E39 523 versus 528
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
Pomalu se začínám poohlížet po novém autě,ale mam dilema do čeho jít. Určitě to bude E39,ale nevim jakou motorizaci
Nafta to nebude sto pro, takže jedině benzín a šestiválec. 520 je slabá,takže uvažuji o 523 či 528, zakže by mě zajímalo jaký máte názor na tyhle motory v pětce. Na 528 je sice větší povinný,ale to se dá přežít. Pak mě napadla ještě 530,ale ty se dělali tušim od roku 2000,takže tam bude cena trochu jinde... Zajímají mě vaše názory popřípadě zkušenosti s tou motorizací co sem tu vypsal. Všem díky za odpovědi. Možná se to tu už řešilo,ale opakování je matka moudrosti... 

BMW E34 540iA
-
mari
- Registrovaný
- Příspěvky: 1143
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
-
HAMANN
- Registrovaný
- Příspěvky: 1689
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1188
-
Helldiver
- Registrovaný
- Příspěvky: 871
- Registrován: pon 18.02.2008 01:00
M52B28 ma o 35nm viac ako M52B25, co je celkom slusna porcia za tych par susnov rocne navyse na poistke pri prakticky rovnakej spotrebe, zaujimave ze ludia su ochotny za rozne chiptuningy, priame filtre, rezonatory atd vysolit omnoho viac ako je ten rozdiel na poistke s tym ze nedosiahnu ani 15nm narast krutaku, ale mat to pri rovnakej spolahlivosti a spotrebe za smiesne penaze uz nie...
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
philipson
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: ned 30.03.2003 01:00
- Bydliště: Prag
- Klubové ID: 296
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
philipson píše:to je šumák který z motorů hlavně si neber automat po 150 000 jsou s tím možný problémy a oprava stojí ranec, já si vybral 523i chipnuto na 525i/2003 141Kw předchozím majitelem s tempomatem má 200000 a jede v poho jsem spokojený další bude X5 nebo 540i neb s jídlem roste .......
No automat nechci určitě. Já na to vůbec nespěchám,takže až se něco naskytne,tak se uvidí....

BMW E34 540iA
-
Tashiro
- Registrovaný
- Příspěvky: 1313
- Registrován: úte 24.04.2007 00:00
- Bydliště: Tashiroland
S tím ti nikdo neporadí, já nedávno koupil 523iA a jsem max spokojený, už potřebuji auto na ježdění s dětmi a tohle je ideální, e39 jede perfektně skoro na všech silnicích, pohodlná. 523 úplně stačí na předjetí a zase se zařadit a cestovat dál až kam chceš, mě vyhovuje, 2,8 taky určitě dobrá, pojede o něco líp.Blackie píše:philipson píše:to je šumák který z motorů hlavně si neber automat po 150 000 jsou s tím možný problémy a oprava stojí ranec, já si vybral 523i chipnuto na 525i/2003 141Kw předchozím majitelem s tempomatem má 200000 a jede v poho jsem spokojený další bude X5 nebo 540i neb s jídlem roste .......
No automat nechci určitě. Já na to vůbec nespěchám,takže až se něco naskytne,tak se uvidí....
A jinak k Automatu ... pokud není problém, je super, moc si ho chválím, ale pokud prodejce neznáš, a není faktůra na pravidelnou výměnu oleje, tak počítej s výměnou min. 40 - 50k. Vlastní zkušenost.
