Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 na Snehu
Mam dve otazky,
muze mi v e34 zamrznout nafta? Tankuju vyhradne u OMV nebo Shell.
Zadnou levnou naftu....
Je to muj prvni diesel tak nechci aby mi nekde na horach
zamrzla nafta kde bude -20
a dalsi vec, jak jezdit nejlepe s e34 na snehu abych si nerozbil hubu.
Nemam tam ASC protoze mam social edition verzi..
Diky
muze mi v e34 zamrznout nafta? Tankuju vyhradne u OMV nebo Shell.
Zadnou levnou naftu....
Je to muj prvni diesel tak nechci aby mi nekde na horach
zamrzla nafta kde bude -20
a dalsi vec, jak jezdit nejlepe s e34 na snehu abych si nerozbil hubu.
Nemam tam ASC protoze mam social edition verzi..
Diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Kvalitní nafta by podle mýho v takových teplotách zamrznout neměla, ale můžeš si to pojistit aditivem. Já bych to ale neřešil.
Pokud jde o jízdu bez ASC, tak co na to říct...? Prostě ten plyn v zatáčce jen hladit, nikdy na to nedupat, nejlíp zásadně nezrychlovat, pokud je ta zatáčka zasněžená nebo zabřečkovaná. Jinak s dobrým obutím se chovat jako za mokra.
Pokud jde o jízdu bez ASC, tak co na to říct...? Prostě ten plyn v zatáčce jen hladit, nikdy na to nedupat, nejlíp zásadně nezrychlovat, pokud je ta zatáčka zasněžená nebo zabřečkovaná. Jinak s dobrým obutím se chovat jako za mokra.
To ASC bych si tam nechal nejradeji domontovat z nejake bourane E34 ktera ho ma. Otazka je co to obnasi za praci...d.aemon píše:Kvalitní nafta by podle mýho v takových teplotách zamrznout neměla, ale můžeš si to pojistit aditivem. Já bych to ale neřešil.
Pokud jde o jízdu bez ASC, tak co na to říct...? Prostě ten plyn v zatáčce jen hladit, nikdy na to nedupat, nejlíp zásadně nezrychlovat, pokud je ta zatáčka zasněžená nebo zabřečkovaná. Jinak s dobrým obutím se chovat jako za mokra.
S tou naftou to radsi nebudu riskovat, pokud pojedu na hory kde
mrzne, tak tam dam radsi aiditivum...
Nechci nekde rano pred hotelem resit ze mi nechce
chytit auto ze je asi zamrzla nafta

nikdy jsem neřešil žádné aditiva ani zamrzlou naftu ato jsem býval s autem kde byli mrazy okolo -20.nějak bych to neřešil pokud fakt nejedete někam kde je -30. navíc tds má vyhřívaný filtr takže pohoda.vyhozený love za aditivafotobobo píše:To ASC bych si tam nechal nejradeji domontovat z nejake bourane E34 ktera ho ma. Otazka je co to obnasi za praci...d.aemon píše:Kvalitní nafta by podle mýho v takových teplotách zamrznout neměla, ale můžeš si to pojistit aditivem. Já bych to ale neřešil.
Pokud jde o jízdu bez ASC, tak co na to říct...? Prostě ten plyn v zatáčce jen hladit, nikdy na to nedupat, nejlíp zásadně nezrychlovat, pokud je ta zatáčka zasněžená nebo zabřečkovaná. Jinak s dobrým obutím se chovat jako za mokra.
S tou naftou to radsi nebudu riskovat, pokud pojedu na hory kde
mrzne, tak tam dam radsi aiditivum...
Nechci nekde rano pred hotelem resit ze mi nechce
chytit auto ze je asi zamrzla nafta
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 937
- Registrován: čtv 08.06.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1020
jezdi jako clovek a vsechno bude f pohode:) a nejezdi bokem krizovatkoufotobobo píše:Mam dve otazky,
muze mi v e34 zamrznout nafta? Tankuju vyhradne u OMV nebo Shell.
Zadnou levnou naftu....
Je to muj prvni diesel tak nechci aby mi nekde na horach
zamrzla nafta kde bude -20
a dalsi vec, jak jezdit nejlepe s e34 na snehu abych si nerozbil hubu.
Nemam tam ASC protoze mam social edition verzi..
Diky


scoo8y píše:jezdi jako clovek a vsechno bude f pohode:) a nejezdi bokem krizovatkoufotobobo píše:Mam dve otazky,
muze mi v e34 zamrznout nafta? Tankuju vyhradne u OMV nebo Shell.
Zadnou levnou naftu....
Je to muj prvni diesel tak nechci aby mi nekde na horach
zamrzla nafta kde bude -20
a dalsi vec, jak jezdit nejlepe s e34 na snehu abych si nerozbil hubu.
Nemam tam ASC protoze mam social edition verzi..
Diky![]()
Bokem do krizovatky jsem jezdil pouze v 90 letech s 318
a palil gumy....Ted mam cestaka TDS Touring

