Stránka 1 z 2
Napsal: stř 06.02.2008 01:53
od ondrej
Jde procentuelně vyjádřit přibližnej rozdíl v ceně provozu těchhle dvou aut?
Při nájezdu kolem 30-40ročně.
Napsal: stř 06.02.2008 11:51
od Pete
Co ja znam lidi co to meli, tak u M3 bude spotreba o 1/4 vyšší neli 1/3 protoze s vkonejsim autem jezdi clovek rychleji

Pak je tu otazka nahradnich dilu a oprav, jde hlavne o znamosti, ktere clovek ma.Nektere veci jsou na M3 opravdu drahe a k 330 treba bezne k dostani za rozumnou cenu.
Napsal: stř 06.02.2008 12:08
od castro
kterou M3 máš namysli...? E46?
Napsal: stř 06.02.2008 12:17
od dsvatos
Ty chceš najezdit 30-40 ročně s M3 ??? Asi fakt nevíš co s lovama

Spotřeba o dost větší a údržba a opravy násobně dražší..
Napsal: stř 06.02.2008 12:30
od ondrej
jojo, e46
Napsal: stř 06.02.2008 12:43
od ondrej
dsvatos píše:Ty chceš najezdit 30-40 ročně s M3 ??? Asi fakt nevíš co s lovama

Spotřeba o dost větší a údržba a opravy násobně dražší..
No právě že vim, tak to nechci podcenit a skočit do něčeho na co pak nebudu mít.
Napsal: stř 06.02.2008 13:07
od Pete
na ty kilometry bych uz asi premyslel o plynu.Jinak dily jako tlumice a desticky atd. zas takovej rozdil v cene nemaji, jen jeslti je to ta sama kvalita.
A pak je jasne ze ty kilometry jezdi s havarijnim pojistenim, neni preci kaskader

ted jde o to kolik to bude stat na tu M3.Cena vozu za stejnej rocnik je dvojnasobna.
A posledni, po letech prijde na radu zase prodej a ty nalitane kilometry tu M3 znehodnoti vic nez ten tradicni třilitr.
Napsal: stř 06.02.2008 13:11
od dsvatos
Kup si 330, dej to do plynu a budeš spokojenej jak želva. Při takovým nájezdu se plyn rozhodně vyplatí. Provoz tý 330-ky bude za rozumný love, svezení pěkný a když se něco podělá, nemusíš si kvůli tomu do banky pro půjčku

Napsal: stř 06.02.2008 13:30
od ondrej
330i je moc prima, né že né. Ale mám v plánu tak za dva roky na nějakej čas zmizet do zahraničí a rád bych si to do té doby pořádně užil, až se vrátím, tak to vydím na nějakýho touringa
Taky budem za pár let všichni jezdit na baterky a já chci mít na co vzpomínat
A 30 ročně na M-ko není taková katastrofa, né??
Nemohl by se vyjádřit někdo kdo vlastnil, pls?
Napsal: stř 06.02.2008 13:39
od Leveler
330Ci na běžný ježdění je ideální přece jenom to má dost koní a slušny zrychlení takže i stím autem se vyblbneš.Sice bez samosvoru ale pokud najedeš 30-40tkm tak určo tuto variantu.
Nemůžu si pomoct ale Mko je pro mě svátečná záležitost takže stím autem bych jezdil jen jako požitek takže cca 5-10tkm za rok a na zimu hezky do garáže.
Napsal: stř 06.02.2008 13:42
od ondrej
jenže já dvě auta mít nemůžu a ani nechci.
To eMko by bylo tak na půl služební

Napsal: stř 06.02.2008 13:47
od Diablo330Ci
Myslimze v sekci ///M to hezky popsal kosh kolik se narve do M3 e46.A i M3 maniac.Jako podle me do 330i lejes jen benzin a trosku vic oleje a tim to hasne.Svez se v obou me treba to takovej rozdil neprisel abych platil 400tis navic ale je jasny ze kdybych s M3 jezdil dil tak uz ji nepustim.Je to tezky no jestli mas prachy na to kdyz se neco posere hlavne s motorem tak proc ne.Podle me je to jako porovnavat 540i a M5 proste podle me 540i najede v pohode 400tis km ale M5 bohuzel ne...
Napsal: stř 06.02.2008 13:53
od kosh
dsvatos píše:Ty chceš najezdit 30-40 ročně s M3 ??? Asi fakt nevíš co s lovama

Spotřeba o dost větší a údržba a opravy násobně dražší..
ty budeš asi nějaký odborník co

Napsal: stř 06.02.2008 14:05
od dsvatos
kosh píše:dsvatos píše:Ty chceš najezdit 30-40 ročně s M3 ??? Asi fakt nevíš co s lovama

Spotřeba o dost větší a údržba a opravy násobně dražší..
ty budeš asi nějaký odborník co

No jasně

Co je nepravdy na tom o větší spotřebě? Započti do toho i daržší 98-okt. beneli. A díly na M3 motor jsou určo stejně drahý jak na 330. To stejný podvozkový díly, žejo? Dražší pneu, oleje, seřizování ventilů atd..
Napsal: stř 06.02.2008 14:34
od kosh
dsvatos píše:kosh píše:dsvatos píše:Ty chceš najezdit 30-40 ročně s M3 ??? Asi fakt nevíš co s lovama

Spotřeba o dost větší a údržba a opravy násobně dražší..
ty budeš asi nějaký odborník co

No jasně

Co je nepravdy na tom o větší spotřebě? Započti do toho i daržší 98-okt. beneli. A díly na M3 motor jsou určo stejně drahý jak na 330. To stejný podvozkový díly, žejo? Dražší pneu, oleje, seřizování ventilů atd..
M3 jezdí bez problému na 95. Díly jsou samozřejmě dražší, to si každý uvědomuje, ale ten rozdíl není tak astronomicky velký jak to tady prezentuješ ty.
Z druhé strany M3 je zase dimenzována trošku jinak než 330i. Takže při stejném používání teoreticky vydrží více.
Napsal: stř 06.02.2008 15:20
od Hanz
jenomže v praxi ji používáš trochu jinak .-)
Napsal: stř 06.02.2008 15:39
od kosh
Hanz píše:jenomže v praxi ji používáš trochu jinak .-)
To je fakt
Ale lidi prezentují M3 jako by to byla nějaká svině, u které se každých 60 000km mění motor a převodovka a přitom to je normální civilní auto, které je zaměřeno na užší okruh lidí
Napsal: stř 06.02.2008 15:51
od Pete
Souhlasim s Koshem, M3 ma mnohem prisnejsi normy na kontrolu vyroby zasadnich dilu a při stejnem pouzivani vydrzi si troufnu rict dele nez 330, jde jen o to ze to nebude kupovat nove a to muze byt kamen urazu.
Nehlede nato ze je to Hi-end, to musi kazdy logicky uznat ze ta kvalita je tu vyssí.
Jinak sorry ze do toho porad kecam M3 jsem nikdy nevlastnil

Napsal: stř 06.02.2008 16:20
od ondrej
Tak jsem si chtel pro zajímavost najít nějakej spotřebák (brzdy, podvozek) na autokelly a ono to tam není?
Tzn. díly pouze v BMW?
Napsal: stř 06.02.2008 16:45
od M3maniac
ondrej píše:Tak jsem si chtel pro zajímavost najít nějakej spotřebák (brzdy, podvozek) na autokelly a ono to tam není?
Tzn. díly pouze v BMW?
kámo pokud nemáš na oriogo bmw díly tak na M3 rychle zapomeň
