Stránka 1 z 6
Napsal: čtv 27.03.2008 23:18
od Lukybar
Zdar chlapi. Většina z Vás má větší zkušenosti s motory než já, a proto Vás prosím nepomohli. Mám BMW E36 316i. r.v. 96 sedan. myslím 102HP a potřeboval bych trošku zvýšit výkon. Přece jenom je to takový líný. Chápu, že je to 1.6, ale pár koní by se určitě někde našlo. Vím, že se to dá vyřešit chipem, ale není to pro motor zrovna to pravé. A prosím odpověd typu prodej a kup si 325 nebo M3 už jsem slyšel, ale mám ke svému autí citový vztah

takež dotoho určite nepůjdu. Navíc jsem ho už hodně vyladil k obrazu svému. Diky moc moc. P.S. hledal jsem takové téma ale nenašel ho tak sry ze na tohle zakladam nove
Napsal: čtv 27.03.2008 23:23
od lupik
jestli mas prachy tak tam dej kompresor s jednotkou, pak bude mit ta 1,6 i koule

nic jinyho bych neresil pac ostatni upravy stoji akorat prachy a narust 0 0 nic
Napsal: čtv 27.03.2008 23:36
od Richardos
S tím nic neuděláš, to auto je prostě moc těžký na ten motor... spíš bych doporučoval vyměnit filtry, olej, svíčky, prostě mu dopřát to nej, co si zaslouží, aby byl v dobré kondici. Nic víc s tím neuděláš... Pochybuju, že čip s tím nějak citelně hne. To ale neznamená, že je to špatnej motor, nebo auto, každá motorizace má něco do sebe;)
Napsal: pát 28.03.2008 00:12
od Lukybar
Hmm moc mi to neříká. Kolik to asi stojí?? A co to je vůbec je? Diky sem blb

Napsal: pát 28.03.2008 01:02
od Ganp
dej si tam silnejši motor! třeba 318is s 1.6 maj stejny skřine i diferaky atd v zakladu to ma 145 koni a na tom se dá už stavět a hlavne jsou to slušny motory-tahavý!
Napsal: pát 28.03.2008 08:36
od Maikl
akorát vzadu kotouče a bude toho víc

Napsal: pát 28.03.2008 09:24
od dsvatos
Nejjednodušší a nejlevnější je výměna motoru za 1,8. S jinýma motorama (i 318 IS)už je spojená výměna mnoha jiných dílů. Tohle je relativně nejjednodušší řešení. Pokud chceš ale víc, tak káru prodej a kup si silnější..
Napsal: pát 28.03.2008 11:22
od patras
prodej to a kup silnejsi ..cely auto to vyjde fakt nejlevnejc

Napsal: pát 28.03.2008 11:52
od castro
přesně. sice maš auto upravene k obrazu svemu, ale ruku na srdce, jakou ma ta 1.6i výbavu? většinou silnější motorizace mají lepší, ale nevim jestli už i ta 1.8i...
Napsal: pát 28.03.2008 12:20
od johan
Napsal: pát 28.03.2008 13:55
od Danny
nebo odlehčit třeba laminátové kapoty uspora cca 20kg obě, skořepinové sedačky uspora taky skoro 20kg, vyhodit tapecy cca 5kg, koberec 15kg, obložení dveří 5kg, rezervu15kg, zvedák 2kg, nářadí0,5kg, muziku /i 150kg když je se subwooferem a se zesákama/, topení10kg, airbagy1kg, el stahování oken4kg, tlumič výfuku/25kg ten je těžkej jak prase/ nahradit trubkou, nárazníky nahradit laminátovýma, výztuhy nárazníku nahradit hliníkovým profilem přední světla z americké verze jsou o polovinu lehčí, vymontovat a zaslepit šíbr cca15kg kola max 15palcové /17ky važí moc/ atd samozřejmě váhy jsou přibližné ale 100kg-200kg úspora je už hodně znát na takovej motor
Jinak věř tomu že k takové 320,323, 325, 328 budeš mít citové pouto daleko větší to ti tady každej odpřísáhne nemám pravdu?
Napsal: pát 28.03.2008 19:15
od Lukybar
Tak jsem koupil K&N vzduchový filtr cely ten KIT. Tak zítra vyndám ten box a dám tam tohle tak uvidím jake to bude. A co svíčky?? Taky pomůžou?? Jaký byste mi doporučili??
Napsal: pát 28.03.2008 20:01
od Maikl
a ten filtr hlavne odstinit

Napsal: pát 28.03.2008 20:18
od Lukybar
Co to znamena??? Delam to poprve? Nemeli byste jeste nejake rady na co si dat pozor?
Napsal: pát 28.03.2008 20:21
od Maikl
izolovat od horkyho vzduchu od motoru
Napsal: pát 28.03.2008 20:49
od lupik
Danny píše:nebo odlehčit třeba laminátové kapoty uspora cca 20kg obě, skořepinové sedačky uspora taky skoro 20kg, vyhodit tapecy cca 5kg, koberec 15kg, obložení dveří 5kg, rezervu15kg, zvedák 2kg, nářadí0,5kg, muziku /i 150kg když je se subwooferem a se zesákama/, topení10kg, airbagy1kg, el stahování oken4kg, tlumič výfuku/25kg ten je těžkej jak prase/ nahradit trubkou, nárazníky nahradit laminátovýma, výztuhy nárazníku nahradit hliníkovým profilem přední světla z americké verze jsou o polovinu lehčí, vymontovat a zaslepit šíbr cca15kg kola max 15palcové /17ky važí moc/ atd samozřejmě váhy jsou přibližné ale 100kg-200kg úspora je už hodně znát na takovej motor
Jinak věř tomu že k takové 320,323, 325, 328 budeš mít citové pouto daleko větší to ti tady každej odpřísáhne nemám pravdu?
a kdo pak má v takovým bastlu jezdit

to už je tak dobrý jen na okruh

Napsal: pát 28.03.2008 21:51
od Brody
A nebo si kup jeste jedno silnejsi,kdyz k tomu mas teda citovy vztah.Ja pristi rok budu zrejme prenechavat svoje auto pritelkyni a sam si koupim neco silnejsiho.Taky chci aby mi zustal doma.

Napsal: pát 28.03.2008 22:39
od Lukybar
Jo to sem taky premyslel. Asi to tak dopadne

chtel bych ale uz E39 nebo E38 takze musim neco nasetrit

Napsal: sob 29.03.2008 15:07
od shade120l
5eším to samý jenže prodat a koupit silnějščí si fakt nemůžu dovolit už z důvodu povinýho navíc ha mam na půjčku takže si druhou brát nemůžu to bych neutách platově.... Co je zapotřebí vyměnit když bych strkal 1.8 is
Napsal: sob 29.03.2008 17:05
od Pazdi
když už se tu řeší úpravy 1.6...kolik bys z toho vlastně chtěl dostat?
kamarád si teď kupoval Hyundai Coupe z roku 2003, je to 1.6 a výkon 77kW...1.6 v compactu někdy z 95 má 75kW...takže motor je to imo dobrej, žádná slabota...(jasný, že je to jen 1.6, ale když jsi si to kupoval, musel jsi s tím počítat:) )...nevím no...když nestačí 1.6 tak prodat, koupit silnější...je škoda, že spousta lidí začne s 1.6 a pak přemýšlí, jak ty koně nahonit co nejvýš...ale stejně si většina zvykne na to, co má...bo koupí silnější...bo jak tu padlo mockrát...nějaký šílený úpravy u 1.6 nemají moc smysl no