Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
402m
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
vie niekto poradit ako dosiahnut doreho casu na 402m:
pneumatiky podhustene nadhustene normalne?
start tocit 3-4 tisic otacok?
preradit 200-300 otacok pod obmedzovacom?
mam nieco uz odjazdene na 1/4 mile ale vzdy to bolo viac menej ako fun teraz 1x chcem skusit trosku seriozne tak ak su dake rady budem povdacny
pneumatiky podhustene nadhustene normalne?
start tocit 3-4 tisic otacok?
preradit 200-300 otacok pod obmedzovacom?
mam nieco uz odjazdene na 1/4 mile ale vzdy to bolo viac menej ako fun teraz 1x chcem skusit trosku seriozne tak ak su dake rady budem povdacny
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
jasne ze je to 1/4 mile
dik za info som zvedavy ci ta predna guma vydrzi 3.0 a nedrbne cestou:P
co znamena makka zadna? normalne je 2.3
a btw nahodou niekto nema graf vykonu motora m3 343 ps?
ked ma niekto real skusenosti nech da vediet nikdy som to neskusal s mkom preto sa pytam cielom je cas niekde okolo 13.30-13.50 seriove auto z4m
este raz dik
dik za info som zvedavy ci ta predna guma vydrzi 3.0 a nedrbne cestou:P
co znamena makka zadna? normalne je 2.3
a btw nahodou niekto nema graf vykonu motora m3 343 ps?
ked ma niekto real skusenosti nech da vediet nikdy som to neskusal s mkom preto sa pytam cielom je cas niekde okolo 13.30-13.50 seriove auto z4m
este raz dik
doomsnoopy píše:jasne ze je to 1/4 mile
dik za info som zvedavy ci ta predna guma vydrzi 3.0 a nedrbne cestou:P
co znamena makka zadna? normalne je 2.3
a btw nahodou niekto nema graf vykonu motora m3 343 ps?
ked ma niekto real skusenosti nech da vediet nikdy som to neskusal s mkom preto sa pytam cielom je cas niekde okolo 13.30-13.50 seriove auto z4m
este raz dik
Chtělo by to aby sis vozil kola na sprint zvlášť a pak je přezul na auto, nejmenší velikost co jde dát na auto a pneu jen na sprint, hodně to pomůže a je to rozdíl jet třeba na 14", nebo 19"

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Tak já mám třeba už taky něco odsprintováno a sprinty mě dá se říct opravdu baví.
Moje rada zní: maximálně odlehčit auto.
Spolujezdec samozřejmě nepřichází v úvahu, ale co třeba vyhodit rezervu, výbavu, muziku, sedadla a další spoustu blbostí, které pro sprint nepotřebuju, něco váží a dají se snadno odmontovat?
Ani sebelepší auto ale nezachrání vadný mezičlánek mezi volantem a sedačkou (viz. pitomec v podpisu), tedy:
Vypnout systémy (stabilizaci, protiprokluz...), vypnout veškeré spotřebiče zatěžující dobíjení, potažmo motor (světla, rádio, ventilaci...). držet si otáčky tak 500 nad maximálním krouťákem (něco vemou ztráty na spojce a taky i 25 cm široké gumy hrábnou), no a pak řadit těsně za maximem výkonu (já na M50B25TU dávám do 6300ot.) no a dlouho neřadit...
...toť můj "návod"...
Moje rada zní: maximálně odlehčit auto.
Spolujezdec samozřejmě nepřichází v úvahu, ale co třeba vyhodit rezervu, výbavu, muziku, sedadla a další spoustu blbostí, které pro sprint nepotřebuju, něco váží a dají se snadno odmontovat?
Ani sebelepší auto ale nezachrání vadný mezičlánek mezi volantem a sedačkou (viz. pitomec v podpisu), tedy:
Vypnout systémy (stabilizaci, protiprokluz...), vypnout veškeré spotřebiče zatěžující dobíjení, potažmo motor (světla, rádio, ventilaci...). držet si otáčky tak 500 nad maximálním krouťákem (něco vemou ztráty na spojce a taky i 25 cm široké gumy hrábnou), no a pak řadit těsně za maximem výkonu (já na M50B25TU dávám do 6300ot.) no a dlouho neřadit...
...toť můj "návod"...