hany9 píše:a jeste bych mel jeden dotaz ktera motorizace by byla lepsi 320i nebo 318is jde mi hlavne o spotrebu
zalezi na roku protoze od roku 95 byla 318is 1.9l takze povinny stejny a o 10 koni min nez 320 .. a hlavne sestival je sestival .. spotreba je stejna jen je rozdil v nakladech na sestival jsou naklady trosku vetsi ... zase je to vetsinou drzak oproti is
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uz jsou ale i pojistovny, co maji kategorii do dvoulitru. A spotreba je rozhodne pro mesto vyrazne ve vyhode pro iS. A 10 koni rozdil neni, je to vyrazne mene, rozdil muze byt jen v tom, jak ten motor jede...jsou si precijen blizko sebe...
Jak nekdo poznamenal:
M50 2.0 1.8iS
Novejsi 1.8iS (skutecny obsah 1.9) je jen modernejsi verze (coz muze mit svuj vliv).
měl sem před časem stejnou otázku, nakonec sem zvolil 320i M52 s vanosem a sem za to rád, už jen ten zvuk šestiválce ti učaruje, hlasuji pro 320i protože vím jaké je to se mezi těmito auty rozhodovat:)
Jestli ISo nebo 320 se tady řešilo mockrát, dej hledat.
No a já ti zase radím ISo. Jede stejně jak 320, akorát že míň žere, levnější ručení a levnější údržba. Jediný plus 320-ky je zvuk. A ten mi za pár tisíc ročně navíc nestojí Buď si kup ISo, nebo 325,323,328..
dsvatos píše:Jestli ISo nebo 320 se tady řešilo mockrát, dej hledat.
No a já ti zase radím ISo. Jede stejně jak 320, akorát že míň žere, levnější ručení a levnější údržba. Jediný plus 320-ky je zvuk. A ten mi za pár tisíc ročně navíc nestojí Buď si kup ISo, nebo 325,323,328..
povinny je levnejsi jen u M42B18 M44B19 ma povinny stejny jako M52B20 nebo M50 .. navic setival je sestival
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
dsvatos píše:Jestli ISo nebo 320 se tady řešilo mockrát, dej hledat.
No a já ti zase radím ISo. Jede stejně jak 320, akorát že míň žere, levnější ručení a levnější údržba. Jediný plus 320-ky je zvuk. A ten mi za pár tisíc ročně navíc nestojí Buď si kup ISo, nebo 325,323,328..
povinny je levnejsi jen u M42B18 M44B19 ma povinny stejny jako M52B20 nebo M50 .. navic setival je sestival
S tím M44 máš samo recht. Ale k čemu je ti šestivál s pěkným zvukem, když ale jede jen jako čtyřvál a kromě vyšší spotřeby a nákladů neumí nic jinýho? Osobně fakt nevidím jedinej rozumnej důvod kupovat 320. Pokud by to ovšem nebyl šlehačkovej kousek s výbavou za suprovou cenu
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:kup 320i M52 v horším případě 318iS M42
V lepším případě M52 323i..
o tom tu není řeč a asi ani finance ... jinak všichni víme, že 323i je ideální e36
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d