Stránka 1 z 1

Napsal: úte 02.09.2008 11:15
od Blackie
Pomalu se začínám poohlížet po novém autě,ale mam dilema do čeho jít. Určitě to bude E39,ale nevim jakou motorizaci :? Nafta to nebude sto pro, takže jedině benzín a šestiválec. 520 je slabá,takže uvažuji o 523 či 528, zakže by mě zajímalo jaký máte názor na tyhle motory v pětce. Na 528 je sice větší povinný,ale to se dá přežít. Pak mě napadla ještě 530,ale ty se dělali tušim od roku 2000,takže tam bude cena trochu jinde... Zajímají mě vaše názory popřípadě zkušenosti s tou motorizací co sem tu vypsal. Všem díky za odpovědi. Možná se to tu už řešilo,ale opakování je matka moudrosti... :wink:

Napsal: úte 02.09.2008 12:37
od mari
Myslim že je to fuk po čem sáhneš. Chybu neuděláš s žádnym z těchhle motorů.

Napsal: úte 02.09.2008 12:40
od RuDoSh
tak..... spis bych vybiral podle stavu a vybavy.... ;-)

Napsal: úte 02.09.2008 14:54
od Studna
Jednoznačně 528i, řeším stejnou otázku a vše mě přivádí k 528i. Pak ještě 540i a plyn. Mám teď tento motor (2.8i) ve trojce a už bych šel jedině nahoru.

Napsal: úte 02.09.2008 17:56
od HAMANN
2,0l je slaby na petku, kor jestli chces Toura :D! 2,3L je super motor na spotrebu a jeste docela dobry svezeni, 2,8L je naprd kvuli povinnymu a vykon proti tomu neni nic extra. Pokud chces trochu letet tak 3,0l vejs :wink:!

Napsal: úte 02.09.2008 20:37
od Helldiver
M52B28 ma o 35nm viac ako M52B25, co je celkom slusna porcia za tych par susnov rocne navyse na poistke pri prakticky rovnakej spotrebe, zaujimave ze ludia su ochotny za rozne chiptuningy, priame filtre, rezonatory atd vysolit omnoho viac ako je ten rozdiel na poistke s tym ze nedosiahnu ani 15nm narast krutaku, ale mat to pri rovnakej spolahlivosti a spotrebe za smiesne penaze uz nie...

Napsal: úte 02.09.2008 20:57
od Jawak
Rozhodoval jsem se koncem dobna, 523iA / 528iA Touring, 2.8 je určitě lepší na bezpečné předjetí a jezdí velice ekonomicky.

Kdybych měl víc peněz, beru 530i M54, nižší spotřeba než 528i, má stejný počet válců a o 38 koní víc, to je hodně znát..

Napsal: úte 02.09.2008 21:55
od matal
Povinný ručení bych vůbec neřešil, rozdíl je minimální.. :wink:

Napsal: úte 02.09.2008 23:34
od Blackie
To povinný taky moc neřešim,zase takovej rozdíl to není a dokud nestojí benzín 100kč/l tak bych se chtěl ještě povozit.... Ani pořádně nevim co mám hledat,koukám po všech těhle motorizacích,ale i po výbavě,stavu a všem... Je to těžký rozhodování :(

Napsal: stř 03.09.2008 07:28
od Studna
Mě o tom povídej, taky se pořád hrabu v inzerátech a hledám. Jinak tu tvou 3er chceš prodat? motor? za kolik? Co nevidět budu něco kupovat pro manželku.

Napsal: stř 03.09.2008 12:14
od Blackie
Zajímalo by mě jestli někdo nevíte cca měsíční náklady na provoz 523,528 a 530 vše v manualu....? Vim,že to asi nejde moc spočítat,ale aspoň baj očko :wink:

Napsal: stř 03.09.2008 17:31
od RuDoSh
Blackie píše:Zajímalo by mě jestli někdo nevíte cca měsíční náklady na provoz 523,528 a 530 vše v manualu....? Vim,že to asi nejde moc spočítat,ale aspoň baj očko :wink:
To se neda zpocitat z techto udaju :-) ale rozdil minimalni....

Napsal: stř 03.09.2008 22:10
od philipson
to je šumák který z motorů hlavně si neber automat po 150 000 jsou s tím možný problémy a oprava stojí ranec, já si vybral 523i chipnuto na 525i/2003 141Kw předchozím majitelem s tempomatem má 200000 a jede v poho jsem spokojený další bude X5 nebo 540i neb s jídlem roste .......

Napsal: stř 03.09.2008 22:53
od Blackie
philipson píše:to je šumák který z motorů hlavně si neber automat po 150 000 jsou s tím možný problémy a oprava stojí ranec, já si vybral 523i chipnuto na 525i/2003 141Kw předchozím majitelem s tempomatem má 200000 a jede v poho jsem spokojený další bude X5 nebo 540i neb s jídlem roste .......

No automat nechci určitě. Já na to vůbec nespěchám,takže až se něco naskytne,tak se uvidí.... :D

Napsal: pon 08.09.2008 11:54
od Tashiro
Blackie píše:
philipson píše:to je šumák který z motorů hlavně si neber automat po 150 000 jsou s tím možný problémy a oprava stojí ranec, já si vybral 523i chipnuto na 525i/2003 141Kw předchozím majitelem s tempomatem má 200000 a jede v poho jsem spokojený další bude X5 nebo 540i neb s jídlem roste .......

No automat nechci určitě. Já na to vůbec nespěchám,takže až se něco naskytne,tak se uvidí.... :D
S tím ti nikdo neporadí, já nedávno koupil 523iA a jsem max spokojený, už potřebuji auto na ježdění s dětmi a tohle je ideální, e39 jede perfektně skoro na všech silnicích, pohodlná. 523 úplně stačí na předjetí a zase se zařadit a cestovat dál až kam chceš, mě vyhovuje, 2,8 taky určitě dobrá, pojede o něco líp.

A jinak k Automatu ... pokud není problém, je super, moc si ho chválím, ale pokud prodejce neznáš, a není faktůra na pravidelnou výměnu oleje, tak počítej s výměnou min. 40 - 50k. Vlastní zkušenost.