Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Motor IS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
ISo nemám, ale jel jsem v něm - na čtyřvála jede slušně za poměrně rozumné náklady. Co se spolehlivosti týče, to musí poreferovat majitelé ISa..
Nejvíc samozdřejmě obecně záleží na tom, jak se o motor v minulosti staralo... Můžeš koupit ve špičkovém zachovalém stavu, kterej může jezdit jak víno nebo můžeš narazit na vylítanou, zanedbanou mr*ku, do který vysypeš spoustu peněz a stejně to nebude už ono...




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Jak psal Michal. Pěkný svezení za hodně rozumný náklady. Já jsem s ním nadmíru spokojenej. Napsal bych ideální kompromis mezi výkonem a nákladama. Na to že to je 1,8 jede nečekaně dobře. Ale ten motor je dost vysokootáčkovej, takže bacha na vylítaný kusy. Dívej se po starších motorech M42 s objemem 1,8. Novější ISa mají motory M44 s objemem 1,9 a tam se ručením dostáváš na úrověň 325. Tím ta motorizace ztratí výhodu. 

-
- Čestný člen
- Příspěvky: 954
- Registrován: čtv 15.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 36
- Kontaktovat uživatele:
M44 je objemově 1,9 a spadá do kategorie povinného ručení "do 2500ccm" takže platíš ručení o trochu vyšší. Má o 5Nm větší kroťák a podle tabulek o 0,2l menší spotřebu, myslim že ještě toč. moment v o nepatrně nižších otáčkách... kvuli tomu ten haluz o nižší spotřebě, což v praxi vubec nepocítíš, stejně jako nějaký povinný ručení x tisíc za rok... to už máš fuk jestli těch pár tisíc navíc zaplůatíš na ručení nebo nějaký pokutě nebo kdo ví čeho, za rok koupíš takových kravin že ani nebudeš vědět. A jestli je to pro tebe rozhodující - raději si auto nepořizuj vubec.Bary píše:A je mezi těma motorama nějakej konkrétní rozdíl krom objemu?Nebo jen v tomhle? a samozřejmě v označení. Mam M42 90 rok
BMW začíná až od 6válce, a protože 320i je výkonem velmi podobně jako 318is, už se vyplatí koukat po nějaký 325i nebo modernější 323i. Rozdíl mezi 318iS a 325i bude že když budeš chtít jet na spotrebu, s 318is se dá dostat opravdu na zajímavý hodnoty, ale je to strasna nuda, s 325i se nemas nikdy sanci dostat na minimum 318is za to když se budeš chtít svézt - svezeš se a nebudeš muset motor nepříčetně vytáčet jako 318is kterej jede nejlíp ve vysokých otáčkách. Pokud narazíš na dobrej kousek, je to dobrej motor ale až se svezeš v 6válci, zjištíš teprv v čem to BMW tak vyniká

jinak když použiješ funkci hledat v hornim řádku, najdeš toho tady mraky, srovnání s 320i, s 325i s 318i, a možná se i pobavíš nad některýma příspěvkama...

peez
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
na to is sme zrovna nedavno zalozili dozsahly topic a dost rozvlacne ho popisovali
osobne mam 1,9 a poviny je lahoda 5000 rocne a 320i strcim na sprintu do kapsy, spotreba je kolem 8, kdyz to hulis furt tak sem se dostal na 11,3
1,9 se mysim doknce u nekterych pojistoven bere do 2000ccm, takze to na 2,5 jeste mysim neni a jelikoz je to novejsi motor, tak bych rekl ze v dnesni dobe je i mozna lepsi koupit tenhle nez 1,8 ve starsich modelech
a jedna dulezita vec, nevim kdy se to lamalo ale e36tky z roku 96 uz maj imobilizery ve spinacce a chip v klicku, pod tendle rok nechod, jiak ti k autu prijde kdejakej vandark a odjede s pomoci sroubovaku
osobne mam 1,9 a poviny je lahoda 5000 rocne a 320i strcim na sprintu do kapsy, spotreba je kolem 8, kdyz to hulis furt tak sem se dostal na 11,3
1,9 se mysim doknce u nekterych pojistoven bere do 2000ccm, takze to na 2,5 jeste mysim neni a jelikoz je to novejsi motor, tak bych rekl ze v dnesni dobe je i mozna lepsi koupit tenhle nez 1,8 ve starsich modelech
a jedna dulezita vec, nevim kdy se to lamalo ale e36tky z roku 96 uz maj imobilizery ve spinacce a chip v klicku, pod tendle rok nechod, jiak ti k autu prijde kdejakej vandark a odjede s pomoci sroubovaku
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslím, že to ztrácí výhodu ... Pořád máš auto s celkem super motorem a spotřebou na kterou se s 325 nikdy nedostaneš. A že dáš o 3000,- více za pojistku ??? ... no zdá se to moc, ale je to +250,-Kč měsíčně vs 1.8 ... tak si nedáš těch 10 piv a je todsvatos píše:Jak psal Michal. Pěkný svezení za hodně rozumný náklady. Já jsem s ním nadmíru spokojenej. Napsal bych ideální kompromis mezi výkonem a nákladama. Na to že to je 1,8 jede nečekaně dobře. Ale ten motor je dost vysokootáčkovej, takže bacha na vylítaný kusy. Dívej se po starších motorech M42 s objemem 1,8. Novější ISa mají motory M44 s objemem 1,9 a tam se ručením dostáváš na úrověň 325. Tím ta motorizace ztratí výhodu.

Myslím, že M44 (1.9) má zase jiné výhody. Je to novější auto, nebude mít tolik najeto (ikdyž to je hodně individuální). Může mít 2-4x airbag, digitální klimu a další blbůstky, které u M42 (1.8 ) určitě nenajdeš. Jestli řešíš každou kačku, tak si kup 1.8. Jestli chceš trochu komfortu, tak 1.9 .... Kamarád koupil 1.9 4x airbag, digiklima, plný pal.poč., M-Packet za 125.000,- a nemůže si vynachválit .... takže asi tak ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: pát 02.03.2007 01:00
- Bydliště: Bzenec/Vizovice
- Klubové ID: 1422
- Kontaktovat uživatele:
U te motorizace bych neresil nikdy spotrebu...ja mam 325i a jezdim s tim za osm litru (mesto minimalne) a pri vsi ucte k ISu, je to trosku jine kafe, pojistka je taky pikacovina, takze v podstate jediny duvod proc nekoupit sestival vidim v tom, ze v podobnem stavu jsou o dost drazsi...
Penez zarves do obou stejne, protoze si to auto proste zamilujes, ale ver tomu co rikaji vsichni, az vyzkousis sestival, poznas rozdil. Ja osobne bych radeji ozelel mpaket, pekny kola nebo folie, tohle vsechno stejne casem doladis k obrazu svemu, ale ten motor menit asi nebudes
nemluve o zivotnosti motoru, ktera je u sestivalu vyssi
Penez zarves do obou stejne, protoze si to auto proste zamilujes, ale ver tomu co rikaji vsichni, az vyzkousis sestival, poznas rozdil. Ja osobne bych radeji ozelel mpaket, pekny kola nebo folie, tohle vsechno stejne casem doladis k obrazu svemu, ale ten motor menit asi nebudes

nemluve o zivotnosti motoru, ktera je u sestivalu vyssi