Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Rozdil Motoru M52 2,0 a 2,3
- 
				davidj
- Registrovaný
- Příspěvky: 577
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1387
- Kontaktovat uživatele:
přesně , ale rozdíl tam trochu je ....to ana ale záleží na stylu jízdy a noze ...castro píše:on žere míň, ale ne tak rapidně.mufman píše:Možná blbej dotaz, ale proč to tak je? Já mám za to, že pokud to jsou v zásadě stejný motory tak se liší jen objemem válců, tak mi nejde do hlavy proč ten dvoulitr nežere míň. Nebo ma ten dvaapullitr nejaky dalsi vychytavky?

323i znamená objem 2,5 litru, novou generaci motorů s hliníkovým blokem, singl Vanosem a nižší spotřebou, v této variantě je snížen výkon ve prospěch točivého momentu a zaplnění mezery v nabídce modelů. Auta jsou obecně dražší, novější a s výbavou, která i zahrnuje ASC (antihrab- škrtí přívod vzduchu motoru + brzdí jednotlivá zadní kola) a digitální klimu, kde odchází ovládací panel (lze levně opravit výměnou kondenzátoru v ovládacím panelu). Jednoduchá velká koncovka, svody s 2x lambdou pak do jedné trubky
Doporučuji také 323i!
			
			
									
						
										
						Doporučuji také 323i!

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
pohodovou jízdu můžeš jet s 1,6 i s 4,4ibmw326 píše:Takze na pohodovejsi jizdu a mensi spotrebu je lepsi " obyc" 2,0?
 
    jakýkoli model s M52 motorem je dobrá volba, ale 323 je jednoznačně lepší... jede líp a většinou žere stejně nebo méně... v praxi platí že je to nejúspornější benzínový motor při běžném ježdění (mám 323 a otec měl 320).... kdo chce hlavně spotřebu at si koupí 1,8TDS kdo se pořádně svézt M3
  jakýkoli model s M52 motorem je dobrá volba, ale 323 je jednoznačně lepší... jede líp a většinou žere stejně nebo méně... v praxi platí že je to nejúspornější benzínový motor při běžném ježdění (mám 323 a otec měl 320).... kdo chce hlavně spotřebu at si koupí 1,8TDS kdo se pořádně svézt M3   
 pokud teprve vybíráš tak vem auto v celkově lepším stavu
 Born to be for BMW
 Born to be for BMW  
  344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d 
- 
				ELiLOBO
- Registrovaný
- Příspěvky: 1709
- Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1327
- Kontaktovat uživatele:
mam 320i M52,nemůžu si stěžovat ale po tý době co to mam bych šel do silnějšího modelu, jen sem do začátku jako první BMW a první zadokolku nechtě nic silnýho, teď už mám jiný názor:) ale s 320i veliká spokojenost, do 2500 otáček můžeš jezdit úplně poklidně a nad 3500 když potřebuješ sundat nějakou Octavii 1,9TDi Combo například:) tak máš výkonu dost
			
			
									
						
										
						- 
				gigidagostino
- Registrovaný
- Příspěvky: 29
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
- Bydliště: Hluk
- Klubové ID: 1639
- Kontaktovat uživatele:
- 
				davidj
- Registrovaný
- Příspěvky: 577
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1387
- Kontaktovat uživatele:
můžu se jen připojitELiLOBO píše:mam 320i M52,nemůžu si stěžovat ale po tý době co to mam bych šel do silnějšího modelu, jen sem do začátku jako první BMW a první zadokolku nechtě nic silnýho, teď už mám jiný názor:) ale s 320i veliká spokojenost, do 2500 otáček můžeš jezdit úplně poklidně a nad 3500 když potřebuješ sundat nějakou Octavii 1,9TDi Combo například:) tak máš výkonu dost

323i je v pohodě, ale nejde jen o motor, je třeba také vybírat co nejelpší stav a výbavu. Veškeré dodělávání je pak zbyečně drahé. Já osobně jsem měl 323i v socka edition a byl jsem spokojenej první rok, pak jsem začal přemýšlet nad koněma navíc, pokrok k 328i nebyl moc uspokojující, takže jsem skončil u M3. Ale pro dobrý svezení s 6ti válcem, který i nabízí malou spotřebu, tak jedině 323i.
			
			
									
						
										
						- 
				Pyshtoun
- Registrovaný
- Příspěvky: 67
- Registrován: sob 03.11.2007 01:00
- Bydliště: DaPrag <>Valasska Mezopotamie
- Klubové ID: 1406
Euforii bych to zrovna nenazval (zkus treba Z3 2,8 @ 240 PS nebo M3), ale vykonu i kroutaku je dost; takova trojecka vytocena nad3 tisice je krasny zacatek predjizdeniSusi píše:Ahoj,
cca pře 3 měsíci jsem si přivezl z Německa 523i (E39) a můžu potvrdit, co již bylo napsáno...
Při jízdě s tímhle autíčkem (motorem) zažívám Euforii. Výkonu mám dostatek pro pětku, natož pro trojku.
P.S.: jezdím v kombinaci 9-10l
 Dvoulitr papa pri klidne jizde o malinko min, ale jak mu zacnes slapat po krku, zacne zrat jak vzteklej a stejne nejede; 23 je jinde. OBJEM nicim nenahradis, coz plati zvlaste u tezkych aut jako E36, E39 a dal...
 Dvoulitr papa pri klidne jizde o malinko min, ale jak mu zacnes slapat po krku, zacne zrat jak vzteklej a stejne nejede; 23 je jinde. OBJEM nicim nenahradis, coz plati zvlaste u tezkych aut jako E36, E39 a dal...

 
							 
							