S tou jsem to jeste neskousel

Posluchej me,scoo8y píše:no na tom snehu to jde lehce![]()
zatim jsem s tim teda problem nemel ze bych to nekde neukociroval v zatacce nebo tak, nesmis moc pridat no ale takto asi znas ne:)
kde jsi tohle vytah?
http://www.scoo8y.ren-ka.net/bmw/index.html
Z autosalonu?

fotobobo píše:Posluchej me,scoo8y píše:no na tom snehu to jde lehce![]()
zatim jsem s tim teda problem nemel ze bych to nekde neukociroval v zatacce nebo tak, nesmis moc pridat no ale takto asi znas ne:)
kde jsi tohle vytah?
http://www.scoo8y.ren-ka.net/bmw/index.html
Z autosalonu?
ha,ha,ha, tá vypadá přesně jak moje.Normálně jsem kontroloval spz.Já mám i křídlo.
starty - do -20 mam otestovano s OMW a startuje naprosto v poho. jeslti ne, tak vymenit zhavici svicky (raci vsechny)
nebo (co delam ja takova paranoia) ze obcas zhavim 2x - zazhavim, pak jeste jednou a teprv potom startuju
k tomu jezdeni toho padlo uz spousta, ja jenom pridam - kdyz se to zacne nejak "srat" - auto pude do smyku (nemyslim vinou pridani plynu, spis cely nebo predek), tak ubrat, pripadne trosicku pribrzdit a hlavne nekroutit volantem - nechat to jet kam se tomu chce a cekat az se zase chyti
nebo (co delam ja takova paranoia) ze obcas zhavim 2x - zazhavim, pak jeste jednou a teprv potom startuju
k tomu jezdeni toho padlo uz spousta, ja jenom pridam - kdyz se to zacne nejak "srat" - auto pude do smyku (nemyslim vinou pridani plynu, spis cely nebo predek), tak ubrat, pripadne trosicku pribrzdit a hlavne nekroutit volantem - nechat to jet kam se tomu chce a cekat az se zase chyti
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
je to blbost..... ASC je navic stejne k nicemu... urcity prokluz ti necha (kdyz moc pridavas) a pak stejne nevyjedes..... staci slapat tak na plyn aby to nehrabalo a BMW vyjede vsechno.... ale hlavne musis mit dobre a NOVE zimaky...fotobobo píše:To ASC bych si tam nechal nejradeji domontovat z nejake bourane E34 ktera ho ma. Otazka je co to obnasi za praci...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Blbost je co píšeš ty. V rychlosti to možná jsi schopnej uhlídat podobně jako ASC, ale třeba při vyjíždění fakt hustýho kopce na bahně nebo na sněhu, kdy se to auto sotva udrží na volnoběžných otáčkách, to nohou neudržíš aniž by se kola protáčely buďto rychleji, nebo ti to naopak chcíplo. ASC udrží otáčky na cca 1100 - 1200 a pomalu se do toho kopce vyškrábe jako tank.RuDoSh píše:je to blbost..... ASC je navic stejne k nicemu... urcity prokluz ti necha (kdyz moc pridavas) a pak stejne nevyjedes..... staci slapat tak na plyn aby to nehrabalo a BMW vyjede vsechno.... ale hlavne musis mit dobre a NOVE zimaky...fotobobo píše:To ASC bych si tam nechal nejradeji domontovat z nejake bourane E34 ktera ho ma. Otazka je co to obnasi za praci...
Když se budu chtít za volantem bavit, ASC vypnu. Ale když chci mít pohodu a nemuset se pořád hlídat, nechám ho pracovat a jsem v klidu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
kdyz jsem potreboval s 528 nekam vyjet tak jsem jel na 800-900otacek.... sice krokem, ale nehrabalo to a vyjel jsem vsechno.... i rozjezd z pulky kopce do ktereho se par predokolek rozjizdelo a nevyjelo... v teto situaci ti ASC(nemluvim o ASC-T se kterym nemam zkusenost) nepomuze, protoze 1200otacek uz je moc a stejne to uhrabuje.... ASC mi prijde jako vec pro neridice.... blbost je se ho snazit domontovatd.aemon píše:Blbost je co píšeš ty. V rychlosti to možná jsi schopnej uhlídat podobně jako ASC, ale třeba při vyjíždění fakt hustýho kopce na bahně nebo na sněhu, kdy se to auto sotva udrží na volnoběžných otáčkách, to nohou neudržíš aniž by se kola protáčely buďto rychleji, nebo ti to naopak chcíplo. ASC udrží otáčky na cca 1100 - 1200 a pomalu se do toho kopce vyškrábe jako tank.
Když se budu chtít za volantem bavit, ASC vypnu. Ale když chci mít pohodu a nemuset se pořád hlídat, nechám ho pracovat a jsem v klidu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Tak tohle dělá až ASC+T. ASC jen ubírá plyn.pepus píše:tak nevim jak presne funguje ASC u e34/39, ale ESP od Audi smysl ma - umi totiz pribrzdit jedno kolo, coz i kdyz ses s plynem opatrnej nedocilis - kdyz mas jedno kolo na ledu tak se bude protacet.
(obcas to ale pribrzdi kola obe ze se to zastavi, takze to chce nekdy nechat vyply, nekdy zapnout)