Stránka 1 z 3
Napsal: pát 07.11.2008 22:41
od Honnzas
Ahoj.Proto ze jsem to nikde nenasel, tak se ptam. Asi blně
Je nejake pravidllo, ze u diselovych motoru je vzdy nezávislé topení?
Jedine co jsem se docet ze je v levem podbehu
Vim ze treba Rover 75ka s 2,0CDT(motor BMW tusim 2,0D) ho mel vyzdy a dost bazarniku to ani nevypsalo a dokonce ani nevedelo.
Tak mi jde o to jestli tam je normalne a jen o nem bazarnik nevi. U nekterych aut jsem videl normalni ovladani "externi" tak jak v kamionu
Jak se tedy ovlada pokud tam je napsane a neni njikde nic videt. Ovladanim klinatizace?
Je to jen teplovzdusne topeni, nebo ohriva i vodu?
Dik za info.
Napsal: sob 08.11.2008 00:25
od BMWPower
Pokud je to nafťák tak nezávislý topení mít nemusí.
Jinak co se týká toho ohřívání... Záleží na typu a výrobci NT a to platí i u ovládání.
Napsal: sob 08.11.2008 22:01
od Honnzas
Diky
Napsal: pon 10.11.2008 00:09
od landys
U 530D jsem viděl ovládání Webasto zvlášť i v menu TV, starší měly zase elektrické...
Napsal: pon 10.11.2008 09:50
od Honnzas
No ja prave videl ovladani jak zvlast, tak i prave v menu TV. Jak tak na to koukam tak se asi spis jedna o priplatkovou vybavu. Koukal jsem co stoji dostavba a je to docela mazec. Mluvim o novem topeni. Ted je otazka za kolik se da sehnat pouzite a co bystalo ho namontovat do auta.
Pokud by to byl vodnik s casovym predehrevem, tak je to luxus uplne nejluxsnejsi. Predstava ze rano prijdu do auta, nastartuji jiz teply motor a valim to se mi zamlouva. Podivam na nejaky stranky a hodim to sem. Pokud se o to jeste nekdo zjima at nemusi hledat.
Napsal: pon 10.11.2008 10:43
od landys
To by od tebe byla záslužná činnost
Teď si ještě představ, že bys měl alarm s dálkou, co umí sepnout i nějaký okruh - ráno by jsi se probudil, na pageru stisknul tlačítko, šel by jsi si vyčistit zuby a vypláchnout zrak a neš bys došel k autu, odtál by z něj sníh a mohl bys nastoupit rovnou bez zimní bundy

Napsal: pon 10.11.2008 11:31
od Honnzas
No jasne ten predehrev funguje tak ze si nastavis cas kdy ma topeni sepnout. Tak ze kdyz odjizdis v 8 tak to nastavis na 7:00 a za hodku si myslim ze parada. Co prave vim tak u toho Rovera 75 to bylo jak nastaveni casu zapnuti tak ovladani na klicich. Taky to jde mobilem, treba v kobinaci s GPS sledovanim od Jablotronu, kde uz stejne sim karta je a umi to i sepinat jine okruky.
Co jsem koukal na Ebay v nemecku da se tam topeni koupit docela rozume.
Napsal: pon 10.11.2008 11:36
od Honnzas
Napsal: pon 10.11.2008 13:59
od landys
Časově ano, to se dá různě nastavit, třeba v menu

