Stránka 1 z 3

Napsal: pát 12.10.2007 22:08
od Bohhy
Tak par prvnich domacich fotek, zatim se zajizdi, ale jede pekelne :twisted:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: sob 13.10.2007 01:24
od matal
Tak to je krása nesmírná.. :wink: 8)

Napsal: sob 13.10.2007 08:43
od kosh
to je space grau?

Napsal: sob 13.10.2007 09:14
od DAVe_1
sis poridil? 8O masakr

Napsal: sob 13.10.2007 10:36
od Bohhy
To sme si poridili s tatou na pul.Ale uz aby to melo po prvni servisky :-)

A ta barva je SPRKING GRAPHITE METALLIC
PS: Oni uz ted nepisou barvu na tu klasickou nalepku k motoru? Tohle je napsany na sloupku na nalepce s udaji o autu.

Napsal: sob 13.10.2007 10:55
od M3maniac
v teto barvě vůbec nevypadá špatně :wink: gratuluju

Napsal: sob 13.10.2007 10:58
od Spajky
Ty vole 8O

Napsal: sob 13.10.2007 11:16
od kosh
taky gratuluji
jakou tam máte výbavu?

Napsal: sob 13.10.2007 11:25
od Bohhy
Tak asi tak standartne, jelikoz to je ta jedna z prvnich ofiko v CR tak si clovek nemohl moc vybirat.Bylo to uz tak nejak dany jen se mohlo neco malo zrusit a neco malo pridat. Samo je tam kuze, navi, neni tam sibr protoze kvuli tomu tam musej misto ty krasny karbonovy strechy dat plechovou a pribude na vaze, 19ky kola, nechal sem zrusit couvaci senzory,a takovy ty klasicky veci jako M drive nebo jak se to jmenuje. Zajimavy treba ze uz tady to tlacitko nejni na zmenu vykonu (jako to je u m5 a m6 z tech 400 na 500), ale de na nej nastavit tuhost podvozku, reakce plynu a protiprokluz najednou(vykon je porad 420 poniku). Jinak netusim co tam je jeste nadstandart a co ne...... Kazdopadne to zaplatpanbuh nema Runflaty, ale zase to nema rezervu, jen ten sajrat a kompresurek (to miluju kdyz se to tam foukne to potom rozebirat, se u toho vzdycky dusim) :)

Napsal: sob 13.10.2007 12:25
od kosh
jaký je ten EDC podvozek?
A hlavně dodržujte přesbě instrukce co jsou nalepené na skle. Jinak ten motor bude žrát olej jako svině

Napsal: sob 13.10.2007 13:11
od Bohhy
kosh píše:jaký je ten EDC podvozek?
A hlavně dodržujte přesbě instrukce co jsou nalepené na skle. Jinak ten motor bude žrát olej jako svině
No uz kdyz je nastavenej na standart, tak je dost tvrdej a kdyz ho clovek da na sport tak je to hodne tvrdy. Prirovnal bych to asi k e36 na sportovnim podvozku, kdyz je to nastaveny na ten standart.

A ty instrukce na ty nalepce to je jasny. Ono to pry ani nejde prekrocit nam rikali, ze je to i zablokovany. Ma se to prvnich 2000km tocit max do 5500 a nejet vic jak 170 tusim. Ja sem omylem pri predjizdeni jednou asi na 4500ot jel asi 180 na fterinku, ale nad 5000 to nikdo jeste nevytocil, pry to je pak peklo podle ruznych clanku co sem cetl.
Hlavne se mi libi ze uz tam neni teplota vody ale jen teplota oleje, ktera se pohybuje mezi 90-100 stupni. A taky je pro me zajimavost, ze to ma ukazatel kolik oleje se ma dolejt primo na displeji.

Napsal: sob 13.10.2007 16:40
od Lion
Gratuluju!!! Vypadá moc pěkně... :cool2: Tak at dobře slouží a doufám, že pak v příštím roce přijedete s otcem na nákej sraz. :wink:

P.S.: To tu ještě nepamatuju, že by si tu někdo takhle rychle po uvedení na trh koupil funglovku M3...Dobrej výkon :wink:

Napsal: sob 13.10.2007 17:57
od Martinéz
hm, ja si rikal, ze jsem ti za ty 4 tapecirunky na e34 dal moc.. :lol:

no huste ty, gratuluju.. to musi bejt svezeni. A palit gumy v tvym pripade nebude problem, co? :D

Napsal: sob 13.10.2007 18:28
od LOPOLO
Bohhy píše: Hlavne se mi libi ze uz tam neni teplota vody ale jen teplota oleje, ktera se pohybuje mezi 90-100 stupni. A taky je pro me zajimavost, ze to ma ukazatel kolik oleje se ma dolejt primo na displeji.
Ja bych rek, ze oba udaje jsou dulezity .. Dost mozna se mi podari to auto tento mesic otestovat, tak uvidime.

Napsal: ned 14.10.2007 10:25
od kosh
jaký průměr má středová díra na kole? Scháním teď zimní kola taky na E92 tak nechci koupit nějakou blbost. Doufám že je stejná jako u všech ostatních BMW

Napsal: ned 14.10.2007 11:05
od Bohhy
Diky vsem, myslim ze auti je v dobrych rukach, protoza ja i tata sme srdcari do BMW (rendis potvrdi) Kazdopadne nejakej sraz s tim urcite pojedu, tata na to neni, ale moc rad nekam prijedu. Sice sem zatim stale vernej svojim mazlikum :-)

LOPOLO: To jako urcite, ale pro to aby tomu mohl zacit clovek trosku zatapet, je hlavne dulezitej olej a voda ta uz je ohrata davno (nepocitam s tim ze by tohle auto melo mit problem s kolisanim teploty, prehrivanim atd. urcite si takovou vec hlida PC)

kosh: Hale kola sem jeste nemel dole (i kdyz mame pneuservis a sem takovej technicky zalozenej, protoze prvni na co sem koukal u auta byl podvozek a cely jeho slozeni, zaveseni), ale dam ruku do ohne, i podle tabulek ALCARU(kde to je na e90), za to, ze tam je klasika 72,5 jako uz poslednich nekolik let. (az na vyjimky samozrejme)

Napsal: ned 14.10.2007 14:24
od Rendis
Tak draku hlavně opatrně,ať si zase nejedu pro nějaké díly!!!!

Napsal: ned 14.10.2007 16:30
od Atilak
gratuluju, uzijte si tu nadheru!!!!

nerad si to priznavam,ale zavist tam je :wink:

Ale preju a doufam,ze ji na nejakym srazku uvidim, uslysim...

Napsal: stř 17.10.2007 14:15
od Koby
čoveče pěkný :) Jako jo :))

Napsal: stř 17.10.2007 14:43
od Hanz
:wink: co dodat... gratuluju a opatrne... alespon nez se zajede :-)