Stránka 1 z 1

Napsal: stř 15.10.2008 21:01
od Risa525
mám tu takovy dotaz:mému tátovi v bmw v budejovicich tvrdily letos pri koupi noveho bmw ze pokud si u nich koupí i zimní sadu že se jedná o specialní tip ktery ma uplne jiné vlastnosti nez klasicke alu...že je prý celkově odolnější vůči teplotě vůbec a tudiš má i delší životnost... 8O je to možné,nebo ho nakrmili ,jak si myslím já :x :mad: !!!

...jo a vsadil sem se s nim o zimní gumy ze je to kec...tak me v tom nenechte :lol: ...jinak se mi to prodraží :oops: ...díky za každý příspěvek :wink:

Napsal: stř 15.10.2008 21:16
od Bohhy
Tak nejprve otazka, jakej je rozdil mezi alu pro zimu a pro leto???

Zaklad je porad slitina hliniku se vsim moznym a jedinej rozdil je v povrchove uprave, tvrdej, ze je lak odolnej proti soli a odolnejsi proti horsim povetrnostnim podminkam a taky je rozdil v tom ze na zimu sou to vetsinou levny obyc hnusny hliniky.

Takze zaver je ten, ze zimni hlinik je kolo, ktery se cenove blizi k cene plechace ( takze muze auto zustat i pres zimu "prkny") Ale slitina se pouziva porad stejna, takze kdyz to kolo drbnes tak se tam dostane sul, rozezira ten hlinik a pokra cuje to dal a dal az se to dostane pod patku a pak prestava tesnit pneumatika a pak sou s tim akorat starosti.........Muj nazor z praxe :wink:

Napsal: stř 15.10.2008 21:29
od Risa525
tvrdili mu že se jedná hlavně o teplotu...kdyz je alu rozpálené od brzd a rychle jej schladí voda o velmi nízké teplotě...dekuju za tvuj nazor :wink:

Napsal: stř 15.10.2008 21:32
od CZAirwolf
Bohhy: a to mluvis jen o obyc, nebo i o M ci Mpaket kolech ?

Napsal: stř 15.10.2008 21:44
od Risa525
nevim jestli se to tyka i M-sady,my ji nemame :D ...to jeste poznam :lol:

Napsal: stř 15.10.2008 22:04
od Bohhy
Ted sem mluvil celkove o kolech ktery vyrobce urcuje na zimu. Nevim jakej rozdil je v eMkovejch kolech, ale urcite pokud ma clovek zdravej rozum a ma svoje kola rad, tak si sam urci takova ktera chce mit na leto a na pulirovani a takova ktera sou dobra tak akorat na zimu a na vecny skrabani od kaminku, kterych je plna silnice a soli, ktera je potom rozezira.
To kolo musi vydrzet to same co v lete a na stejnejch autech, takze nemuzou menit slitinu a ani nevidim duvod.... Jediny v cem se proste lisi, je druh lakovani.

Napsal: stř 15.10.2008 23:36
od Huska
co vím já tak zimní alu kola se liší pouze nástřikem .. dokoce se vyrábí stejná za stejnou cenu ... takže v kvalitě rozhodne nic není ... maimálně se jedná o povrchovou úpravu....
imho když bede mít jakákoli kvalitější kola a bude se v zimě alespon trochu starat tak bude jako já 5 zim po sobe absolutne v pohodě bez jakýchkoli známer zeravění .... a to mi ej manželka pravidelně oprakuje o patník takže musím umýt a zatřít neošetřené rýhy.

Napsal: čtv 16.10.2008 00:45
od BMWPower
Já preferuju klasické plechy. ono když už to doopravdy nevyjde a člověk trefí nějakej obrubník tak plecháč jde líp a rychleji srovnat než alu disk. :wink: Holt plechy jsou plechy.

Napsal: čtv 16.10.2008 08:08
od Whisky
ale plechy sou skaredy :( ledaze by bmw melo nejaky hezky puklice v 17" :)

Napsal: čtv 16.10.2008 18:52
od BMWPower
Whisky píše:ale plechy sou skaredy :( ledaze by bmw melo nejaky hezky puklice v 17" :)
To jo. Plechy jsou hnus ale v zimně je vždycky všechno zas*aný od kol až po střechu... takže vzhled bych neřešil. :wink:

Napsal: pát 17.10.2008 14:14
od RuDoSh
na svem aute jsem nikdy plechy nemel..... jsou hnusne :-) a rozdil v kvalite kol je znat.... ale i v lete (zapeceni prachu z desek).... vzal bych ty origo asi.... myvaji v BMW celkem zajimave akce i s pneu.... nebo aspon znamy tam celkem dobre koupil...