Stránka 1 z 1
Napsal: stř 16.07.2008 08:08
od telda
Zdravim vsechny!Chci koupit 525d kombi po faceliftu a jsou v nabidce i s nivem.Kamarad mechanik me od toho zrazuje,ze pry ty mechy jsou poruchove a drahe na opravu,ze lepsi je jen normalni tlumic..Tak se chci zeptat vas,jaka je pravda??
Diky moooc Telda.
Napsal: stř 16.07.2008 09:24
od 100RM
Kamarad asi nelze. Vzdy som pocul na nivo len same nadavky ...
Napsal: stř 16.07.2008 17:06
od Fipo
my máme nivo na 525dA touring a nedáme na to dopustit....absolutně bomba, naložíme kufr, auto sedí na prdeli, otočíme klíčkem, srovná se podvozek a výška vozu , srovnají se světla a jizdní vlastnosti výborné....
Napsal: stř 16.07.2008 17:09
od mikevana
mohu jen souhlasit,naloženej až po střechu do chorvatska a kufírek nadherně v rovině,pokud to funguje tak jen a jen slova chvaly

Napsal: stř 16.07.2008 23:33
od Helldiver
a ked sa to posere (s cim by som radsej dopredu pocital ako s istou vecou) tak to za nejakych 15k das do poriadku a holt to zasa bude dalsich 150-200tkm ficat bez problemov, nevidim dovodm preco sa o to u touringov ochudobnovat... U E34 to bolo od 525i vyssie ako standardna vybava u tourov, asi vedeli preco a zla vec to nebude.
Napsal: čtv 17.07.2008 11:41
od adam
Mechy pry vydrzi tak 7 let, takze je fajn pokud je treba cerstve menil predchozi majitel.
Napsal: pon 21.07.2008 23:44
od telda
Diky za odpovedi!!Ale stejne moc moudrej z toho nejsem.Prohrabal jsem cely forum,vsechno co se o nivu psalo,ale nevim..Fakt je,ze mechy praskaji a oprava je dost financne narocna,tak nevim,jestli by tedy nebylo lepsi se nivu uplne vyhnout a usetrit si problemy i prachy za cenu mirne horsich jizdnich vlastnosti??A ma nivo vetsina touru,nebo je to spis vyjimka?
Napsal: úte 22.07.2008 00:00
od mick320
Zatim nemám zkušenost u BMW, ale u Mercedesu jsem slyšel, že je to pohoda... Jakkoli to naložíš tak zadek je stejně vysoko jako nenaloženej, ale nesmí se to přehnat jinak se to posere

Jak dlouho to vydrží při normální zátěží netušim, ale u touringa to může bejt celkem výhoda

Asi záleží na zkušenostech

Napsal: úte 22.07.2008 00:15
od Kubin
otec to ma na citronu C5 a taky pohoda

zatim..
Napsal: úte 22.07.2008 09:46
od RuDoSh
Pletete tady hrusky s jabkama..... NIVO e39 vzduch(mechy a kompresor) a e34 citroeny a stare mergly hydraulika.... mech stoji cca 5k kc..... coz neni takova tragedie, pac to jeden clovek na aute asi vickrat resit nebude.....
Napsal: úte 22.07.2008 20:36
od Huska
přesně jak píše Rudosh .. E39 a novější mají měch .. tlumič je obyčejný (starší e34 a sedmy měly hydraulické tlumiče .. ovšem opět repasovatelné)
Jinak nivo nefunguje pouze při zátěži kufru, ale i jednotlivě v návaznosti na DSC při průjezdech zatáčkami... prostě výrazně vylepšuje jízdní vlastnosti a ovlivňuje stabilitu vozu.