Napsal: čtv 26.03.2009 21:32
chci dat na 328 ladeny vyfuk ale je pouze do 110kw!pokazim neco??
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
podle tveho info se bude jednat o nejakou uni rourupetabmw píše:chci dat na 328 ladeny vyfuk ale je pouze do 110kw!pokazim neco??
sorry blbe sem se vyjadril..ale nevim proc to nejde upravit...tak znova..adresu tech stranek nebo kde ten obchod najdu...twigac píše:jsou nejaky stranky na ty stranky ty znacky na vejfuky kde se to da objednat?Mam 325i a taky nemuzu sehnat vzhledove paknej vejfuk ale zas nechci aby me slysela cela ulice..
Lazení zvuku vyndáním katu bych nedělal,většina lidí,co má pak místo toho rezonátor tam pak zpátky dává kaťák,protože to je nehoráznej a navíc takovej jakoby plechovej zvuk!Bejt tebou,tak spíš jen zkontroluju,jestli už není třeba vysypanej nebo ucapnej kat a v tom případě bych dal novej od Bosalu,uděláš si tam třeba příruby a nasadíš to na uříznutou rouru jako poslední díl výfuku s tlumičem a dáš tam i ty spony.Na tvým místě bych koupil klidně uni tlumič z nerezu dělanej na tvůj obsah s takovou koncovkou,která se ti líbí a hlavně ho tam dal tak,aby byl rovně!!Jinak co myslíš,že dělají v laytingu,vemou auto a udělaj ti taky uni tlumič,akorát podle toho,jak chceš,aby byl slyšet udělají průměr vývodu ven a max. vevnitř tlumiče navrtají víc děr do tý průchozí roury.Akorát jím za to zaplatíš.Já ze svý zkušenosti třeba na Alfu 156,co jsem měl před tím kupoval celonerez zadní tlumič s dvojitejma koncovkama DTM od firmy FunTech za 13tis.kč a taky spokojenost,nemusí to být nutně jen od nejrenomovanějších výrobců jako Remus,Supersprint atd.,důležitý je spíš,aby to mělo atest,že je to určený přímo pro tvý auto,to ti zaručuje,že to tam dáš bez jakýchkoliv úprav,držáky a všechno je dělaný přímo na tvý auto a průměry taky sedí!Každopádně nepočítej s tím,že tě tahle rádoby úprava obohatí o nějaký koně,v podstatě nic nepoznáš,jde jen o zvuk,profi práce je od svodů komplet až po zadek a to není jen tak,za to se platí!!Všeobecně platí,že čím větší průmeř vývodu z tlumiče,tím větší nářez,ale kdyby to mělo bejt tak jak má,tak by měl být průměr vývodu z tlumiče stejný jako na konci svodů!Paavo píše:ja bych se jenom chtel zeptat, ja jste resili vyndani katu a nahrazeni ho treba rourou nebo rezonatorem.Chtel bych se ho normal na jizdu zbavit a narvat ho tam pouze na STK a emise.Mam m50b25(katy jeste seriovy,r.1994),Diky za postrehy
No mě se právě ten,co si dal odkaz moc nelíbí,zní právě tak nějak plechově,ale samo jen můj názor,mě se třeba daleko víc líbí tento!Paavo píše:to eric:ja mam koncovej tlumic od Eisenmanna,zvuk peknej, ale zda se mi takovej priskrcenej.Pravda je ze tim nerusim sousedy a na civilni jizdy zacina mit auto zvoucek az po prekroceni 3.5tis ot.Chtel bych docilit jak ja rikam jeste "otevrenejsi"kovovejsi zvuk.neco jako tady v ty ukazce(je to klasika iSo z youtube,vim ze mam R6 ale tohle je zvuk jak balzam)http://www.youtube.com/watch?v=_ztNxKD- ... re=related
Eisenmanna?? na M5?Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...
kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucekRendis píše:Eisenmanna?? na M5?Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...
No právě,ale ta cenaMattyX píše:kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucekRendis píše:Eisenmanna?? na M5?Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...
ta je docela silena,ale muzu ti rict ze to stoji za toRendis píše:No právě,ale ta cena