Stránka 1 z 1
Napsal: pon 12.11.2007 12:21
od fotobobo
Mam dve otazky,
muze mi v e34 zamrznout nafta? Tankuju vyhradne u OMV nebo Shell.
Zadnou levnou naftu....
Je to muj prvni diesel tak nechci aby mi nekde na horach
zamrzla nafta kde bude -20
a dalsi vec, jak jezdit nejlepe s e34 na snehu abych si nerozbil hubu.
Nemam tam ASC protoze mam social edition verzi..
Diky
Napsal: pon 12.11.2007 13:03
od d.aemon
Kvalitní nafta by podle mýho v takových teplotách zamrznout neměla, ale můžeš si to pojistit aditivem. Já bych to ale neřešil.
Pokud jde o jízdu bez ASC, tak co na to říct...? Prostě ten plyn v zatáčce jen hladit, nikdy na to nedupat, nejlíp zásadně nezrychlovat, pokud je ta zatáčka zasněžená nebo zabřečkovaná. Jinak s dobrým obutím se chovat jako za mokra.
Napsal: pon 12.11.2007 14:27
od fotobobo
d.aemon píše:Kvalitní nafta by podle mýho v takových teplotách zamrznout neměla, ale můžeš si to pojistit aditivem. Já bych to ale neřešil.
Pokud jde o jízdu bez ASC, tak co na to říct...? Prostě ten plyn v zatáčce jen hladit, nikdy na to nedupat, nejlíp zásadně nezrychlovat, pokud je ta zatáčka zasněžená nebo zabřečkovaná. Jinak s dobrým obutím se chovat jako za mokra.
To ASC bych si tam nechal nejradeji domontovat z nejake bourane E34 ktera ho ma. Otazka je co to obnasi za praci...
S tou naftou to radsi nebudu riskovat, pokud pojedu na hory kde
mrzne, tak tam dam radsi aiditivum...
Nechci nekde rano pred hotelem resit ze mi nechce
chytit auto ze je asi zamrzla nafta

Napsal: pon 12.11.2007 14:36
od tds
fotobobo píše:d.aemon píše:Kvalitní nafta by podle mýho v takových teplotách zamrznout neměla, ale můžeš si to pojistit aditivem. Já bych to ale neřešil.
Pokud jde o jízdu bez ASC, tak co na to říct...? Prostě ten plyn v zatáčce jen hladit, nikdy na to nedupat, nejlíp zásadně nezrychlovat, pokud je ta zatáčka zasněžená nebo zabřečkovaná. Jinak s dobrým obutím se chovat jako za mokra.
To ASC bych si tam nechal nejradeji domontovat z nejake bourane E34 ktera ho ma. Otazka je co to obnasi za praci...
S tou naftou to radsi nebudu riskovat, pokud pojedu na hory kde
mrzne, tak tam dam radsi aiditivum...
Nechci nekde rano pred hotelem resit ze mi nechce
chytit auto ze je asi zamrzla nafta

nikdy jsem neřešil žádné aditiva ani zamrzlou naftu ato jsem býval s autem kde byli mrazy okolo -20.nějak bych to neřešil pokud fakt nejedete někam kde je -30. navíc tds má vyhřívaný filtr takže pohoda.vyhozený love za aditiva
Napsal: pon 12.11.2007 23:38
od scoo8y
fotobobo píše:Mam dve otazky,
muze mi v e34 zamrznout nafta? Tankuju vyhradne u OMV nebo Shell.
Zadnou levnou naftu....
Je to muj prvni diesel tak nechci aby mi nekde na horach
zamrzla nafta kde bude -20
a dalsi vec, jak jezdit nejlepe s e34 na snehu abych si nerozbil hubu.
Nemam tam ASC protoze mam social edition verzi..
Diky
jezdi jako clovek a vsechno bude f pohode:) a nejezdi bokem krizovatkou

Napsal: pon 12.11.2007 23:59
od fotobobo
scoo8y píše:fotobobo píše:Mam dve otazky,
muze mi v e34 zamrznout nafta? Tankuju vyhradne u OMV nebo Shell.
Zadnou levnou naftu....
Je to muj prvni diesel tak nechci aby mi nekde na horach
zamrzla nafta kde bude -20
a dalsi vec, jak jezdit nejlepe s e34 na snehu abych si nerozbil hubu.
Nemam tam ASC protoze mam social edition verzi..
Diky
jezdi jako clovek a vsechno bude f pohode:) a nejezdi bokem krizovatkou

Bokem do krizovatky jsem jezdil pouze v 90 letech s 318
a palil gumy....Ted mam cestaka TDS Touring

S tou jsem to jeste neskousel

Napsal: úte 13.11.2007 00:23
od scoo8y
no na tom snehu to jde lehce

zatim jsem s tim teda problem nemel ze bych to nekde neukociroval v zatacce nebo tak, nesmis moc pridat no ale takto asi znas ne:)
Napsal: úte 13.11.2007 00:29
od fotobobo
scoo8y píše:no na tom snehu to jde lehce

zatim jsem s tim teda problem nemel ze bych to nekde neukociroval v zatacce nebo tak, nesmis moc pridat no ale takto asi znas ne:)
Znam, kdyz pridas na mokrych kostkach tak jsi v tu ranu cumakem
celem vzad

Napsal: úte 13.11.2007 00:53
od fotobobo
scoo8y píše:no na tom snehu to jde lehce

zatim jsem s tim teda problem nemel ze bych to nekde neukociroval v zatacce nebo tak, nesmis moc pridat no ale takto asi znas ne:)
Posluchej me,
kde jsi tohle vytah?
http://www.scoo8y.ren-ka.net/bmw/index.html
Z autosalonu?