, ale když člověk neví kdy vyjede, je na to optimální třeba autoalarm s dvoucestným pagerem, třeba
Magicar . Magicar dokáže m.j. ukazovat teplotu uvnitř auta, stav akumulátoru a spínat 2 okruhy, takže se s ním dá v zimě zapnout až na vzdálenost 5km bufík a v létě spustit vetilaci, nebo vyklopit šíbr. Nemluvě o možnosti nastartování, což je zejména u automatu užitečné.
Napsal: úte 11.11.2008 16:22
od corle
tak,tak Magicar je na to super měl jsem v předchozím báwu M8000B a teď je už nový model. Přes pager se dá nastavit čas nastartování a tím i teplota v autě. Auto je stále zamčené a pod alarmem, když k autu přijdeš a otevřeš jej,motor se automaticky vypne.
Napsal: úte 11.11.2008 19:42
od Honnzas
To je dobry, ale pokud strtujes studenej motor v -20 C tak je to stejny. Myslim ze nejvetsi pohoda je topeni ktere ohriva vodu. Mel jsem ho v nakladaku.
Napsal: úte 11.11.2008 19:45
od Honnzas
Teplo pro kabinu i motor.
HYDRONIC, který je zamontován do chladícího vodního okruhu motoru vozidla a je zapnut spínacími hodinami, předává své teplo do výměníku topení vozidla a pomocí stávajícího topného systému se dostává jemně dávkovaný teplý vzduch do vnitřního prostoru vašeho auta. Zároveň se díky teplé vodě ohřívá i motor, a tak současně zabraňuje studeným startům.
[img]http://www.autoelektrocentrum.cz/pictures/cara.jpg[img]
[/img]http://www.autoelektrocentrum.cz/pictures/ovladani_osobni.jpg
Napsal: úte 11.11.2008 19:47
od Honnzas
Teplo pro kabinu i motor.
HYDRONIC, který je zamontován do chladícího vodního okruhu motoru vozidla a je zapnut spínacími hodinami, předává své teplo do výměníku topení vozidla a pomocí stávajícího topného systému se dostává jemně dávkovaný teplý vzduch do vnitřního prostoru vašeho auta. Zároveň se díky teplé vodě ohřívá i motor, a tak současně zabraňuje studeným startům.

Napsal: úte 11.11.2008 19:48
od Honnzas
Napsal: úte 11.11.2008 19:49
od Honnzas
Napsal: úte 11.11.2008 20:08
od libovka
Já ho měl v 525ix a super.Sám jsem si ho domontoval.Ale bacha na to.Třeba u E39 nebo E53 se musí měnit i panel klima pokud ho chceš ovládat přes BC.
Napsal: pát 14.11.2008 17:10
od selkie
ja ho mam a zatim jsem ho nepouzil, protoze parkuju v garazi, kde je momentalne nejakych 16 stupnu...jinak, kdyz stojim venku, tak se mi pousti automaticky...a to je prave to, na co bych se chtel zeptat...je mozny, ze se mi NT pousti automaticky behem stani, kdyz je auto zamceny a naprogramovanyho neni nic? zda se mi, ze mi mizi nafta

Napsal: pon 17.11.2008 14:52
od Honnzas
Pripadne mi to divne. Urcite to nemas nekde nastaveny, aby se poustelo?
Napsal: pon 17.11.2008 19:14
od libovka
selkie píše:ja ho mam a zatim jsem ho nepouzil, protoze parkuju v garazi, kde je momentalne nejakych 16 stupnu...jinak, kdyz stojim venku, tak se mi pousti automaticky...a to je prave to, na co bych se chtel zeptat...je mozny, ze se mi NT pousti automaticky behem stani, kdyz je auto zamceny a naprogramovanyho neni nic? zda se mi, ze mi mizi nafta

pokud ho nemáš v BC naprogramovaný,tak je to divný,že se samo zapne.Ale už jsem to taky viděl,ale majitel to nechtěl řešit,tak jsem pouze vyndal pojistku.
Napsal: úte 18.11.2008 03:38
od selkie
nastaceny to fakt nikde nemam...je mozny, ze to je jenom muj pocit...kdyz odjizdim z garaze, tak mam hnedka ze zacatku treba i o 50km nizsi dojezd...a raficka se taky pohne smerem k nule...nechapu to...je nejaka moznost, jak to zmerit? treba napojit pres noc nejakej merak nebo tak neco