Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Zklamání

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukybar
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: sob 14.04.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3760
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Lukybar »

Tak jsem docela zklamanej. Tohle se mi včera stalo. Jedu po milady horákové a celý večer mi tak nějak divně ujížděl zadek. Poté co jsem přejel letnou jsem za hradčanskou dobržďoval na semaforech a najednou rána do podvozku. Tak jsem se trochu lekl, ale nic hrozného. Říkam si radši zastavim jesli se neuvolnil kryt nebo tak nějak a když sem vylezl tak sem byl docela vyděšený co jsem viděl. Zadní kolo uplně našikmo ven z auta jakoby vylomený. Tak koukam koukám a praskla ta spodní tyč co drží kolo v rovině. Nerozumím tomu jak je tohle možné?? To ta tyč drží celou váhu auta?? Je to docela slabé a nerozumím tomu pořád. Chápu, že se tohle stane na 120 ale BMW??? Nadruhou stranu auto je staré r.v. 95 vzadu mám kola 17" 225/40. Ale i tak je toto povoleno v TP tak by to mělo auto vydržet. Nejsem závodník a ani neřežu zatáčky. Auto max šetřim. :( co si o tom myslíte? P.S. Již je opraveno. Odtah=1500, nová tyč co byla zlomená 700kč, práce 1000kč. Nic není zničené. Jen kdybych jel rychle tak nevim nevim co by se stalo :!:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#2 Příspěvek od Maxiczech »

Ve tvém případě takhle popsaném, je těžké soudit, kde je problém..

Ale..,

toto je přesný důkaz toho, co může udělat auto bez pravidleného servisu.
Oni ty pravidelné inspekce mají něco do sebe, i když..., bohužel se na ně nebere většinou žádný zřetel.
Možná si za to můžou kaskadéři servismani, co inspekce dělají, když zbytečně mění to, co je v pohodě jen, aby měli práci.. :roll:
Možná je to laksnost majitelů vozidel..
Myslím si, že lecos inspekce odhalí a předejde takhle vážné kolizi.. :idea:
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Maikl »

jasně... papír snese všechno....

snad nevěříš tomu že v servisech dělaj všechno co maj předepsaný :D
Lukybar
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: sob 14.04.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3760
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Lukybar »

S kontrolama máš určitě pravdu. ALE. Nedávno se na autě přezovalo na letní pneu a byla udělána geometrie + vyvážení. Xkrát bylo to auto zvednutý a nikdo si toho nevšiml. I když sem vždy říkal ať vše zkontrolují. Teď už vím jak to chodí. :) mám teď docela divný pocit když jedu.
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka
Klubové ID: 286

#5 Příspěvek od Rendis »

já měním věci na podvozku preventivně.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
pohy
Registrovaný
Příspěvky: 760
Registrován: úte 11.12.2007 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1771
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od pohy »

no hele já jsem zvedl auto a taky sem na zadním ramenu měl prasklinu, kdybych to nezvedl kvůli výměně druhého ramene a nekoukl se na todle, tak bych taky asi skončil špatně
Lukybar
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: sob 14.04.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3760
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Lukybar »

pohy píše:no hele já jsem zvedl auto a taky sem na zadním ramenu měl prasklinu, kdybych to nezvedl kvůli výměně druhého ramene a nekoukl se na todle, tak bych taky asi skončil špatně
Taky hezké. Jen by mě zajímalo jak velký tlak je na tento kus? Protože ten šroub i to "rameno" jsou nic moc silné.
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#8 Příspěvek od Yngwie »

Lukybar píše:
pohy píše:no hele já jsem zvedl auto a taky sem na zadním ramenu měl prasklinu, kdybych to nezvedl kvůli výměně druhého ramene a nekoukl se na todle, tak bych taky asi skončil špatně
Taky hezké. Jen by mě zajímalo jak velký tlak je na tento kus? Protože ten šroub i to "rameno" jsou nic moc silné.
Nic moc? Dyt tam na zadku jsou i na E36 tri pomerne masivni soucastky ne? Pricne spodni rameno je tensi, ale podle me to mohla bejt nahoda, ale u starsich aut by se mela delat prohlidka zamerena na uchyceni naprav a celkovy stav podvozku casteji, jak pise nekdo vyse.
Odpovědět