čtv 26.03.2009 23:46
od krtek
Jednoznačně doporučuji Laityng, opravdu ví co dělají a výsledek stojí za to. Kvalita za dobrou cenu.

Napsal: pát 27.03.2009 08:22
od petabmw
jo tak asi na to mrknu.ale nechci nic urvanyho!spis decentni zvuk

Napsal: pát 27.03.2009 08:37
od MattyX
petabmw píše:chci dat na 328 ladeny vyfuk ale je pouze do 110kw!pokazim neco??


podle tveho info se bude jednat o nejakou uni rouru :D na to se raci vyser,zalezi co chces pokud o hodne zesileny origo,poladil bych svody a katik a koncovku nechat origo... a nebo z m3... a nebo se placnou pres kapcu a koupit neco poradnyho,jak ma treba rizek na touru 323,slysel jsem parkrat nazivo a mazeeeec!

Napsal: pát 27.03.2009 09:15
od twigac
jsou nejaky stranky na ty stranky ty znacky na vejfuky kde se to da objednat?Mam 325i a taky nemuzu sehnat vzhledove paknej vejfuk ale zas nechci aby me slysela cela ulice.. :roll:

Napsal: pát 27.03.2009 09:17
od twigac
twigac píše:jsou nejaky stranky na ty stranky ty znacky na vejfuky kde se to da objednat?Mam 325i a taky nemuzu sehnat vzhledove paknej vejfuk ale zas nechci aby me slysela cela ulice.. :roll:


sorry blbe sem se vyjadril..ale nevim proc to nejde upravit...tak znova..adresu tech stranek nebo kde ten obchod najdu...

Napsal: pát 27.03.2009 10:20
od MattyX
pokud chces peknej zvuk,divil by se clovek co dela pruchozi kat...sice na emisich bude problem ale za ten zvuk to vazne stoji,nebo jen svody...nehuci to,neduni to,proste jen sestivalcovej kovovej rykot :) nikdy vic ladeny roury,jen proste odladeny na urcitej motor ...supersprint power :twisted:

Napsal: pát 27.03.2009 11:42
od Paavo
ja bych se jenom chtel zeptat, ja jste resili vyndani katu a nahrazeni ho treba rourou nebo rezonatorem.Chtel bych se ho normal na jizdu zbavit a narvat ho tam pouze na STK a emise.Mam m50b25(katy jeste seriovy,r.1994),Diky za postrehy

Napsal: pát 27.03.2009 13:31
od eric
Paavo píše:ja bych se jenom chtel zeptat, ja jste resili vyndani katu a nahrazeni ho treba rourou nebo rezonatorem.Chtel bych se ho normal na jizdu zbavit a narvat ho tam pouze na STK a emise.Mam m50b25(katy jeste seriovy,r.1994),Diky za postrehy


Lazení zvuku vyndáním katu bych nedělal,většina lidí,co má pak místo toho rezonátor tam pak zpátky dává kaťák,protože to je nehoráznej a navíc takovej jakoby plechovej zvuk!Bejt tebou,tak spíš jen zkontroluju,jestli už není třeba vysypanej nebo ucapnej kat a v tom případě bych dal novej od Bosalu,uděláš si tam třeba příruby a nasadíš to na uříznutou rouru jako poslední díl výfuku s tlumičem a dáš tam i ty spony.Na tvým místě bych koupil klidně uni tlumič z nerezu dělanej na tvůj obsah s takovou koncovkou,která se ti líbí a hlavně ho tam dal tak,aby byl rovně!!Jinak co myslíš,že dělají v laytingu,vemou auto a udělaj ti taky uni tlumič,akorát podle toho,jak chceš,aby byl slyšet udělají průměr vývodu ven a max. vevnitř tlumiče navrtají víc děr do tý průchozí roury.Akorát jím za to zaplatíš.Já ze svý zkušenosti třeba na Alfu 156,co jsem měl před tím kupoval celonerez zadní tlumič s dvojitejma koncovkama DTM od firmy FunTech za 13tis.kč a taky spokojenost,nemusí to být nutně jen od nejrenomovanějších výrobců jako Remus,Supersprint atd.,důležitý je spíš,aby to mělo atest,že je to určený přímo pro tvý auto,to ti zaručuje,že to tam dáš bez jakýchkoliv úprav,držáky a všechno je dělaný přímo na tvý auto a průměry taky sedí!Každopádně nepočítej s tím,že tě tahle rádoby úprava obohatí o nějaký koně,v podstatě nic nepoznáš,jde jen o zvuk,profi práce je od svodů komplet až po zadek a to není jen tak,za to se platí!!Všeobecně platí,že čím větší průmeř vývodu z tlumiče,tím větší nářez,ale kdyby to mělo bejt tak jak má,tak by měl být průměr vývodu z tlumiče stejný jako na konci svodů!

