Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
niveau
a ked sa to posere (s cim by som radsej dopredu pocital ako s istou vecou) tak to za nejakych 15k das do poriadku a holt to zasa bude dalsich 150-200tkm ficat bez problemov, nevidim dovodm preco sa o to u touringov ochudobnovat... U E34 to bolo od 525i vyssie ako standardna vybava u tourov, asi vedeli preco a zla vec to nebude.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 63
- Registrován: úte 28.12.2004 01:00
- Bydliště: Příbram
- Klubové ID: 2205
Diky za odpovedi!!Ale stejne moc moudrej z toho nejsem.Prohrabal jsem cely forum,vsechno co se o nivu psalo,ale nevim..Fakt je,ze mechy praskaji a oprava je dost financne narocna,tak nevim,jestli by tedy nebylo lepsi se nivu uplne vyhnout a usetrit si problemy i prachy za cenu mirne horsich jizdnich vlastnosti??A ma nivo vetsina touru,nebo je to spis vyjimka?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: pon 02.04.2007 00:00
- Bydliště: Somewhere in Prague
- Kontaktovat uživatele:
Zatim nemám zkušenost u BMW, ale u Mercedesu jsem slyšel, že je to pohoda... Jakkoli to naložíš tak zadek je stejně vysoko jako nenaloženej, ale nesmí se to přehnat jinak se to posere
Jak dlouho to vydrží při normální zátěží netušim, ale u touringa to může bejt celkem výhoda
Asi záleží na zkušenostech 



- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
přesně jak píše Rudosh .. E39 a novější mají měch .. tlumič je obyčejný (starší e34 a sedmy měly hydraulické tlumiče .. ovšem opět repasovatelné)
Jinak nivo nefunguje pouze při zátěži kufru, ale i jednotlivě v návaznosti na DSC při průjezdech zatáčkami... prostě výrazně vylepšuje jízdní vlastnosti a ovlivňuje stabilitu vozu.
Jinak nivo nefunguje pouze při zátěži kufru, ale i jednotlivě v návaznosti na DSC při průjezdech zatáčkami... prostě výrazně vylepšuje jízdní vlastnosti a ovlivňuje stabilitu vozu.



