Stránka 1 z 1

Napsal: pon 22.10.2007 20:29
od tjj
E 32 735 v motoru vedle pojistek je nejaky zarizeni do ceho vede voda a sou tam takovy dve (neco) co hreje a je to od bosche ,je tam nejaky cerpadylko atd ...je to hned vedle pojistek na pravo ,muze mi nekdo rict na co to je dobry ?:) myslel sem ze to je nezavisli topeni ale asi ne...

Napsal: pon 22.10.2007 20:45
od dexter
No kámo,nevím,jestli myslíme na to stejný,ale jestli do toho jdou celkově 3 hadice (2 po kraji a 1 ze spodu,do toho čerpadle) tak jsou to elektroventily pro individuální topení pro řidiče a spolujezdce.Jestli to není ono a vedou do toho jenom 2 hadice (jedna tlustá a jedna slabounká) tak je to myslím zásobník latentního tepla.
:roll:

Napsal: pon 22.10.2007 22:20
od tjj
dexter píše:No kámo,nevím,jestli myslíme na to stejný,ale jestli do toho jdou celkově 3 hadice (2 po kraji a 1 ze spodu,do toho čerpadle) tak jsou to elektroventily pro individuální topení pro řidiče a spolujezdce.Jestli to není ono a vedou do toho jenom 2 hadice (jedna tlustá a jedna slabounká) tak je to myslím zásobník latentního tepla.
:roll:



myslim ze tam jsou ty 3 hadice ,aspon vim co to je ale nevim co je latentni teplo :)

Napsal: úte 23.10.2007 01:04
od T613
to jsou ventily topeni, dva kusy (pro ridice a spolujezdce zvlast)

a ted rekni ze ti pulka auta topi porad protoze je mas v pytli :-D

Napsal: úte 23.10.2007 06:42
od dexter
No s tím zásobníkem latentního tepla je to podobný,jako akumulační kamna.Když se ti motor zahřeje,tak se zahřeje i ten zásobník a když pak po delší době nastartuješ,tak ti nepůjde studený ,ale hned teplý vzduch.Ale prej to funguje nějak elektrochemicky.Ale to možná kecám.Osobně sem se s tím ještě nesetkal.A nejspíš to ani ty nemáš.
:roll:

Napsal: úte 23.10.2007 09:21
od T613
hosi vsechna cest ale pripadne mi jakoze jste v roce 2007 objevili neco jako topeni v aute :-D
tri hadice ktere smeruji jakoze do auta jdou do vymeniku neboli radiatoru ve ktrem je logicky ohrata vodu od motoru ... a vedle pojistkovky mas ty ventily topeni ktere ti umozni ze si muzes na strane ridice poustet v lete horko a spolujezdec ktery je eskimak si soucasne pusti studeno :-D funguji na elektormagnetickem principu a jeto slabina takze muzes mit jedn zasekly a treba jedna pulka porad topi a naopak

Napsal: úte 23.10.2007 09:35
od JaraX
T613 píše:hosi vsechna cest ale pripadne mi jakoze jste v roce 2007 objevili neco jako topeni v aute :-D
tri hadice ktere smeruji jakoze do auta jdou do vymeniku neboli radiatoru ve ktrem je logicky ohrata vodu od motoru ... a vedle pojistkovky mas ty ventily topeni ktere ti umozni ze si muzes na strane ridice poustet v lete horko a spolujezdec ktery je eskimak si soucasne pusti studeno :-D funguji na elektormagnetickem principu a jeto slabina takze muzes mit jedn zasekly a treba jedna pulka porad topi a naopak


nebo ti pulka auta furt topí tak to cely vyměníš a topí ti rázem celý auto furt :lol: (muj případ)

Napsal: úte 23.10.2007 18:41
od tjj
jasny ted uz to chapu :) me to funguje vsechno na 100% ,jenom sem chtel zjistit co mi to tam porad vrci :)




T613 píše:to jsou ventily topeni, dva kusy (pro ridice a spolujezdce zvlast)

a ted rekni ze ti pulka auta topi porad protoze je mas v pytli :-D

Napsal: úte 23.10.2007 21:09
od dexter
T613 píše:to jsou ventily topeni, dva kusy (pro ridice a spolujezdce zvlast)

a ted rekni ze ti pulka auta topi porad protoze je mas v pytli :-D


si to rozdělej a vyčisti.Bude nejspíš jen z korodovanej

Napsal: čtv 25.10.2007 12:27
od Snejk
vrčí tam pumpa ktera honi vodu topenim... pokud maš kličky v II.poloze

Napsal: čtv 25.10.2007 17:55
od tjj
klicky? a jaka druha poloha?



Snejk píše:vrčí tam pumpa ktera honi vodu topenim... pokud maš kličky v II.poloze

Napsal: čtv 25.10.2007 18:07
od Snejk
klíček v zapalování.. sry. druhá poloha je když sviti kontrolky, těsně před startem. tak musí fungovat i topení a tím i vrčí ta vodni pumpa u ventilů topení vedle pojistkovek....

Napsal: sob 27.10.2007 16:44
od tjj
jojo to vrci no :) sem to asi blbe precetl :)



Snejk píše:klíček v zapalování.. sry. druhá poloha je když sviti kontrolky, těsně před startem. tak musí fungovat i topení a tím i vrčí ta vodni pumpa u ventilů topení vedle pojistkovek....

Napsal: pon 12.11.2007 13:19
od 730i
tjj píše:
dexter píše:No kámo,nevím,jestli myslíme na to stejný,ale jestli do toho jdou celkově 3 hadice (2 po kraji a 1 ze spodu,do toho čerpadle) tak jsou to elektroventily pro individuální topení pro řidiče a spolujezdce.Jestli to není ono a vedou do toho jenom 2 hadice (jedna tlustá a jedna slabounká) tak je to myslím zásobník latentního tepla.
:roll:



myslim ze tam jsou ty 3 hadice ,aspon vim co to je ale nevim co je latentni teplo :)



to je fakt pecka,zrovna jsem si říkal jak je možný že auto okamžitě topí i když třeba tři h stojí.............