Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

402m

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
doomsnoopy
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 31.12.2008 01:00

#1 Příspěvek od doomsnoopy »

vie niekto poradit ako dosiahnut doreho casu na 402m:
pneumatiky podhustene nadhustene normalne?
start tocit 3-4 tisic otacok?
preradit 200-300 otacok pod obmedzovacom?
mam nieco uz odjazdene na 1/4 mile ale vzdy to bolo viac menej ako fun teraz 1x chcem skusit trosku seriozne tak ak su dake rady budem povdacny
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Klakson »

zadní gumy měkčí, přední tvrdý, otáčky dle motoru :wink:
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od assassin_tl »

neni 400m ctvrt mile? to jen detail...

myslim ze jednoduchej navod neni, startovni otacky urcite vyssi nez volnobeh... ale zase ne jen spalit pneu... myslim ze o tom ten sprint je ze kazdej tuhle rovnovahu vychytava lip a lip

jinak na dracich zadni pneu gumovanim ohrejou aby meli lepsi grip....
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

otáčky držet při startu těsně nad hodnotou nejvyššího kr.momentu,zadní gumy měkčí, protočit a pořádně ohřát těsně před startem,přední pneu nahustit tak na 3,0bar.motor točit do hodnoty nejvyššího výkonu.
doomsnoopy
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 31.12.2008 01:00

#5 Příspěvek od doomsnoopy »

jasne ze je to 1/4 mile
dik za info som zvedavy ci ta predna guma vydrzi 3.0 a nedrbne cestou:P
co znamena makka zadna? normalne je 2.3
a btw nahodou niekto nema graf vykonu motora m3 343 ps?
ked ma niekto real skusenosti nech da vediet nikdy som to neskusal s mkom preto sa pytam cielom je cas niekde okolo 13.30-13.50 seriove auto z4m
este raz dik
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#6 Příspěvek od Deathbox »

doomsnoopy píše:jasne ze je to 1/4 mile
dik za info som zvedavy ci ta predna guma vydrzi 3.0 a nedrbne cestou:P
co znamena makka zadna? normalne je 2.3
a btw nahodou niekto nema graf vykonu motora m3 343 ps?
ked ma niekto real skusenosti nech da vediet nikdy som to neskusal s mkom preto sa pytam cielom je cas niekde okolo 13.30-13.50 seriove auto z4m
este raz dik


Chtělo by to aby sis vozil kola na sprint zvlášť a pak je přezul na auto, nejmenší velikost co jde dát na auto a pneu jen na sprint, hodně to pomůže a je to rozdíl jet třeba na 14", nebo 19" :wink:
doomsnoopy
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 31.12.2008 01:00

#7 Příspěvek od doomsnoopy »

no to by chcelo ale do Z4 nedostanem ani jedno nieto este 2 a viac :P
D_o_S
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#8 Příspěvek od D_o_S »

Ja bych to nezkousel, BMW neni na drag...

http://www.youtube.com/watch?v=fSEkUV7torQ
doomsnoopy
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 31.12.2008 01:00

#9 Příspěvek od doomsnoopy »

brutal video:D
no len nebavi ma ist sprintovat s cliom tam dostanem daku hodnu s 2000 a som vybaveny:P
Poznamka clio 197 obejm 2.0 honda s2000 objem 2.0 240ps stock
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#10 Příspěvek od JIP »

Tak já mám třeba už taky něco odsprintováno a sprinty mě dá se říct opravdu baví.
Moje rada zní: maximálně odlehčit auto.
Spolujezdec samozřejmě nepřichází v úvahu, ale co třeba vyhodit rezervu, výbavu, muziku, sedadla a další spoustu blbostí, které pro sprint nepotřebuju, něco váží a dají se snadno odmontovat?
Ani sebelepší auto ale nezachrání vadný mezičlánek mezi volantem a sedačkou (viz. pitomec v podpisu), tedy:
Vypnout systémy (stabilizaci, protiprokluz...), vypnout veškeré spotřebiče zatěžující dobíjení, potažmo motor (světla, rádio, ventilaci...). držet si otáčky tak 500 nad maximálním krouťákem (něco vemou ztráty na spojce a taky i 25 cm široké gumy hrábnou), no a pak řadit těsně za maximem výkonu (já na M50B25TU dávám do 6300ot.) no a dlouho neřadit...
...toť můj "návod"...
Odpovědět