Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 28.02.2008 22:27
od mikevana
nazdar chlapy,vím,že tohle téma už se tu řešilo ale mám problém,v servu je čerstvě dolitý olej je to po technické kontrole,servo nevrže ani nehučí,jen jde trošku víc ztuha,kamarad jezdí s třítunovou dodávkou a volant jedním prstem točí,tady u pětky to sice taky jedním prstem ukočíruju ale je to o dost víc ztuha,je to moje první BMW tak nevím jak to servo má běhat,jestli na tak těžký vůz je to normální,pokud ano tak to nechte být ale pokud to má jít zlehounka,tak bych rád věděl kde je chyba,díky moc za odpovědi

Napsal: čtv 28.02.2008 22:43
od M@rtin
Obecně je řízení BMW o něco tužší, což je dobře :D ale záleží, jestli už to nemáš moc tuhý... :?

Napsal: čtv 28.02.2008 23:45
od fidzi
Tak tak, sednul sem z Fóbie II do naší e39 a bál sem se, že neutáhnu volant :lol:

Napsal: pát 29.02.2008 01:49
od Killca
jo u bmw je to tuhy normal, taky dycky presedam z fabie a je to rozdil, ale dobrej rozdil, pri vyssi rychlosti se ti nerozhodi auto na cimpr campr pri prejeti vymolu aspon, ale da se to ovlivnit sroubem dole pod autem na rizeni, takovej velkej na stredu tyce s klouby, sme se v tom ted hrabali a kapku mi to stryc povolil a je to lehky jak svine, az moc si rikam, ted mi s autem tancuje kazda kolej

Napsal: ned 01.02.2015 15:08
od Steiner
Zdar, prosim o radu. Na E39 jsem vyměnil olej v servu + hadičky co jdou do bandasky. Teď jak je zima tak po nastartování první 2 až 3 otočení volantu jak kdyby nešlo servo, pak se to rozhejbe a je vše OK. Nebo když to nechám běžet než oškrábu skla tak je taky vše OK.
Napadá mě klíňák, ale když jsem koukal tak se řemenice točí hned od začátku.
Pak ještě že by vzduch v systemu?
Dík za každej postřeh.

Napsal: pon 02.02.2015 03:28
od bibikuba
Steiner píše:Zdar, prosim o radu. Na E39 jsem vyměnil olej v servu + hadičky co jdou do bandasky. Teď jak je zima tak po nastartování první 2 až 3 otočení volantu jak kdyby nešlo servo, pak se to rozhejbe a je vše OK. Nebo když to nechám běžet než oškrábu skla tak je taky vše OK.
Napadá mě klíňák, ale když jsem koukal tak se řemenice točí hned od začátku.
Pak ještě že by vzduch v systemu?
Dík za každej postřeh.
Sundej víčko z nádržky a při nastartovaném motoru otáčej až dokonce,nejdřív vlevo-přidrž moment až v dorazu,čerpadlo bude hlučnější!Pak to samo na druhou stranu a zase to moment podrž v koncové poloze.Můžeš to udělat i víckrát..Otáčej pomalu jinak olej napění a vyhrne se ti ven,jestli máš přelito tak nejdříve odsaj olej na správnou hladinu!Po odvzdušnění dolej olej na určenou hladinu a budeš spokojenej,myslím :D :D
Možná to funguje i bez sunání víčka,lepčí je ale bez čepičky :D :D :D

Napsal: pon 02.02.2015 03:37
od bibikuba
Mě zas zajímá jestli funguje servotronic,ve výbavě ho mám,kable do řízení taky,diagnost.nic nehlásí.Řízení mi jde normálně hůře,jak je tu psáno ale ve větší rychlosti nějak nesleduju,že by ještě ztuhlo,což je povinností servotronicu :D Dá se to nějak poznat,nebo funkčnost není postřehnutelná???

Napsal: pon 02.02.2015 19:13
od e155
Mám dvě E39, jedna bez, druhá se servotronikem. U té bez mi šel volant hodné ztuha a v krajních polohách bylo servo slyšet - po výméně servopumpy je to o něčem jiném. A u servotroniku rozhodně poznám, že řízení ve vyśších rychlostech tuhne.