Napsal: stř 26.12.2007 15:43
Jen tak pro zajímavost jak se u KW varianty 3 seřizují ty dvě tuhosti? Díky
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
zeptej se angelkosh píše:Kurde každý den tady někdo řeší stavitelné podvozky...jen se to tady hemží závodníkama a to nikdo neví takovou prkotino. No ták
já KW3ku mam, ale už si to nepamatujualp píše:no obavam se ze kw3ku tu nikdo nemakosh píše:Kurde každý den tady někdo řeší stavitelné podvozky...jen se to tady hemží závodníkama a to nikdo neví takovou prkotino. No ták
jinak u Street comfort ktera je odvozena od KW 3 se steluje na pistnici nahore. Byl k tomu prilozenej jakejs takejs navod, na kterem byly zobrazeny jeste stelovaci dirky na urovni horni casti patrony ... funguje to click mechanismem, kdy je tam x urovni a podle natoceni cerviku jako prepinace se voli uroven.
lisi s to ale ruznejma verzema pro ruzna auta ... v essenu meli vystaveny pro jine auto a tam bylo stelovani primo na patrone 2ma dourkama ...
Tak to je príma. Člověk si koupí KW 3 do civilního auta v domění že si to bude hezky nastavovat dle libosti a nakonec dopadne takhle. No uvidíme noalp píše:to se musi i ta kw3 (teda aspon u 5ky), proto jsem vzal verzi SC, ktera ma charakteristiky KW3 ale ma predprogramovane rezimy, ktere se prepinaji nahore z ulozeni ... a na civila si s tim nepotrebuju tolik hrat
No kolik tě ta sranda vyšla? Jak ten podvozek využíváš ( denní ježdění nebo nějaké závody )?jogurt píše:mam bilstein B16PSS9 a stelovani je dole na tumici takze sundavat se nic nemusi) vsechny 4 tlumice mam sestelovane behem 5 minut
Tuhle variantu mam ja a rekl bych, ze je to nevyhoda jenom zdanliva. Stelovat tuhost na zadku by me stejne nenapadlo stejne jako to nedelam na predku. Mam ho nastavenej, funguje jak ocekavam a drobnosti racingovyho charakteru uz neladim. Pokud nehonis desetinky na okruhu tak je to stelovani uplne zbytecny.kosh píše:Třeba varianta 2 měla štelovaní tuhosti u zadních tlumiču tak že se celý tlumič musel vytáhnout a pak se to muselo nějak naštelovat. Což je v podstatě k ničemu
Ted uz ho mam jen na racekosh píše:No kolik tě ta sranda vyšla? Jak ten podvozek využíváš ( denní ježdění nebo nějaké závody )?jogurt píše:mam bilstein B16PSS9 a stelovani je dole na tumici takze sundavat se nic nemusi) vsechny 4 tlumice mam sestelovane behem 5 minut
Super. Děkuji za popis. Jinak přeji štastný nový rokjogurt píše:Ted uz ho mam jen na racekosh píše:No kolik tě ta sranda vyšla? Jak ten podvozek využíváš ( denní ježdění nebo nějaké závody )?jogurt píše:mam bilstein B16PSS9 a stelovani je dole na tumici takze sundavat se nic nemusi) vsechny 4 tlumice mam sestelovane behem 5 minut
) takze utazenej na maximum. Driv sem si snim trosku hral takze asi takhle. Pokud ho mas uplne povolenej je dostatecne pohodlnej na denni jezdeni i po Praze. Dlouhou dobu sem ho mel utazenej na 50% byl to takovej rozumnej kompromis. Pokud je na maximum je to kostitras na okruh a dobre silnice super. Mam verzi pro M3 E36 Street varianta pak se dela jeste Club sport je tvrdsi, ale nema takove snizeni a je ve dvou variantach pro 3.0 a 3.2. Cena se pohybuje kolem 50k. Nejlevneji vyjde ho jet koupit primo do Essenu v Bilsteinu. Mel sem moznost porovnat s KW2 a jiz na prvni pohled je rozdil ve zpracovani. Pruziny Bilsteinu dela HR. Jeste pozor nevim jak je tomu u ostatnich modelu , ale u e36 bylo potreba pridat podlozky 5mm na predek. U serioveho podvozku konci pruzina nad kolem a u stavitelneho je po celem tele. zalezi dost na ET kola.