Napsal: pát 27.03.2009 14:02
od Paavo
to eric:ja mam koncovej tlumic od Eisenmanna,zvuk peknej, ale zda se mi takovej priskrcenej.Pravda je ze tim nerusim sousedy a na civilni jizdy zacina mit auto zvoucek az po prekroceni 3.5tis ot.Chtel bych docilit jak ja rikam jeste "otevrenejsi"kovovejsi zvuk.neco jako tady v ty ukazce(je to klasika iSo z youtube,vim ze mam R6 ale tohle je zvuk jak balzam)http://www.youtube.com/watch?v=_ztNxKD-93g&feature=related

Napsal: pát 27.03.2009 17:50
od eric
Paavo píše:to eric:ja mam koncovej tlumic od Eisenmanna,zvuk peknej, ale zda se mi takovej priskrcenej.Pravda je ze tim nerusim sousedy a na civilni jizdy zacina mit auto zvoucek az po prekroceni 3.5tis ot.Chtel bych docilit jak ja rikam jeste "otevrenejsi"kovovejsi zvuk.neco jako tady v ty ukazce(je to klasika iSo z youtube,vim ze mam R6 ale tohle je zvuk jak balzam)http://www.youtube.com/watch?v=_ztNxKD-93g&feature=related


No mě se právě ten,co si dal odkaz moc nelíbí,zní právě tak nějak plechově,ale samo jen můj názor,mě se třeba daleko víc líbí tento!

http://www.youtube.com/watch?v=Srg7i4ZZ ... re=related

Napsal: pát 27.03.2009 18:04
od Spajky
no ono je otázka stli s tim autem jezdíš jen po městě a 50 km měsíčně a nebo trošku víc a nevaděj ti pak třeba špunty v uších :)

sám mám eisenna, kerej nijak extra neřve, asi je u něj nějak i řešený to, aby moc neduněl v kabině, prostě to neni tuning lauf za dvojku, tak předpokládám že to řešili, možná jo, možná ne, ale jak jedu třeba dvě hodiny v kuse, už mě to docela v určitějch otáčkách sere, tak si nedokážu představit, co to musí bejt za nesnesitelnej kravál s nějakym domorobo vejfukovym vedením...

Napsal: pát 27.03.2009 22:54
od Hanz
dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...

Napsal: sob 28.03.2009 00:39
od Rendis
Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...


Eisenmanna?? na M5?

Napsal: sob 28.03.2009 21:48
od MattyX
Rendis píše:
Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...


Eisenmanna?? na M5?


kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucek ;)

Napsal: ned 29.03.2009 10:21
od Rendis
MattyX píše:
Rendis píše:
Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...


Eisenmanna?? na M5?


kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucek ;)


No právě,ale ta cena :(

Napsal: ned 29.03.2009 12:10
od MattyX
Rendis píše:No právě,ale ta cena :(


ta je docela silena,ale muzu ti rict ze to stoji za to ;)

btw: kamos dneska nasadil na S38B38 vyfuk z e30 320IS ma rozmezi od 220-310koni a a nadhernej decanko zvuk,karbonovej airbox je slyset mnohem vic :D