Stránka 1 z 1
Napsal: pát 08.02.2008 21:24
od HAMANN
Zajimalo by me cim vsim u bmw ubrali vykon u tohoto motoru ze 141 na 125kw a pri tom zachovaly stejny kroutak jako ma stejny motor 2,5 141kw 245Nm?
Napsal: pát 08.02.2008 21:52
od dsvatos
Nejlíp se toho dosahuje změnou časování rozvodu..
Napsal: ned 10.02.2008 19:48
od askul11
nic se nemuselo ubírat!je to uplně jiný motor

Napsal: ned 10.02.2008 23:45
od 100RM
A v cem je prosim ta "uplne jiny", mozes to nam-laikom ozrejmit ? Diky.
Napsal: pon 11.02.2008 00:01
od castro
ja nevim, ale tak asi je hlavně uškrcený sání a software v řj bude určo taky jinej....

Napsal: pon 11.02.2008 00:35
od HAMANN
2,5 ma 141kw 245Mn, tak me zajima jak snizily u 2,3 vykon na 125kw a zaroven zachovaly stejny kroutak-245Mn?
Napsal: pon 11.02.2008 06:56
od dsvatos
bmw326 píše:2,5 ma 141kw 245Mn, tak me zajima jak snizily u 2,3 vykon na 125kw a zaroven zachovaly stejny kroutak-245Mn?
323 má objem taky 2,5 litru. Krouťák je stejnej, protože je stejnej objem motorů. Akorát je u 323 níž posazenej. A výkon se škrtí kompresním poměrem, časováním rozvodů, sáním...
Napsal: ned 17.02.2008 12:48
od fix
no moc se v tom nevyznám, ale taky si myslím že z 323i by se dalo vymáčknout více.
myslím si že jeden z důvodů je také to, že 323i má jiný poměr diferenciálu - ve propěch nižších otáček a tím pádem ekonomičtějšího provozu
323i měla být spíše ekonomickým vozem, 328i pak nástupce 325i
Napsal: pon 18.02.2008 13:05
od Speedy
323 ma ALu blok, vrtání a zdvih je stejný jako u 325. Má jiný vačky, časování vaček, sání a jinou řj. Jinak je to totožný motor.