Napsal: úte 13.11.2007 00:58
od dexter
fotobobo píše:scoo8y píše:no na tom snehu to jde lehce

zatim jsem s tim teda problem nemel ze bych to nekde neukociroval v zatacce nebo tak, nesmis moc pridat no ale takto asi znas ne:)
Posluchej me,
kde jsi tohle vytah?
http://www.scoo8y.ren-ka.net/bmw/index.html
Z autosalonu?

ha,ha,ha, tá vypadá přesně jak moje.Normálně jsem kontroloval spz.Já mám i křídlo.
Napsal: úte 13.11.2007 01:29
od dexter
Napsal: úte 13.11.2007 01:33
od pepus
starty - do -20 mam otestovano s OMW a startuje naprosto v poho. jeslti ne, tak vymenit zhavici svicky (raci vsechny)
nebo (co delam ja takova paranoia) ze obcas zhavim 2x - zazhavim, pak jeste jednou a teprv potom startuju
k tomu jezdeni toho padlo uz spousta, ja jenom pridam - kdyz se to zacne nejak "srat" - auto pude do smyku (nemyslim vinou pridani plynu, spis cely nebo predek), tak ubrat, pripadne trosicku pribrzdit a hlavne nekroutit volantem - nechat to jet kam se tomu chce a cekat az se zase chyti
Napsal: úte 13.11.2007 10:48
od RuDoSh
fotobobo píše:To ASC bych si tam nechal nejradeji domontovat z nejake bourane E34 ktera ho ma. Otazka je co to obnasi za praci...
je to blbost..... ASC je navic stejne k nicemu... urcity prokluz ti necha (kdyz moc pridavas) a pak stejne nevyjedes..... staci slapat tak na plyn aby to nehrabalo a BMW vyjede vsechno.... ale hlavne musis mit dobre a NOVE zimaky...
Napsal: úte 13.11.2007 14:27
od fotobobo
No, zajimalo by me jak a kde funguje kontrolka stavu tlaku v pneu..
Jestli to maji vsechny E34 nebo jenom nejake..
Napsal: úte 13.11.2007 14:48
od d.aemon
RuDoSh píše:fotobobo píše:To ASC bych si tam nechal nejradeji domontovat z nejake bourane E34 ktera ho ma. Otazka je co to obnasi za praci...
je to blbost..... ASC je navic stejne k nicemu... urcity prokluz ti necha (kdyz moc pridavas) a pak stejne nevyjedes..... staci slapat tak na plyn aby to nehrabalo a BMW vyjede vsechno.... ale hlavne musis mit dobre a NOVE zimaky...
Blbost je co píšeš ty. V rychlosti to možná jsi schopnej uhlídat podobně jako ASC, ale třeba při vyjíždění fakt hustýho kopce na bahně nebo na sněhu, kdy se to auto sotva udrží na volnoběžných otáčkách, to nohou neudržíš aniž by se kola protáčely buďto rychleji, nebo ti to naopak chcíplo. ASC udrží otáčky na cca 1100 - 1200 a pomalu se do toho kopce vyškrábe jako tank.
Když se budu chtít za volantem bavit, ASC vypnu. Ale když chci mít pohodu a nemuset se pořád hlídat, nechám ho pracovat a jsem v klidu.
Napsal: úte 13.11.2007 16:08
od RuDoSh
d.aemon píše:Blbost je co píšeš ty. V rychlosti to možná jsi schopnej uhlídat podobně jako ASC, ale třeba při vyjíždění fakt hustýho kopce na bahně nebo na sněhu, kdy se to auto sotva udrží na volnoběžných otáčkách, to nohou neudržíš aniž by se kola protáčely buďto rychleji, nebo ti to naopak chcíplo. ASC udrží otáčky na cca 1100 - 1200 a pomalu se do toho kopce vyškrábe jako tank.
Když se budu chtít za volantem bavit, ASC vypnu. Ale když chci mít pohodu a nemuset se pořád hlídat, nechám ho pracovat a jsem v klidu.
kdyz jsem potreboval s 528 nekam vyjet tak jsem jel na 800-900otacek.... sice krokem, ale nehrabalo to a vyjel jsem vsechno.... i rozjezd z pulky kopce do ktereho se par predokolek rozjizdelo a nevyjelo... v teto situaci ti ASC(nemluvim o ASC-T se kterym nemam zkusenost) nepomuze, protoze 1200otacek uz je moc a stejne to uhrabuje.... ASC mi prijde jako vec pro neridice.... blbost je se ho snazit domontovat
Napsal: úte 13.11.2007 16:13
od pepus
tak nevim jak presne funguje ASC u e34/39, ale ESP od Audi smysl ma - umi totiz pribrzdit jedno kolo, coz i kdyz ses s plynem opatrnej nedocilis - kdyz mas jedno kolo na ledu tak se bude protacet.
(obcas to ale pribrzdi kola obe ze se to zastavi, takze to chce nekdy nechat vyply, nekdy zapnout)
Napsal: úte 13.11.2007 17:28
od d.aemon
pepus píše:tak nevim jak presne funguje ASC u e34/39, ale ESP od Audi smysl ma - umi totiz pribrzdit jedno kolo, coz i kdyz ses s plynem opatrnej nedocilis - kdyz mas jedno kolo na ledu tak se bude protacet.
(obcas to ale pribrzdi kola obe ze se to zastavi, takze to chce nekdy nechat vyply, nekdy zapnout)
Tak tohle dělá až ASC+T. ASC jen ubírá plyn.