Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

zimní alu na bmw

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#1 Příspěvek od Risa525 »

mám tu takovy dotaz:mému tátovi v bmw v budejovicich tvrdily letos pri koupi noveho bmw ze pokud si u nich koupí i zimní sadu že se jedná o specialní tip ktery ma uplne jiné vlastnosti nez klasicke alu...že je prý celkově odolnější vůči teplotě vůbec a tudiš má i delší životnost... 8O je to možné,nebo ho nakrmili ,jak si myslím já :x :mad: !!!

...jo a vsadil sem se s nim o zimní gumy ze je to kec...tak me v tom nenechte :lol: ...jinak se mi to prodraží :oops: ...díky za každý příspěvek :wink:
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Bohhy »

Tak nejprve otazka, jakej je rozdil mezi alu pro zimu a pro leto???

Zaklad je porad slitina hliniku se vsim moznym a jedinej rozdil je v povrchove uprave, tvrdej, ze je lak odolnej proti soli a odolnejsi proti horsim povetrnostnim podminkam a taky je rozdil v tom ze na zimu sou to vetsinou levny obyc hnusny hliniky.

Takze zaver je ten, ze zimni hlinik je kolo, ktery se cenove blizi k cene plechace ( takze muze auto zustat i pres zimu "prkny") Ale slitina se pouziva porad stejna, takze kdyz to kolo drbnes tak se tam dostane sul, rozezira ten hlinik a pokra cuje to dal a dal az se to dostane pod patku a pak prestava tesnit pneumatika a pak sou s tim akorat starosti.........Muj nazor z praxe :wink:
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#3 Příspěvek od Risa525 »

tvrdili mu že se jedná hlavně o teplotu...kdyz je alu rozpálené od brzd a rychle jej schladí voda o velmi nízké teplotě...dekuju za tvuj nazor :wink:
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#4 Příspěvek od CZAirwolf »

Bohhy: a to mluvis jen o obyc, nebo i o M ci Mpaket kolech ?
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#5 Příspěvek od Risa525 »

nevim jestli se to tyka i M-sady,my ji nemame :D ...to jeste poznam :lol:
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Bohhy »

Ted sem mluvil celkove o kolech ktery vyrobce urcuje na zimu. Nevim jakej rozdil je v eMkovejch kolech, ale urcite pokud ma clovek zdravej rozum a ma svoje kola rad, tak si sam urci takova ktera chce mit na leto a na pulirovani a takova ktera sou dobra tak akorat na zimu a na vecny skrabani od kaminku, kterych je plna silnice a soli, ktera je potom rozezira.
To kolo musi vydrzet to same co v lete a na stejnejch autech, takze nemuzou menit slitinu a ani nevidim duvod.... Jediny v cem se proste lisi, je druh lakovani.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

co vím já tak zimní alu kola se liší pouze nástřikem .. dokoce se vyrábí stejná za stejnou cenu ... takže v kvalitě rozhodne nic není ... maimálně se jedná o povrchovou úpravu....
imho když bede mít jakákoli kvalitější kola a bude se v zimě alespon trochu starat tak bude jako já 5 zim po sobe absolutne v pohodě bez jakýchkoli známer zeravění .... a to mi ej manželka pravidelně oprakuje o patník takže musím umýt a zatřít neošetřené rýhy.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Klubové ID: 950
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od BMWPower »

Já preferuju klasické plechy. ono když už to doopravdy nevyjde a člověk trefí nějakej obrubník tak plecháč jde líp a rychleji srovnat než alu disk. :wink: Holt plechy jsou plechy.
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Klubové ID: 1221
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Whisky »

ale plechy sou skaredy :( ledaze by bmw melo nejaky hezky puklice v 17" :)
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Klubové ID: 950
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od BMWPower »

Whisky píše:ale plechy sou skaredy :( ledaze by bmw melo nejaky hezky puklice v 17" :)
To jo. Plechy jsou hnus ale v zimně je vždycky všechno zas*aný od kol až po střechu... takže vzhled bych neřešil. :wink:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RuDoSh »

na svem aute jsem nikdy plechy nemel..... jsou hnusne :-) a rozdil v kvalite kol je znat.... ale i v lete (zapeceni prachu z desek).... vzal bych ty origo asi.... myvaji v BMW celkem zajimave akce i s pneu.... nebo aspon znamy tam celkem dobre koupil...
Odpovědět