Stránka 1 z 2
Napsal: úte 29.04.2008 13:23
od sir-kiss
Je to normální? Mám šíbr, kterej se spustí až po 3minutách, nebo 1000metrech jízdy. Pro upřesnění po odjezdu z domu to zkouším celou cestu a tlačítko se mi rozsvítí vždy ve stejném místě, nebo stačí nechat klíč v přední poloze přesně 3 minuty. Jinak šíbr nelze stáhnout. Může to být třeba pojistka proti stojící vodě na střeše? nebo proti zlodějům, nebo dětská pojistak? Jinak nevím a někde je krpa... Poraď te.
Napsal: úte 29.04.2008 17:48
od Spajky
sir-kiss píše:Je to normální? Mám šíbr, kterej se spustí až po 3minutách, nebo 1000metrech jízdy. Pro upřesnění po odjezdu z domu to zkouším celou cestu a tlačítko se mi rozsvítí vždy ve stejném místě, nebo stačí nechat klíč v přední poloze přesně 3 minuty. Jinak šíbr nelze stáhnout. Může to být třeba pojistka proti stojící vodě na střeše? nebo proti zlodějům, nebo dětská pojistak? Jinak nevím a někde je krpa... Poraď te.
A co máš za auto?

Napsal: úte 29.04.2008 18:00
od Koby
dělalo mi to na e36 taky.. ne přesně po třech minutách.. ale hend otevřít taky nešel..
Napsal: úte 29.04.2008 21:55
od Maikl
mě to de hned
Napsal: stř 30.04.2008 08:08
od youwee
na jedne e36 mi to delalo taky, ale na dalsi uz ne
Napsal: stř 30.04.2008 09:14
od paca
Na dvou kupínech mi to taky tak dělalo, otevřel se až po chvilce
Napsal: stř 30.04.2008 11:13
od jarda
Když už se tady mluví o šíbrech - taky to musíte furt držet aby se uplně otevřel, nebo máte dvoupolohové tlačítko jako na okna?
Protože na parkovišti už si o mně musí myslet že jsem divnej, vždycky když odjíždim nebo přijíždim tak se držim pravou rukou stropu

Napsal: stř 30.04.2008 11:27
od pazda
jarda: musim drzet a presne tohle jsem si taky rikal

Napsal: stř 30.04.2008 12:02
od Slid
Když otvírám šíbr celej stačí zmáčknout a sám zajede, pokud chci, ale zavřít musím držet.Otevřít mě jde hned.Ale já ho nikdy nedržím když zavírám, pouze pokud jedu za jízdy, když odcházím od auta tak jak zamknu centrál zajedou mi okna i šibr.
Kámoš má taky el. šíbr a musí držet jak při otevření tak při zavření a prej mu taky nejde hned otevřít, nastartuje auto rozjede se a pak to jde otevřít.
Napsal: stř 30.04.2008 12:13
od pohy
mě to jde hned a držet to taky nemusim
Napsal: stř 30.04.2008 12:19
od jarda
Teď koukam do ETM.
Verze 1993 má na tlačítku šíbru jen tři polohy - otevřít-nic-zavřít (která poloha dělá co zjevně řeší řídící jednotka). Na spínačích oken je jasně vidět 5 poloh auto-nahoru-nic-dolu-auto.
Verze 1998 má čtyři polohy vyklopit-vysunout-nic-zasunout. Znamená to že ta automatika neni jako na oknech "promáčknutím", ale že je to automatika vždycky? Nebo to řeší řídící jednotka podle toho jak dlouho držim, nebo jak? Asi zkusim vymyslet jak udělat tlačítko "otevři všechno-nic-zavři všechno"
EDIT: tak asi to bude problém. Vypadá to že celý mechanizmus šíbru včetně tlačítka je jedna integrovaná jednotka, takže nestačí připojit se na nějaký konektory, muselo by se to rozebrat a vrtat se vevnitř.
Napsal: stř 30.04.2008 13:48
od Slid
Tak jsem to teď zkusil u mě přesně jak to mám.
Mám vypínač ve středové poloze, když zmáčknu na první polohu dopředu vyklopí se mi jen po dobu co držím, pokud zmáčknu na druhou polohu dopředu vyklopí se mi bez držení najednou.Zajíždí to vždy, když zmáčknu obrácenou polohu směr dozadu.Když mám opět ve středové poloze a zmáčknu směr dozadu do první polohy otevře se jen po dobu co držím, pokud zmáčknu do druhé polohy otevře se celej najednou.Pokud chci zavřít dám zase obrácenou polohu čili směr dopředu.
Pokud zamykám centrálem je jedno jak je šibr, ale zavře se najednou.
Doufám, že sem to napsal srozumitelně

