Stránka 1 z 1

Napsal: stř 31.12.2008 08:55
od jazet
Zdravim panove. Vidim to na nakup 320 e36,uz jsem se tady docet dost dobrejch rad (diky za ne),ale zajimalo by me,jak vidite zrovna tenhle motor,pripadne na co se u nej zamerit pri nakupu. Jo a jak jsou reseny rozvody remen,nebo retez?

Napsal: stř 31.12.2008 11:57
od coupE36

Napsal: stř 31.12.2008 14:19
od Studna
Já si osobně myslím, že 2.0i je nejmíň vhodná volba. Motor je sám o sobě super, ale vzhledem k pov. ručení, spotřebě a výkonu bych volil 2.3i nebo 2.5i.

Napsal: stř 31.12.2008 21:55
od jazet
OK,ale jak to vidis se spotrebou? Slysel jsem mnoho hlasu,ze je skoro stejna,jako u 323i, nebo325i,ale co si budem povidat kazdej litrik dobrej. Jezdim dost po dalnici a v Praze takze zadnej economy run :D . Kdysi jsem mel 318is e30 a s tou jsem to pri trose snahy daval za deset.

Napsal: čtv 01.01.2009 18:28
od Studna
No právě. Dvoulitr žere úplně stejně, možná že i o fous víc, než 2.3 či 2.5. Nesrovnávej E30, ty papaj všechny. To je už lepší 1.8is v E36, jede téměř stejně, žere míň a ušetříš i na pojistce. S tou žena jezdí cca za 7,5l. Ale pokud ti je pojistka jedno, určitě ber 2.3i, je to nejlepší motor v poměru spotřeba/výkon/pojistka. švagr 2.0 má a průměr má 9l a to je stejně jako já v 2.8i. Ale pokud je to auto něčím vyjímečný (stav, výbava, cena), tak ten 2.0 není na škodu.

Napsal: čtv 01.01.2009 19:01
od Spajky
M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no

Napsal: čtv 01.01.2009 19:18
od Paavo
Spotreba mesto(klobouk) 12.7 od plny do prazdny,325ka tak o 2 litriky vice,sem tam si vychutnam 2ku (ale mohla by jit i niz, mozna 13,5-14)Naprosty souhlas se vsim, co je vise napsano.Nej varianta jasna 323 to bez diskuse.Motor 2litr je na spodku hooodne tupej a poradnyho vykonu se doskas tak kolem 4000 ot.To 325ka je jinej pocuc.Ve vobou jsem jezdil(320 bratra,325ka moje) a oproti 325ce je to velky vykonovy rozdil a hlavne rozdil tociveho momentu.Kdyz jsem do toho sed poprve, tak jsem doslova rek "ty vole,to auto nejede"(a to jsem mel na 325ce v kyblu vahu toho casu :D ).Takze ja bych do ni nesel po zkusenostech........ :oops:

Napsal: čtv 01.01.2009 21:01
od krtek
Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!

Napsal: čtv 01.01.2009 21:15
od HAMANN
krtek píše:
Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!
Taky souhlasim, ale tech 7L litru asi ne, to je mozna jen pri konstatni ryhlosti pri 90tce, nejlip je se ridit tim co je napsano v TP....

Napsal: čtv 01.01.2009 21:33
od castro
ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...

snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě :-)

Napsal: čtv 01.01.2009 22:58
od Paavo
200 kobyl pouze snizenou hlavou a lestenejma sacima kanalama???V zakladu ma 150k.Procital jsem tu dost topicku na tohle tema a odpovedi byly, ze pokud dostanes neco z atmosfery tak je to cca 20koni a to musis jeste delat lauf od svodu a cipovat........(a omezovac se u ty upravy cos psal posouva vys???)

Napsal: čtv 01.01.2009 23:31
od HAMANN
castro píše:ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...

snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě :-)
Proc ladit slabsi motor kterej ma po upravach vykon treba seriovy 2,5L? Navic v tom utopis vic penez nez za co bys koupil seriovou 2,5L a jeste by ti zbylo :D :D!!!

Napsal: pát 02.01.2009 00:15
od Spajky
HAMANN píše:
krtek píše:
Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!
Taky souhlasim, ale tech 7L litru asi ne, to je mozna jen pri konstatni ryhlosti pri 90tce, nejlip je se ridit tim co je napsano v TP....
tak mi věř, že s tou svojí na 18ckách umim i za 6,5, ale to fakt jedu jak s fáčkem. za 7-7,5 naprostá pohoda 120-130, btw v TP je 6,7...

souhlasim s tim, že ve výsledku maj průměr všechny R6tky s vanosem stejnej - 9-10

Napsal: pát 02.01.2009 00:19
od matal
HAMANN píše:
castro píše:ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...

snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě :-)
Proc ladit slabsi motor kterej ma po upravach vykon treba seriovy 2,5L? Navic v tom utopis vic penez nez za co bys koupil seriovou 2,5L a jeste by ti zbylo :D :D!!!
Přesně tak.. :wink: