Stránka 1 z 1

Napsal: stř 04.03.2009 23:18
od doomsnoopy
vie niekto poradit ako dosiahnut doreho casu na 402m:
pneumatiky podhustene nadhustene normalne?
start tocit 3-4 tisic otacok?
preradit 200-300 otacok pod obmedzovacom?
mam nieco uz odjazdene na 1/4 mile ale vzdy to bolo viac menej ako fun teraz 1x chcem skusit trosku seriozne tak ak su dake rady budem povdacny

Napsal: stř 04.03.2009 23:26
od Klakson
zadní gumy měkčí, přední tvrdý, otáčky dle motoru :wink:

Napsal: čtv 05.03.2009 10:57
od assassin_tl
neni 400m ctvrt mile? to jen detail...

myslim ze jednoduchej navod neni, startovni otacky urcite vyssi nez volnobeh... ale zase ne jen spalit pneu... myslim ze o tom ten sprint je ze kazdej tuhle rovnovahu vychytava lip a lip

jinak na dracich zadni pneu gumovanim ohrejou aby meli lepsi grip....

Napsal: čtv 05.03.2009 11:09
od tds
otáčky držet při startu těsně nad hodnotou nejvyššího kr.momentu,zadní gumy měkčí, protočit a pořádně ohřát těsně před startem,přední pneu nahustit tak na 3,0bar.motor točit do hodnoty nejvyššího výkonu.

Napsal: čtv 05.03.2009 11:35
od doomsnoopy
jasne ze je to 1/4 mile
dik za info som zvedavy ci ta predna guma vydrzi 3.0 a nedrbne cestou:P
co znamena makka zadna? normalne je 2.3
a btw nahodou niekto nema graf vykonu motora m3 343 ps?
ked ma niekto real skusenosti nech da vediet nikdy som to neskusal s mkom preto sa pytam cielom je cas niekde okolo 13.30-13.50 seriove auto z4m
este raz dik

Napsal: čtv 05.03.2009 11:48
od Deathbox
doomsnoopy píše:jasne ze je to 1/4 mile
dik za info som zvedavy ci ta predna guma vydrzi 3.0 a nedrbne cestou:P
co znamena makka zadna? normalne je 2.3
a btw nahodou niekto nema graf vykonu motora m3 343 ps?
ked ma niekto real skusenosti nech da vediet nikdy som to neskusal s mkom preto sa pytam cielom je cas niekde okolo 13.30-13.50 seriove auto z4m
este raz dik
Chtělo by to aby sis vozil kola na sprint zvlášť a pak je přezul na auto, nejmenší velikost co jde dát na auto a pneu jen na sprint, hodně to pomůže a je to rozdíl jet třeba na 14", nebo 19" :wink:

Napsal: čtv 05.03.2009 11:54
od doomsnoopy
no to by chcelo ale do Z4 nedostanem ani jedno nieto este 2 a viac :P

Napsal: čtv 05.03.2009 12:55
od D_o_S
Ja bych to nezkousel, BMW neni na drag...

http://www.youtube.com/watch?v=fSEkUV7torQ

Napsal: čtv 05.03.2009 13:31
od doomsnoopy
brutal video:D
no len nebavi ma ist sprintovat s cliom tam dostanem daku hodnu s 2000 a som vybaveny:P
Poznamka clio 197 obejm 2.0 honda s2000 objem 2.0 240ps stock

Napsal: čtv 05.03.2009 23:42
od JIP
Tak já mám třeba už taky něco odsprintováno a sprinty mě dá se říct opravdu baví.
Moje rada zní: maximálně odlehčit auto.
Spolujezdec samozřejmě nepřichází v úvahu, ale co třeba vyhodit rezervu, výbavu, muziku, sedadla a další spoustu blbostí, které pro sprint nepotřebuju, něco váží a dají se snadno odmontovat?
Ani sebelepší auto ale nezachrání vadný mezičlánek mezi volantem a sedačkou (viz. pitomec v podpisu), tedy:
Vypnout systémy (stabilizaci, protiprokluz...), vypnout veškeré spotřebiče zatěžující dobíjení, potažmo motor (světla, rádio, ventilaci...). držet si otáčky tak 500 nad maximálním krouťákem (něco vemou ztráty na spojce a taky i 25 cm široké gumy hrábnou), no a pak řadit těsně za maximem výkonu (já na M50B25TU dávám do 6300ot.) no a dlouho neřadit...
...toť můj "návod"...