Napsal: stř 30.04.2008 13:49
od jarda
napsal, ale překvapuje mě, že to má 5 poloh, v ETM jsou vidět jen 4... jaký máš ročník?
Napsal: stř 30.04.2008 13:57
od Slid
jarda píše:napsal, ale překvapuje mě, že to má 5 poloh, v ETM jsou vidět jen 4... jaký máš ročník?
98 ale oni to jsou 4 polohy středová nic nedělá, dopředu 2 dozadu 2
Napsal: stř 30.04.2008 13:57
od Spajky
Mno, u některejch těch "fičur" nechápu jejich smysl..např. že někdo veme při zamknutém autě za kliku a rozsvítí se světlo a nebo třeba tohle, že šíbr jde otevřít až po xxxx metrech nebo po několika minutách

Napsal: stř 30.04.2008 14:00
od Slid
no s tou klikou mě to nedělá

ale když zmáčknu čudl na dálkáči tak se rozsvítí interier, ale stím šíbrem sem myslel, že mu něco blbne, když to nejde hned, ale jak tady čtu tak mu to funguje asi dobře

Napsal: stř 30.04.2008 14:03
od jarda
Napsal: stř 30.04.2008 15:30
od j3ykobim
U e34 to mám: 2x zmáčknutí sjede či vyjede okénko pouze u řidiče, to samé funguje i šíbru, okno u spolujezdce se musí držet.........
stím svícením interieru je to prý podle edice, mám starší tak nevím jak to je..... ,ale u té (svítící) prý po odemčení když vezmete za kliku tak se rosvítí, funguje to 3x pak už to na vás kašle, u starčí musím pootevřít dveře až pak se rosvítí (jde o info z druhé ruky, tak mě tu neukamenujte kdyby to nebyla pravda)

Napsal: stř 30.04.2008 18:01
od berkelay
je to tak, mám to ve své e34ce, byla to příplatková výbava lichtpacket. Když zaberu za kliku řidičových dveří zamčeného auta, rozsvítí se vnitřní osvětlení a zapne se vyhřívání zámku dveří, je na něm vážně jakási kotva s drátkem který se "nažhaví". Jediný důvod k čemu to je mě napadá asi to, že když v noci zamknete auto a řeknete si, sakra, nezapomněl jsem něco na palubce nebo u řadičky ? A nechce se vám odemykat a otvírat dveře, jen chytnete za kliku, kouknete a je to

Napsal: stř 30.04.2008 18:11
od pazda
berkelay píše:je to tak, mám to ve své e34ce, byla to příplatková výbava lichtpacket. Když zaberu za kliku řidičových dveří zamčeného auta, rozsvítí se vnitřní osvětlení a zapne se vyhřívání zámku dveří, je na něm vážně jakási kotva s drátkem který se "nažhaví". Jediný důvod k čemu to je mě napadá asi to, že když v noci zamknete auto a řeknete si, sakra, nezapomněl jsem něco na palubce nebo u řadičky ? A nechce se vám odemykat a otvírat dveře, jen chytnete za kliku, kouknete a je to

jenze tak to muze udelat i pripadny chmatak a ma na to krasne posviceno
