Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.11.2007 01:23
od fotobobo
Zdravim vsechny,
a hned bych tu mel jednu otazecku.
Ma E34 nejaky antikorozni nater primo z BMW?
Docela dost jsem jich videl orezlych atd....

Diky za info

MOD:
Tento dotaz nepatri do sekce Servis. Presunuto.

Napsal: úte 27.11.2007 07:59
od k2
Dle mého názoru je antikor u e34 nejhorší ze všech typových řad BMW devadesátých let. Hlavně prahy, spodky dveří a co je nejhorší, že uhňijou zvedací body.
U verzí touring pak úchyty teleskopu kufrových dveří (skutečná lahůdka).
Já jsem nedávno koupil kombíka a ihned nechal vše vyvařit u karosáře.
Měl jsem již několik aut řady e30,32,34 ale pětka je nejhorší co se týká koroze.
Asi je to tím ,že e34 už navrhoval počítač s ohledem na náklady a co největší ziskovost , tak to někde ošidili. Jinak si to nedovedu vysvětlit.

K2

Napsal: úte 27.11.2007 11:41
od RedBaron
Mám pocit, že E34ka a dokonce ani E39tka patří naopak k těm nejpoctivějším železným modelům a nijak ošizené nejsou. Průser je kde se s autem jezdilo, čím se solily silnice a jak se o to majitel staral. Jsou k vidění E34ky bez koroze a jsou vidět kusy shnilý jako brambory.

Ale problém to fakt je, prostě bmw na pořádnej pozink už léta sere a podle mě i u nejnovějších modelů. S každou novou generací si říkáme, že to bude lepší, protože vidíme Audiny z roku 82, které mají netknuté karosérie, dokonce už i fiátky ze stejných roků výroby jako naši miláčkové taky netknuté a pánové z Mnichova nás vždycky a znovu zklamou :?

Napsal: úte 27.11.2007 12:06
od fotobobo
RedBaron píše:Mám pocit, že E34ka a dokonce ani E39tka patří naopak k těm nejpoctivějším železným modelům a nijak ošizené nejsou. Průser je kde se s autem jezdilo, čím se solily silnice a jak se o to majitel staral. Jsou k vidění E34ky bez koroze a jsou vidět kusy shnilý jako brambory.

Ale problém to fakt je, prostě bmw na pořádnej pozink už léta sere a podle mě i u nejnovějších modelů. S každou novou generací si říkáme, že to bude lepší, protože vidíme Audiny z roku 82, které mají netknuté karosérie, dokonce už i fiátky ze stejných roků výroby jako naši miláčkové taky netknuté a pánové z Mnichova nás vždycky a znovu zklamou :?


No ja mam jeste jedno auto na jezdeni po meste a je to VW Polo
z roku 1995 a muzu ti rict, ze na nem neni jedina koroze.
Panove z BMW by se meli trochu stydet, protoze pozink
by ty auta hodne vylepsil. A kdyz uz to auto stoji nove cca
50.000 euro, tak si myslim ze by reznou nemelo.

Napsal: úte 27.11.2007 12:53
od gyrous
BMW E34 a Alfa Romeo 164 mají totožné problémy s antikorozní ochranou, akorát každé na jiných místech. Měl jsem je oba. Rez se šíří velmi rychle a je nutné je okamžitě eliminovat.
Troufám si říct, že u E34 je to s korozí až tak daleko, že překračuje i meze problému pověstné značky Opelu. :twisted:

Napsal: úte 27.11.2007 13:53
od Fugo
kupříkladu u e32 záleží na rv. vedly jsme o tom diskuzi v naší sekci, potom co mě vybuchla baterie vzadu pod sedákem, moje 91 je vskutku pozinkovaná jak jsem zjistil po odstrojení a čištění plechů kolem baterie a podlahy pod koberci. ale třeba 88 je bez pozinku. Ale ani tento pozink samozřejmě není věčný.

Napsal: úte 27.11.2007 14:30
od RedBaron
Táta má E32 735i rok 87 a reznou jen spodky dveří.

Napsal: úte 27.11.2007 15:10
od mira525ix
Stou korozi mužu jen potvrdit ,mam chycene všechny spodky dveři ,taky to budu řešit ... :cry:

Napsal: úte 27.11.2007 15:55
od tds
na 34-ce jsou pozink prahy a blatníky tuším (origo). je to bída, ale jak bylo již řečeno jsou káry zhnilé na sračku, a taky káry kde se koroze ještě vůbec nevyskytla. má na to taky velký vliv jestli auto bylo trefené nebo nikoli a to hodně!třeba už doutníky od Audiny (r.v.82)měly komplet pozink a pokud nebyl vůz nabouraný tak stěží najdeme rezavý kus.

Napsal: úte 27.11.2007 16:37
od Demostenes
Reznou predni blatniky a trochu spodky dveri (coz je u e34 bezny). Jinak zadny problem s korozi nemam a autu je skoro 20 let. Blatniky se daji vymenit, u dveri musi byt ok ty ochranne gumy. Investice rekneme 5k a pak je zase na 10 let pokoj.

Napsal: úte 27.11.2007 16:44
od Martinéz
Mne nastesti ohnivaj jen sem tam listy na dverich a snazim se to postupne menit.. a vlastne menil jsem uz viko kufru, to je celkem klasikam - hnije nad SPZ a siri se to jak rakovina (o vzhledu radeji nemluvim)..

..no a uz mam z ty koroze takovej strach, ze kdyz prsi, jdu nejradeji sockou a o zime nemluvim, to stravim do jara v metru a busu :?

Napsal: úte 27.11.2007 17:09
od Kail
8O ,tak to já naopak s korozí téměř problém nemám,je známé že u e34 hnijou hlavně spodky dveří a víko kufru,ale já mám zatím vše v pohodě...Akorát jsem teď natíral zevitř jeden zadní lem,protože se na vnitřní zahnutý hrance začínají oběvovat puchýře - to ale bylo způsobeno špatným lakováním po menší bouračce (zevnitř to bylo jen tak poprášený...).Jinak zatím v poho.A s problémy co má Opel bych to ani zdaleka nesrovnával - není problém vidět Omegu nebo Vectru z roku 98-99 shnilou na prach,a hlavně hnijou i na těžko uvěřitelných místech (puchýř uprostřed dveří,ve středu kapoty a podobné lahůdky :lol: ),pořád berte na vědomí že i ty nejnovější e34ky mají už nějakejch 12 let...

Napsal: úte 27.11.2007 18:18
od fotobobo
Je ale pravda, ze E39 jsem jeste shnilou jeste nevidel.
Nebo je tu nekdo kdo videl i E39 s korozi?

Napsal: úte 27.11.2007 19:28
od Player1
fotobobo píše:Je ale pravda, ze E39 jsem jeste shnilou jeste nevidel.
Nebo je tu nekdo kdo videl i E39 s korozi?


Nestraš :lol: E39 je pozink, tak to snad ještě nějakou dobu vydrží. Na e34 mi hnil zadní lem blatníku a spodek řidičových dveří. Klasika :roll:

Napsal: úte 27.11.2007 21:35
od speedfred
ma to vobec vyznam opravovat?kolko davate zivotnost napr. "zregenerovanym" dveram?