Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 17.01.2008 08:10
od lenoch
Nevíte někdo, jak se sundavá automat z e34? Je to jako u manuálu, že se vyšroubujou šrouby příruby a převodovka se normálně stáhne? Nebo to drží ještě nějak vevnitř??

Napsal: sob 19.01.2008 21:22
od kosa
ješte musíš povolit unašeč , směrem od motoru uvnitř je tam gumová zátka . tři šrouby a potom při sundávání pozor at ti nevypadne

Napsal: sob 19.01.2008 21:38
od lenoch
kosa píše:ješte musíš povolit unašeč , směrem od motoru uvnitř je tam gumová zátka . tři šrouby a potom při sundávání pozor at ti nevypadne
aha... a povolím to dírou od startéru? To sou nějaký šrouby na třináctku klíč?

Napsal: sob 19.01.2008 21:43
od kosa
ne i když by to možná taky šlo , z druhé strany motoru to uvidíš je tam gumová zátka tvaru pi.e ..je to na 16 nebo 17 klíč

Napsal: sob 19.01.2008 22:30
od lenoch
kosa píše:ne i když by to možná taky šlo , z druhé strany motoru to uvidíš je tam gumová zátka tvaru pi.e ..je to na 16 nebo 17 klíč
tybrdo... já sem trochu natvrdlej... To sou normální šrouby, který musím uplně vyšroubovat? A kudy se k nim dostanu? Ty jsou v tý dutině mezi prevodovkou a motorem - někde na setrváku? uvidím je směrem od motoru nebo od převodovky? Kudy tedy ty šrouby povolím? Vím jen že do dutiny mezi převodovkou a motorem zasahuje díra ze strany převodovky uplně dole a pak dírou od startéru.. nebo musím napřed trochu povytáhnout převodovku z motoru a pak teprv něco povolit? Dík moc za zodpovězení - nerad bych to zkurvil:/ sem talent.... 8O

Napsal: ned 20.01.2008 11:00
od Legend1
šrouby uvidíš směrem od motoru. Pokud bys je tam nechal, tak převodovku stáhneš, ale zůstane ti hydroměnič na setrváku a vyteče polovina oleje z převodovky. U většiny automatů je tam 6 šroubů na klíč 13-15mm.

Napsal: ned 20.01.2008 13:41
od fafejta
Jsou to tři šrouby M10 na klíč ˇˇ17ˇˇ.

Napsal: ned 20.01.2008 16:21
od lenoch
No super!! Dík moc za rady:) Tak se do toho pustím...

Napsal: čtv 24.01.2008 12:37
od lenoch
Tak převodovka venku - dík moc za rady!!